Do d..y to wszystko! Dlaczego POMIMO WZAJEMNEGO HONOROWANIA nie mogę na www.i-pr.pl kupić biletu np na Arrivę (nie ma np w propozycjach stacji Grudziądz) lub na trasach gdzie kursują zamiennie pociągi PR i KD (np do Żar proponowane są mi tylko godziny odjazdów pociągów PR)? No i dlaczego NIE POZWALA MI SIĘ w czasie zaplanowanej przez siebie podróży poczekać nocą na pierwszy poranny pociąg na stacji przesiadania by kontynuować dalej swoją podróż Czy to aby nie zbyt monopolistyczne zagrywki?
Jeśli zaczynasz podróż pociągiem PR, to kupujesz przez internet bilet na relację obsługiwaną przez PR, a w pociągu idziesz do konduktora i zmieniasz umowę przewozu ( kod oferty 202 lub 404 jeśli masz RegioKartę ). Konduktor wystawi Ci nowy bilet na całą relację, a cenę pomniejszy o kwotę, którą już zapłaciłeś. W takim wypadku nie pobiera się opłaty za wystawienie biletu w pociągu.
Praktykuję to z powodzeniem od roku na trasie Gdańsk Oliwa-Sztum, dopłacając w pociągu zawrotną kwotę 1,05zł
Gorzej gdy zaczynasz podróż Arrivą na stacji z czynną kasą biletową. U mnie w Sztumie kasy na szczęście nie ma.
Nie będzie. Mają wprowadzoną dość zabawną procedurę weryfikacji takich biletów
Tzn?
Dzwonią gdzieś tam, i telefonicznie dyktują dane do weryfikacji, czy jakoś tak ;->
sympatyk napisał/a:
nie mogę na www.i-pr.pl kupić biletu np na Arrivę (nie ma np w propozycjach stacji Grudziądz) lub na trasach gdzie kursują zamiennie pociągi PR i KD (np do Żar proponowane są mi tylko godziny odjazdów pociągów PR)?
Bo to system sprzedaży Przewozów Regionalnych. Zgłoś się do KD oraz do ARRIVY z wnioskiem, żeby przyłączyły się do tego systemu. Na pewno nie zostanie im odmówione.
Cytat:
No i dlaczego NIE POZWALA MI SIĘ w czasie zaplanowanej przez siebie podróży poczekać nocą na pierwszy poranny pociąg na stacji przesiadania by kontynuować dalej swoją podróż Czy to aby nie zbyt monopolistyczne zagrywki?
Bo bilet, zgodnie z taryfą TPR, jest ważny do godziny 23:59. Możesz kontynuować przejazd po północy wyłącznie bezpośrednim pociągiem, do którego wsiadłeś przed północą. Co to ma wspólnego z monopolistycznymi zagrywkami?
Jakby ktoś się interesował (a zapewne jest jeszcze trochę osób ze starszymi telefonami), testowałem ostatnio funkcje biletu na komórce na poczciwej nokii e52 (ekran 2.4 cala) i w obydwóch przypadkach bilet został zeskanowany bez jakiegokolwiek problemu (zarówno od strony obsługi konduktorskiej jak i samego skanera). Normalnie aż się człowiek zdziwił, że aż tak szybko wszyscy w PR zostali poinformowani o zmianie regulaminu
Słuchajcie, jak właściwie konduktor ma zeskanować bilet z komórki? Bo dwukrotnie miałem takowy bilet i za każdym razem konduktor... nie umiał tego zrobić(!). Pierwszy raz machnął ręką, mówiąc, że "on nie wie jak się to robi". A drugi kombinował, kombinował, przybliżał, oddalał mój telefon i... nic. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jak się to robi, żebym następnym razem mógł bez problemu poinstruować konduktora jak ma to zrobić?
Słuchajcie, jak właściwie konduktor ma zeskanować bilet z komórki? Bo dwukrotnie miałem takowy bilet i za każdym razem konduktor... nie umiał tego zrobić(!). Pierwszy raz machnął ręką, mówiąc, że "on nie wie jak się to robi". A drugi kombinował, kombinował, przybliżał, oddalał mój telefon i... nic. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jak się to robi, żebym następnym razem mógł bez problemu poinstruować konduktora jak ma to zrobić?
Sporo zależy od jasności wyświetlacza, ale także odbicia światła. Najlepiej wchodzą jak jest ciemniej w przedziale. Jak świeci słońce to trudniej. Jeśli nie wchodzi trzeba obrócić skaner o 90 st.
Poważna awaria serwerów Przewozów Regionalnych jest przyczyną zniknięcia z internetowego rozkładu jazdy i systemu sprzedaży e-biletów części pociągów samorządowego przewoźnika. Spółka zapewnia, ze problem jest rozwiązany, ale okazuje się, że nie do końca.
Odpowiadając na potrzeby naszych pasażerów Przewozy Regionalne przygotowały nowe udogodnienie. Już od 24 lipca 2013r. dostępna będzie usługa, która ułatwi zakup biletu za pomocą Internetowego Systemu Sprzedaży IPR. Będzie to funkcja, która zintegruje internetową wyszukiwarkę połączeń kolejowych dostępną pod adresem http://www.rozklad-pkp.pl z Internetowym Systemem Sprzedaży IPR na www.biletyregionalne.pl
Po wyszukaniu połączenia na przejazd pociągami Przewozów Regionalnych, kliknięcie zielonego przycisku „Kup bilet” spowoduje automatyczne przekierowanie do systemu IPR oraz jednoczesne przeniesienie danych o wybranym połączeniu. Takie rozwiązanie będzie możliwe zarówno przy wyborze podróży jednym pociągiem REGIO, jak i z przesiadkami między pociągami różnych kategorii, np. z REGIO na interREGIO. Ponadto system, po podaniu liczby pasażerów oraz informacji na temat uprawnień do ulg, wygeneruje dla wybranej relacji najkorzystniejszą ofertę cenową. Udogodnienie umożliwia także zakup biletów na pociągi specjalne, takie jak np. musicREGIO, które już niedługo wyruszą do Kostrzyna. Wystarczy kilka sekund, aby kupić bilet na pociąg Przewozów Regionalnych w wyszukiwarce połączeń.
Planowanie podróży z Przewozami Regionalnymi jest coraz wygodniejsze.
Sluchajcie bo pytanie do znawcow (czyli wszystkich na forum?). Ostatnio kupilem dwa bilety: jeden na Hel drugi spowrotem. Nie drukowalem biletow a pokazalem konduktorowi kod qr z ich systemu (po polaczeniu sie z internetem). W jedna strone (na Hel) poszlo bez problemow. W drodze powrotem pomimo sygnalu komorka nie chciala sie polaczyc z systemem. Konduktor machnal reka. Czy mogl tak zrobic i co w przypadku gdyby weszla kontrola? Ja bilet mialem. Drugie pytanie: czy ktos sie orientuje jakie informacje sa zawarte w kodzie QR biletu? Czy tylko relacja i rodzaj polaczenia czy tez wszystkie inne (czy ma sie jakas ulge czy nie itd)?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum