Od tej pory przed wsiadaniem do każdego pociągu będe czytal regulamin każdej spółki, bo w końcu pasażer jest od tego, żeby przewidywać, co gdzie może być zróżnicowane czy nie tak, prawda?
Wydawało mi się, że tego rodzaju informacji powinien udzielić ci kompetentny pracownik firmy, na przykład kasjer. W tym przypadku, z tego co pamiętam, kasjerka powiedziała klientowi, że z drukowaniem "nie ma problemu" bo bilet można zczytać z telefonu. Ja jako pasażer też bym zaufał w tego rodzjau zapewnienie, zwłaszcza że w drugiej i trzeciej spółce kolejowej ten rodzaj biletu (nie-drukowany) jest uznawany.
Znowu wszystko rozbija się o to, że każdy pasażer powinien mieć wiedzę mikola i orientować się idealnie we wciąż zmieniających się przepisach i zarządzeniach...
Od tej pory przed wsiadaniem do każdego pociągu będe czytal regulamin każdej spółki, bo w końcu pasażer jest od tego, żeby przewidywać, co gdzie może być zróżnicowane czy nie tak, prawda?
Rejestrując się na i-pr.pl, potwierdzasz, że przeczytałeś i akceptujesz regulamin usługi
Obywatel napisał/a:
W tym przypadku, z tego co pamiętam, kasjerka powiedziała klientowi, że z drukowaniem "nie ma problemu" bo bilet można zczytać z telefonu.
Czytelnik pewnie nie powiedział jakiej spółki ma bilet, a kasjerka powiedziała prawdę, bo w pociągach PKP IC była/jest taka możliwość (i PR oczywiście już teraz też).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum