Po Stronie Czeskej linije Liberec - Frýdlant w Czechach przigotowuje sie wielki remont , nowoczesne perony , uzarzenie ruchu kolejowego s dalnym sterowaniem liczniki osi , naprendy elektriczne i jest juz nowy Stadler tabor. Kiedys tu jezdilo duzo pociagow towarowych samochody Szkoda z Mladá Boleslav na polske statki i morze. W tej chwili juz bruta powini jezdic przes Lichkow bo stan torow Zawidow Zgorzelec katastrofalny i PKP chca pozamykac zupelnie linie Zawidow - Zgorzelec.
Odcinek Zawidów- Zgorzelec ma potencjał głównie jako linia towarowa, ale jakieś pociągi z Drezna czy z Cottbus, do Liberca tą trasą potencjalnie też miałyby pewnie sens. To chyba jednak nie realne. Marcel Štancl Co do modernizacji Liberec- Frydlant, będzie też elektryfikacja tegoż odcinka? A jaka jest przewidywana prędkość maksymalna po modernizacji?
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Tu klasa 840 Stadler http://rail.phototrans.eu/14,77509,0,Stadler_RS1_.html tez Sa 132 PKP ma uzgodnenie ruchu w Czechach. Przedkosc bede stale max 75 km/godzinie no niebede tyle ograniczenie lokalnich. Tam kde jest ograniczenie przedkosczi 50 km/godzinie droga tory skasuje sie samoczinymi zaporami i bede blokada liniowa samoczina. Trakcja ostaje spalinowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum