Virakocha, posterunek rewidencki zajmuje się tylko próbami!
A kto do tego twojego ED74 naleje wody, wyciągnie gówienka, da nowy papier do WC, zrobi PK, będzie go nadzorował itd.?
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-06-2013, 19:58
Jerry napisał/a:
Virakocha, posterunek rewidencki zajmuje się tylko próbami!
A kto do tego twojego ED74 naleje wody, wyciągnie gówienka, da nowy papier do WC, zrobi PK, będzie go nadzorował itd.?
Problem w tym, że przez Węgliniec jest o 84 km dalej niż przez Wałbrzych (to są cztery strefy kilometrowe), pomijając już fakt braku jakiegokolwiek znaczenia regionalnego pociągu TLK ze względu na prawie podwójną cenę biletu pociągu regionalnego. Pospieszne w PR nie były wiele droższe od osobowych (ile to razy z Janowic do Jeleniej wracałem pospiesznym (gdy te jeszcze tam stawały). Teraz za cholerę bym tak nie zrobił.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Czy wie ktoś może dlaczego na szlaku Olszyna Lubańska - Lubań kursuje autobusowa komunikacja zastępcza? Remont na tym odcinku linii miał być w sierpniu. Czy przesunęli termin remonty czy znów podmyło nasyp kolejowy?
_________________ Czekam na remont 274 odcinek Jelenia - Zgorzelec!
01.07.2013 do 16.08.2013 Gryfów Śląski - Lubań Śląski EC/IC/EIC/Ex, TLK/IR/Posp., Osobowe
Utrudnienia w ruchu pociągów
Z powodu prac modernizacyjnych wystąpiła przerwa w ruchu pociągów. Wprowadzono zastępczą komunikację autobusową.
KODLK chce współpracować ze wszystkimi spółkami, tylko, że nie wszystkie spółki chcą współpracować z nami. To nie kwestia współpracy tylko efekt naszej konferencji z sierpnia zeszłego roku i współpracy z innymi podmiotami. To kto pojedzie, to nam to lotto- ważne, żeby pociągi jeździły.
KKZ na odcinku Lubań - Olszyna wprowadzono ze względu na remont mostu na rzece Kwisa w Lubaniu. Most był już w bardzo kiepskim stanie technicznym i remont był konieczny. Po za tym na odcinku Lubań - Węgliniec jeździ teraz mnóstwo pociągów towarowych. Okazało się, że po modernizacji linii Węgliniec - Zgorzelec, w czerwcu tego roku zamknięto jeden z torów, a na drugim wprowadzono ograniczenia w prędkości (10 km/h na sporych fragmentach odcinka Węgliniec - Pieńsk) oraz dopuszczono jazdę tylko autobusów szynowych. Tak więc wszystkie towarowe do i z Turoszowa i Zawidowa jadą przez Lubań. Po przyjeździe do stacji w Lubaniu skład jest wyciągany linią do Leśnej, następnie wpychany na odpowiednią grupę torów. Po oblocie składu przez lokomotywę / y pociąg rusza w dalszą drogę. teraz na stacji w Lubaniu bardzo często widać składy prowadzone przez 2 x SU46 lub 2 x ST43
Chyba wpadnę do Lubania pofocić A co to remontu to chyba nie obejmuje tylko mostu ale także wymianę ponad 800 m szyn oraz kilkuset podkładów. Nie wiem czy czas jazdy znacznie się zmieni po tym ''remoncie'', przydałaby się jakaś dobra rewitalizacja do 90 - 120 km/h.
_________________ Czekam na remont 274 odcinek Jelenia - Zgorzelec!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum