Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
System e-IC, czyli odejść z kwitkiem od ekranu
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-08-2013, 19:23   System e-IC, czyli odejść z kwitkiem od ekranu Odpowiedz z cytatem

Na każdy problem i skandal związany z tradycyjną sprzedażą biletów powtarzają jak mantrę: zachęcamy pasażerów do kupowania biletów przez Internet. Problem w tym, że system sprzedaży e-IC nie tylko nie jest lekarstwem na kolejowy „niedasizm”, ale wręcz jego skumulowaniem. Tam tradycyjne „nie da się” dotyczy prawie wszystkiego. Z wyjątkiem zwykłego biletu na krajowy pociąg bez przesiadki.

Zamknięcie kasy w ponad stutysięcznej miejscowości? Godzinne kolejki do kas na największych dworcach? Nieuprzejme kasjerki? Brak płatności kartą w kasach agencyjnych? Lekarstwo jest jedno! System e-IC - słyszymy w kółko. Tylko podobno pasażerowie są głupi, bo dalej chodzą do kas. Czyżby?

Mimo iż PKP Intercity od ponad 10 lat prowadzi internetową sprzedaż biletów, to zamiast jej rychłego rozwijania i udoskonalania, bezwstydnie pokazuje tylko przebieranie topornego, starego systemu w kolejną szatę graficzną. I ogłasza „sukcesy” na miarę XXI wieku, np. możliwość sprawdzenia ceny biletu bez zalogowania, podczas gdy dotychczasowy brak tej opcji był łamaniem prawa konsumenckiego.

Czarna lista czynności, których w e-IC nie dokonamy, jest długa. Wyliczyliśmy tylko niektóre mankamenty.

Czytaj dalej:
www.kolejoweabsurdy.pl/w-kolejowych-przepisach/system-e-ic-czyli-odejsc-z-kwitkiem-od-ekranu/

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

filipgie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2013
Skąd: Kępno/Poznań

PostWysłany: 22-08-2013, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Smutna prawda. Sam dzis sobie o tym przypomnialem, gdy chcialem kupic bilet z przesiadka. I w zwiazku z tym mam pytanie. Czy konduktor w pociagu relacji Katowice - Swinoujscie sprzeda mi bilet na pociag do Sopotu? Jade z Kepna i w Ostrowie Wielkopolskim mam przesiadke na Rozewie, a nie chce byc niemile zaskoczony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

calsberg Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 22-08-2013, 18:13    Odpowiedz z cytatem

filipgie napisał/a:
Smutna prawda. Sam dzis sobie o tym przypomnialem, gdy chcialem kupic bilet z przesiadka. I w zwiazku z tym mam pytanie. Czy konduktor w pociagu relacji Katowice - Swinoujscie sprzeda mi bilet na pociag do Sopotu? Jade z Kepna i w Ostrowie Wielkopolskim mam przesiadke na Rozewie, a nie chce byc niemile zaskoczony.


Zażądaj aby wystawili tobie bilet na całą trasę...żadnych adnotacji "dalej w PKP IC" Konduktor może Tobie tylko odmówić sprzedaży takiego biletu: gdy nie może połączyć się z systemem rezerwacji lub gdy w drugim pociągu nie ma już miejsc...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 22-08-2013, 18:35    Odpowiedz z cytatem

Ale on pojedzie pociągiem PR, tam mu nie sprzedadzą biletu na IC.
Wtedy jak najbardziej adnotacja dalej w PKP IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

filipgie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2013
Skąd: Kępno/Poznań

PostWysłany: 22-08-2013, 18:49    Odpowiedz z cytatem

Pojade TLK. Nie probowalbym raczej dostac biletu na TLKe w pociagu PR. Napisalem z reszta, ze natknalem sie na to korzystajac z systemu e-IC...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Anfinuo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2013

PostWysłany: 17-09-2013, 10:04    Odpowiedz z cytatem

Kurde, końcem września planuje podróż nad morze i chciałem skorzystać z "nowoczesności", zwłaszcza że w Jeleniej okienka są 3-4, ale działa tylko jedno i jak ostatnio pytałem o kuszetki, ceny itp., to mnie o mało kolejkowicze nie zlinczowali, a tu nadal takie jaja.
Ciekawe czy w kasie wiedzą, uznają ofertę\promocje "Wcześniej"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 17-09-2013, 14:11    Odpowiedz z cytatem

Jak jest problem z ofertą to "żądasz" wydania biletu wg oferty specjalnej. Jak Ci powie "nie da się"
to jej powiedz, żeby sobie poszukała kodu oferty, bo ma to na rozpisce na pewno. Wystarczy ruszyć
głową. U mnie, tam gdzie mieszkam, "nie dało się" Regio Karnetu podbić, a teraz "da się"
Wystarczyło przeprowadzić stosowną rozmowę.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Anfinuo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2013

PostWysłany: 15-10-2013, 21:30    Odpowiedz z cytatem

danio napisał/a:
Jak jest problem z ofertą to "żądasz" wydania biletu wg oferty specjalnej. Jak Ci powie "nie da się"
to...

Bilet dostałem dokładnie taki jaki chciałem, z tą zniżką, i bez problemu, więc do tej części nie mam zastrzeżeń. Zastrzeżenia mam do tego że i zarówno "tam" jak i z "powrotem" nie było opcji innej niż Tania K. Pociąg przez całą Polskę, a tylko Tania K. (no i sypialny dla "szlachty")...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Brajdak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sty 2009
Skąd: z Polski

PostWysłany: 15-10-2013, 23:37    Odpowiedz z cytatem

>calsberg<, piszesz :"...Zażądaj aby wystawili tobie bilet na całą trasę...żadnych adnotacji "dalej w PKP IC"..." . A póżniej: "... Konduktor może Tobie tylko odmówić sprzedaży takiego biletu: gdy nie może połączyć się z systemem rezerwacji lub gdy w drugim pociągu nie ma już miejsc... . Czyli, jak się nie połączy lub nie ma miejsc, to i tak pozostaje " Dalej w PKP IC ".

_________________
W czasach zakłamania, mówienie prawdy, jest czynem rewolucyjnym - Orwell
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 17-10-2013, 19:44    Odpowiedz z cytatem

Anfinuo w Jeleniej nie pyta się o takie rzeczy,tam wiecznie są kolejki i każdy chce zakupić bilet i zdarzyć na pociąg.Masakrą jest to że jest tam tylko jedna kasa ajencyjna a kiedyś były 3 i informacja , jednak te czasy już nie wrócą ... Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl