Konieczny jest remont Kołobrzeg - Poznań, szczególnie na odcinku Podborsko-Grzmiąca no i Piła - Poznań bo tam to już w ogóle katastrofa. Ale i tak do warszawy lepiej jechać przez Poznań niż 9h przez Gdynię bo zanim otworzą E65 to już od Warszawy znów trzeba ją bedzie remontowac tak to ślamazarnie idzie. Na 202 nie jest najgorzej, ale drugi tor by się przydał od Białogardu do Wejherowa.
Dziś korzystałem z Albatrosa w obie strony tj Koszalin - Szczecin i Szczecin - Koszalin. Skład składał się z 1 jedynki 4 dwójek i jednego wagonu bez numeracji czyli wagon dodatkowy. Oczywiście skorzystałem z niego w dwóch kierunkach i dwa razy jechałem sam w przedziale, więc o jakie wy tłoki mówicie i po co takie składy. Owszem dla Rybaka jestem za 9 pudłami, za Pobrzeżem i Ustroniem również oby liczba wagonów była większa, ale dla Albatrosa?? 4 wagony w zupełności wystarczą, co do Żuław i Gryfa to trzeba patrzeć całościowo ale 4 max 5 pudeł zupełnie wystarcza.
Za to z soboty na niedziele Uznam Kraków - Szczecin jechał z 3 wagonów klasy 2 jednego wagonu klasy 1 dwóch sypialnych i 2 kuszetek. Dodam tylko że w klasie 2 była ulokowana wycieczka 20 osobowa. Pomyślcie sobie co tam się działo
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Właśnie po to są te dodatkowe wagony. Co do "Albatrosa" możesz mieć rację, bo z reguły jak się z nim w Rąbinie rano mijam, to na przodzie pełno, na tyłach po 1 osobie w przedziale. Jeśli chodzi o "Żuławy" to 3 dwójki są tragedią. Miałem tą wątpliwą przyjemność jechać takim składem i uwierz mi, że 8 osób w tym przedziale to kaszanka. Dlatego lepiej dać 1-2 wagony więcej.
Może nie wszyscy na tym forum pamiętają, ale w roku 2007 tak wyglądała "Bryza" (czyli to samo co teraz "Żuławy"). "Rybak" w sezonie miał wtedy do 12 wagonów
27. lutego pisałem o uszkodzonej iglicy rozjazdu w Czarnowęsach Pomorskich. Zostałem skrytykowany, że w ogóle śmiem poruszać ten temat, że takie elementy nie leżą na kupce w magazynie. Dzisiaj jest 19. czerwca a ograniczenie i uszkodzona iglica jak była, tak jest nadal. I ma się całkiem dobrze. Za parę dni miną cztery miesiące i nie zostało nic zrobione poza wpisaniem "pięćdziesiątki" do WOSu. W ten sposób przyzwoita linia zaczyna się szatkować ograniczeniami. A później mowa o rewizalitazjach linii, skoro bieżące utrzymanie leży?
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Hmm ale o co chodzi??
Chcesz popierasz S6 twoje zdanie, nie chcesz nie musisz.
Walczyć o linie 202?? Proszę Cię!! Po co o nią walczyć, skoro tylko ona daję szybkiego przemieszczenia się ze Szczecina do 3 Miasta. Podaj jakiś konkretne argumenty żeby walczyć o nią i jaką ona ma być linią?? Magistralna 4 torową?? Z ECTS systemu 2?? Co za fikcja
Pojedź do Niemiec, to zobaczysz jaka ma być. Normalna. Dwutorówka, 120 na całości to minimum, a docelowo 160 (standard na wielu liniach Regio w Niemczech) a nie taka dziadownia z mała przepustowością.
27. lutego pisałem o uszkodzonej iglicy rozjazdu w Czarnowęsach Pomorskich. Zostałem skrytykowany, że w ogóle śmiem poruszać ten temat, że takie elementy nie leżą na kupce w magazynie.
A na Stargard jechałeś? W Łobzie od dawna na przejeździe za stacją w stronę Runowa Pom. jest ograniczenie. Boli tym bardziej, że świeżo po remoncie.
Żeby tylko nie krytykować: wymienili szynę w Moczyłkach i nie ma już tam ograniczenia, a była chyba 40 lub mniej.
Nie tylko Moczyłki. Ostatnio wprowadzono parę poprawek do WOSu, gdzie wyeliminowano "wady szyn" i zniesiono ograniczenia. Coś tam się robi, choć zawsze wiadomo że za mało i za wolno.
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
50 po przejeździe pomiarowej było - wada szyn
Pare dni temu ponownie kursowała na naszych liniach i czekamy na wyniki gdzie staną 50
Dobra może ma być 2 torówka, tylko ja się pytam po co?? Ile tych pociągów tam dojdzie, jeden tor wystarcza, ino rozkład był dobry. A jak ja widzę że brakuje wszędzie skomunikowań, bądź jakiegoś poprawnego kursu to po co to robić??
Po co leci o 5:50 6:20 7:10 7:30 pociąg do Białogardu, a nie ma np 11??
Zobacz ile masz przerw że spokojnie mógłbyś wsadzić tam jedną parę Słupsk - Świdwin.
Nie trzeba robić 2 torówki, ino dobry rozkład
Na stronie PLK masz adres do ZLK Szczecin i powiedz co Ci leży na duszy, a usłyszysz że nie mamy części itp
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
W dniach 10-13 września zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Słupsk - Sławno.
W dniach 17-18 września zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Łobez - Runowo Pomorskie.
Coś dokładniej na ten temat? Co będzie robione i gdzie dokładnie?
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Czemu nikt nie pisze o remoncie wiaduktu w Stargardzie na skrzyżowaniu Staszica i Broniewskiego? Trwa wymiana toru w kierunku Trójmiasta, cała konstrukcja rozebrana. Na tym fragmencie ruch w obie strony jednym torem (tym w kierunku Szczecina), który jest jeszcze przed remontem.
Dwa tory do Słupska lub Lęborka? Okaże się w przyszłym roku.
W 2015 r. gotowe będzie studium wykonalności modernizacji linii kolejowej 202 na odcinku pomiędzy Gdynią i Słupskiem. Jednym z rozpatrywanych w studium wariantów będzie budowa drugiego toru na tej linii.
Studium wykonalności modernizacji linii 202 będzie gotowe w 2015 r. Sfinansowane ono zostanie przy współudziale środków unijnych, pochodzących jeszcze z perspektywy finansowej 2007-13. Natomiast środki na same prace budowlane – zgodnie z kierunkiem prac wskazanym w studium – będą poszukiwane w ramach programów pomocowych w perspektywie finansowej 2014-20.
Wszystko fajnie, tylko czemu nie pomyśli się kompleksowo i nie poprowadzi się drugiego toru aż do Runowa Pomorskiego. Znacznie poprawiło by to przepustowość linii i była by mozliwa większa liczba połaczeń pasażerskich i towarowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum