Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Fatalna obsługa pasażerów na dworcu Gdańsk Gł.
Autor Wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 16-08-2012, 09:39    Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze - przestań gwałcić Capslocka. Po drugie - forum służy do wymiany poglądów i informacji. Po trzecie - jeśli ktoś ma pretensje to działania kas w Gdańsku (ja mam również, i to spore), to ma prawo o tym napisać, choćby do gazety - szczególnie, jeśli zdarza się to nie pierwszy raz.

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16-07-2013, 21:11    Odpowiedz z cytatem

Czytelnik: Kasjerki na stacji Gdańsk Główny są niekompetentne

Nasz Czytelnik chciał na stacji Gdańsk Główny kupić bilet na pociąg Express PKP Intercity relacji Hel - Warszawa Wschodnia na trasę Gdańsk Główny - Bydgoszcz Główna. Kasjerka nie chciała mu jednak sprzedać Biletu Relacyjnego, który obowiązuje na tej trasie i jest znacznie tańszy. - Jest to teoretycznie złe działanie i pewien rodzaj niekompetencji kasjerek, które naciągają pasażerów na koszty – skarży się nasz Czytelnik.- Zachowanie pracownika kasy było niezgodne z przyjętymi przez nas standardami - mówi Beata Czemerajda z biura prasowego PKP IC.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/46637/czytelnik_kasjerki_na_stacji_gdansk_glowny_sa_niekompetentne.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Mestwin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2010
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 31-07-2013, 00:00    Odpowiedz z cytatem

Tym razem mogę pochwalić obsługę na GG. Może nie jest idealnie, ale jest zdecydowanie lepiej. Jest jedna kolejka, więc nie ma takich akcji, że kasa pierwsza od wejście przejmuje 2/3 chętnych. Sama obsługa kasowa idzie jakby szybciej. W odniesieniu do postu powyżej - kupowałem bilet na Połączenie w Dobrej Cenie, ale w woj. podkarpackim, i nie było problemu. Wiem, to nie to samo co Relacyjny, ale mimo wszystko coś tam kasjerki wiedzą. Kartą można płacić w każdym okienku. O 14:00 czynne były 4 kasy na bodajże 7 - mogłoby więcej, ale tragedii nie ma. Nie byłem jednak teraz w piątkowy wieczór, więc nie wiem, jak aktualny stan rzeczy ma się do sytuacji opisanej przeze mnie na początku wątku.

Co można poprawić:

- info o tym, do której kasy można podejść, powinno być także po angielsku. Jeszcze "numer" obcokrajowiec jakoś zrozumie, ale "kasa" po angielsku jest przecież zupełnie inaczej.
- wzorem wielu urzędów, ale też np. dworca Budapest Keleti, można wprowadzić numerki. Wtedy nawet nie trzeba stać w kolejce, można sobie przysiąść gdzieś obok.
- lepsze wyeksponowanie biletomatów

_________________
Polska - kraj, w którym samochód jest bogiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 31-07-2013, 11:33    Odpowiedz z cytatem

Mi kasjerka w kasie SKM Trójmiasto nie potrafiła prawidłowo biletu sprzedać. Chciałem do Gdańsk Przymorze,
to dostałem do 6 km, bo "nie ma takiej stacji" Masakra jakaś. To już w Czechowicach za czasów PR
były mądrzejsze kasjerki ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl