Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Most w Brzegu Dolnym nieprzejezdny!
Autor Wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 07-09-2013, 09:52    Odpowiedz z cytatem

I bardzo dobrze że się wzięli za PLK !
Stan torów jest masakryczny, i mogę z pamięci wymienić kilka linii gdzie jakby UTK wszedł, byłyby zamknięte.
Skoro tam można zrobić remont "natychmiast" (aktualnie naprawiają ten most) to w innych miejscach też "da się"
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-09-2013, 09:58    Odpowiedz z cytatem

Jakoś nie chce mi sie wierzyć ,że do poniedziałku zdążą z naprawą... Poza tym zamknięcie mostu w Brzegu Dolnym przez UTK to tylko pogrożenie palcem PLK. Zamknęli linie w miejscu, które najmocniej dotknie PLK Wrocław, zrobia most linia dalej będzie się sypać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 07-09-2013, 11:10    Odpowiedz z cytatem

Ja myślę że UTK wreszcie wziął się do roboty. Zapewne nie wiedzą jeszcze gdzie można znaleźć kolejne tego typu rodzynki jak ten most. Mam nadzieję że dalej będą naciskać na przewoźników zarządcę infrastruktury i wreszcie ktoś zmusi (szczególnie PLK) do utrzymywania szlaków.
A co do szlaków, to szlaki UTK też może zamknąć....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Casanova Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sie 2011

PostWysłany: 07-09-2013, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Witam. Miałem "przyjemność" wczoraj podróżować pociągiem z Wrocławia (20.54) do Głogowa.

Oczywiście na dworcu średnio co minutę informacja, wraz z zapowiedzią pociągu, że między Księgienicami a Brzegiem Dolnym KKZ. Ale organizacja KKZ woła o pomstę do nieba.

Dojechałem do Księginic, szybko pobiegłem do autobusu, żeby zająć miejsce (przecież 1 autobus starczy, po co więcej?;/) Oczywiście wszyscy się nie zmieścili, ponieważ obłożenie pociągu było spore, frekwencja w 1 EN57 ok .70%. Doszło do awantur między pasażerami a konduktorami, ponieważ stojący nie chcieli wyjść z pojazdu. Pasażerowie postanowili na swoim i tak przepełniony autobus jechał przez Miękinię, Środę Śląską, Lubiąż do Brzegu Dolnego, co zajęło prawie 2 godziny, gdyż w międzyczasie trzeba było zrobić przerwę na tankowanie. Dojechaliśmy do Brzegu. i co się okazało? Iż ten autobus, którym przyjechaliśmy z Księginic, jedzie tam z powrotem, by wracać z pozostałymi pasażerami. więc do 2-3 w nocy była wizja pobytu na stacji. Jednostki stały, jednak nie dało się do nich wejść, bo nie było załogi (została w Księginicach). o północy zadzwoniłem do kumpla, który po mnie przyjechał i przed 1 w nocy byłem w domu zamiast koło 22.

Organizacja KKZ to jedno wielkie dno. Od 16.20 nie dało się załatwić dodatkowych autobusów? Czy może chodzi o koszta, a pasażer jak zawsze może poczekać i może być na ostatnim miejscu? Rozumiem, że przez prom nie dało się przepłynąć (ponoć niski stan Odry i przeprawa kursuje tylko do 19). Współczucie dla tych, którzy musieli koczować po nocach na stacji.

_________________
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-09-2013, 14:48    Odpowiedz z cytatem

Pirex napisał/a:
Trudno uwierzyć, że UTK nagle wziął się do roboty. Moim zdaniem to wojna PKP-owskich buldogów pod dywanem. Ktoś z PLK widocznie nadepnął na odcisk komuś z UTK i oto efekty: cierpi pasażer. Nie twierdzę, że PLK nie jest bez winy, ale dotąd UTK raczej przymykał oko na przekręty swoich kolesi z PKP.

To znak, że beton PKP stracił wpływy w UTK. Dotąd UTK był przedłużeniem PKP, gdzie najważniejsze stołki zajmowali byli prezesi spółek PKP. UTK stanowił swoistą "przeczekalnię" dla pekapiarzy, którzy chwilowo stracili stołki w PKP. Widać to się zmienia powoli... Prezes UTK Krzysztof Dyl nigdy nie pracował w PKP. Wiceprezesem UTK jest Jakub Majewski, cięty na kolejowy beton.

Odkąd Majewski pracuje w UTK nieustannie słyszymy o zamykanych torach, wycofywanych wagonach, karach finansowych nakładanych na spółki kolejowe, teraz ten most w Brzegu Dolnym... Przerąbane mają kolejarze, zwłaszcza ci z PKP PLK. Lata bimbania i zaniedbań na kolei mszczą się teraz okrutnie!

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 07-09-2013, 15:31    Odpowiedz z cytatem

Objazd z Księgienic przez Miękinię, Środę Śl. i Lubiąż do Brzegu Dolnego to nakładanie ok. 50 km! Czy nie lepiej zorganizować KKZ bezpośrednio z Wrocławia do Brzegu Dolnego? Nie tak dawno przerabiany był już ten scenariusz z zamknięciem mostu.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 07-09-2013, 15:47    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Organizacja KKZ to jedno wielkie dno. Od 16.20 nie dało się załatwić dodatkowych autobusów? Czy może chodzi o koszta, a pasażer jak zawsze może poczekać i może być na ostatnim miejscu? Rozumiem, że przez prom nie dało się przepłynąć (ponoć niski stan Odry i przeprawa kursuje tylko do 19). Współczucie dla tych, którzy musieli koczować po nocach na stacji.


Casanova, z zastępczą komunikacją autobusową był wielki problem. Wielu przewoźników po prostu odmówiło wypożyczenia autobusów Exclamation . Dla uspokojenia emocji chciałbym poinformować, że nawet z Legnicy przyjechał autobus na KKZ, aby tylko przewieźć podróżnych.
Tylko mam jedno zastrzeżenie - dlaczego sztab antykryzysowy przy Wojewodzie nie pomógł PR Wrocław, przy uruchomieniu KKZ Exclamation Mad .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 07-09-2013, 17:11    Odpowiedz z cytatem

Warto przypomnieć, że dyrektorem Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK we Wrocławiu jest Jerzy Dul, były przewodniczący kolejarskiej "Solidarności" na Dolnym Śląsku. Od wielu lat to właśnie Dul odpowiada za stan dolnośląskich torów! Wcześniej Dul był dyrektorem Oddziału Regionalnego PKP PLK we Wrocławiu, a jeszcze wcześniej dyrektorem Zakładu Linii Kolejowych we Wrocławiu. Dziwię się, że w nagrodę za tak spektakularne osiągnięcia nie awansowano Dula do zarządu PKP PLK. Pora naprawić ten błąd!

http://www.encyklopedia-solidarnosci.pl/wiki/index.php?title=Jerzy_Dul

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Casanova Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sie 2011

PostWysłany: 07-09-2013, 17:42    Odpowiedz z cytatem

jano Myślę, że faktycznie lepszym pomysłem byłoby zorganizowanie KKZ od samego Wrocławia do Brzegu Dolnego. Tylko pytanie, co z tymi, którzy chcieliby wsiąść na Kuźnikach czy Muchoborze. Jeśli autobus musiałby jeździć po wszystkich pośrednich stacja w obrębie Wrocławia zajęłoby to więcej czasu, ale mimo wszystko nie zajęłoby to o.2,5 godz.

Dolnoślązak Wiadomo, że mogły być trudności z wypożyczeniem autobusów, jednak mimo wszystko ciężko uwierzyć, że 2 czy 3 autobusów nie dało się uruchomić, zwłaszcza, że jechałem po kilku godzinach od zamknięcia mostu. Ludzie po całym dniu pracy chcą jak najszybciej dotrzeć do domu, a nie koczować po nocach na dworcu.

_________________
"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 07-09-2013, 18:40    Odpowiedz z cytatem

rob21 napisał/a:
Jakoś nie chce mi sie wierzyć ,że do poniedziałku zdążą z naprawą (...)

Na SITKOL-u data otwarcia szlaku jest już przesunięta na piątek 13 września...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 07-09-2013, 18:59    Odpowiedz z cytatem

Jeśli panowie z UTK faktycznie wzięli się tak do roboty, to proponuję im jeszcze przejechać się do Jelcza i Milicza, no i oczywiście przez cały teren IZ Wałbrzych. Tylko że wtedy pociągi zostały by może na czterech - pięciu liniach...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 07-09-2013, 19:01    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Warto przypomnieć, że dyrektorem Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK we Wrocławiu jest Jerzy Dul, były przewodniczący kolejarskiej "Solidarności" na Dolnym Śląsku.


I co z tego , że nieuDulny jest dyrektorem CRI. CRI nie odpowiada bezpośrednio za stan infry. Bezpośrednio za stan infry odpowiadają Zakłady Linii Kolejowych. Nalezy się zastanowić czy przypadkiem nie jest to "wojna podjazdowa" pod dyrektorstwo z IZ Wrocław ? Tylko dlaczego IZ Wrocław a nie mój "faworyt" - IZ Wałbrzych ? Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 07-09-2013, 19:07    Odpowiedz z cytatem

rail_user, Noema ma rację. Pracowała w PKP PLK, więc chyba wie co mówi. W gestii IZ Wrocław jest bieżąca konserwacja (przeglądy itp.) torowiska i urządzeń srk oraz prowadzenie ruchu (dyżurni ruchu). Za poważniejsze remonty odpowiada Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK. Most kolejowy nad Odrą to poważna sprawa. To nie przejazd kolejowy na jakiejś pipidówie, do którego można wysłać toromistrza z kilofem, aby pogmerał w tłuczniu i postawił "sierżanta".

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 07-09-2013, 19:11    Odpowiedz z cytatem

rail_user Przecież UTK się uwzięło również na PLK Wałbrzych - wprowadzili ograniczenia eksploatacyjne na linii 274 pod Wałbrzychem w związku z notoryczną jazdą na sygnały zastępcze, oraz nakazali ograniczenie prędkości gdzieś pod Żarowem, w związku z brakiem właściwej dokumentacji podkładów. Skończyła się "samowolka" betonu PLK Śmiech W każdym razie tak spektakularnej akcji UTK chyba jeszcze nie było Very Happy

Dziś byłem w okolicach godziny 19 na moście i niestety, muszę powiedzieć że nie widziałem żadnych śladów prac remontowych.


Ostatnio zmieniony przez Bartuś dnia 07-09-2013, 19:13, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-09-2013, 19:11    Odpowiedz z cytatem

IZ Wrocław dlatego, że pozwolili doprowadzić stan torowiska w obrębie Głogowskim do śmierci technicznej. Dla ciekawości powiem wam ,że tory zmodernizowane w Głogowie w latach 97/98 strunobeton oczywiście bestykowe, a szlakowa na tych torach uwaga!!! 20km/h!!! Załamka :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl