Wysłany: 25-06-2013, 15:04 PKP drży przed zagraniczną konkurencją
Jak pisze „DGP”, grupa PKP SA wysłała do Brukseli przedstawiciela, który ma lobbować na forum Parlamentu Europejskiego w sprawie przełożenia wprowadzania czwartego pakietu kolejowego. PKP ma obecnie tylko 5 lat, żeby przygotować się na konkurencję.
Bruksela chce, żeby od 2019 r. rynek pasażerski został całkowicie otwarty: każdy przewoźnik z państwa członkowskiego zyskałby prawo do startu w przetargu na świadczenie usług w dowolnym innym kraju UE.
Zgadza się. Szczególnie w PKP Intercity drży chmara zbędnych dyrektorów i ich zastępców oraz pozostali ich kolesie z rodowodem partyjnym zatrudnieni za łapówki.
Od dawna wiadomo, że PKP Intercity to taki lukrowany stolec.
Zamiast dziadować w Brukseli czas zacząć redukować zbędne etaty dyrektorskie.
Do widzenia, drogie PKP? Leo Express wjechał na polskie tory. Jechaliśmy pierwszym pociągiem z Pragi do Krakowa.
Klimatyzacja, internet, dostęp do gniazdek z prądem, obsługa pokładowa, catering uwzględniający ciepłe posiłki i alkohol, bezpłatna prasa i woda. Plus kącik dla dzieci, miejsce na rowery, klasa biznes i premium z fotelami rozkładającymi się do pozycji półleżącej. Postanowiliśmy sprawdzić, czy zwykły podróżny odczuje różnicę między ofertą PKP i nowego przewoźnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum