Konsultacje okazały się fikcją, na żadnej z linii nie uwzględniono żadnej uwagi pasażerów.
Gwoli ścisłości, to te konsultacje dotyczyły rozkładu jazdy 2013/14, a obecnie mamy 2012/13. Ale oczywiście nie łudzę się, że w grudniu urzeczywistnią się nasze postulaty.
Wczorajszy (12.09) R 66125 (rel. Kraków Gł.-Nowy Sącz) na zdezelowanej EN71- na starcie 90%, od Płaszowa 100%, w Bochni już max. 50%.
R 22 (Tarnów14:30 - Kraków Gł. 16:23) w Bochni na pokładzie EN71 ok. 25%.
Wadowice - czy można uratować tę stację? ,proponuje zmienić nazwę tego tematu stacji Wadowice dawno nie ma.Jeśli chodzi o dodatkowe pary pociągów to takie pomysły ma tylko Pan Stanisław ukrywający się pod wieloma nickami na forach które dotyczą zagadnień upadającej spółki Przewozy regionalne.Tylko Pan Stanisław nie wie że nie wszyscy pracują pracują na PKP i puste pociągi nie są mile widziane na linii 117 i innych o podobnej frekwencji.
@Pułtuś
Jak będzie dobry rozkład, to pociągi będą się sprawdzać, a co za tym idzie dopłata będzie mniejsza
do 7 par z frekwencją rzędu 60-70% niż do 3 par z frekwencją 10 - 20 %
Dzisiejszy Regio 33122 "Janosik" Kraków Główny 10:18 - Zakopane 13:37 na "Pawim Piórze" (EN77-001). W Płaszowie +5 os., po drodze praktycznie zerowa wymiana, frekw. ok. 10-15%.
Regio 33244 Zakopane 14:05 - Kraków Główny 18:06 na obleśnym plastiku EN57 1772. W Chabówce ok. 75%, spora wymiana w Suchej, do Płaszowa ok. 90-95%. W Płaszowie skład opustoszał.
Regio 5544 Kraków Główny 16:22 - Zakopane 20:22 również w standardzie bangladeskim (EN 57 1771), f za Krakowem ok. 50%.
W małopolsce mało ludzi jeździ pociągami w porównaniu do województw północnej polski. Tam praktycznie większość korzysta z kolei a tutaj u nas to tak nie za bardzo
W województwach Polski północnej stawia się na środowisko, w województwie małopolskim niestety nie bardzo, wolą zasmradzać powietrze spalinami. No ale rządzący wiedzą lepiej.
Na południu to jedynie w śląskim sporo ludzi korzysta z pociągów.
13-10 R 43434, Wadowice - Kraków Główny 17:20, EN 57
W Wadowicach 18 osób na starcie, Klecza Dolna 1, Barwałd Górny 1, Kalwaria 1, Kalwaria Lanckorona 13, Przytkowice 6, Leńcze 13, Wola Radziszowska 1, Skawina 1, -4, do Łagiewnik dojechało 51 osób.
Wadowice Kraków Wadowice większośc połączeń w piatek frekwencja bliska 90 procent. Na jednym obiegu jeździ już jelonek świeżo po rewizji.wczoraj w wadowicach można było zobaczyć acatusa przyjechał z pielgrzymka jakąś
19-10 R 43434, Wadowice - Kraków Główny 17:20, EN 57
W Wadowicach 2 osoby na starcie, Klecza Dolna 1, Kalwaria Lanckorona 3, Leńcze 2, Podolany 2, Wola Radziszowska 2, Radziszów 1, do Łagiewnik dojechało 13 osób.
[ Dodano: 02-11-2013, 16:37 ]
01-11 R 33443, Kraków Główny - Wadowice 09:46, EN 81
W Łagiewnikach frekwencja ok. 70% do Kalwarii Lanckorony dojechało ok 25%, w Wadowicach wysiało 10 osób.
01-11 R 43434, Wadowice - Kraków Główny 17:20, EN 81
W Wadowicach 8 osób na starcie, Kalwaria Lanckorona 3, Leńcze 4, Podolany 2, Radziszów -2, Rzozów 1, -3, Skawina 5, -4 do Łagiewnik dojechało 14 osób.
Odświeżę trochę nieco zapomniany temat. Od piątku na Regio Katowice-Kraków-Katowice kursują impulsy z PGZ. Pierwszy obieg to na pewno:
Kraków-Katowice ( 03:34-05:33)
Katowice-Kraków ( 11:26-13:32)
Kraków-Katowice ( 16:20-18:19)
Katowice-Kraków ( 19:19-21:24)
oraz drugi obieg:
Kraków-Katowice ( 05:17-07:22)
Katowice-Kraków ( 07:38-09:44)
Kraków-Katowice (13:17-15:17)
Katowice-Kraków (16:21-18:30)
Które realizują jeden Impuls w barwach śląskich i drugi w barwach małopolskich. Nie wiem co z Rybnikiem dzisiaj to sprawdzę. Orlik kursuje nadal na ED72. Jedyne kursy pozostałe na EN57 to Kraków-Katowice z godz 07:18 i Katowice-Kraków z godz 14:56. Ogólnie wrażenia pozytywne fotele jakby lepsze niż w elfach w KŚ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum