Jarosław Kania odchodzi z GPW za wagony Kolei Śląskich.Prezes zarządu, dyrektor generalny Jarosław Kania straci dzisiaj stanowisko w Górnośląskim Przedsiębiorstwie Wodociągowym. Powód to inwestycja w wagony dla Kolei Śląskich. O odwołaniu zdecydował marszałek Mirosław Sekuła.Prezes Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągowego Jarosław Kania straci dzisiaj stanowisko. Powody dymisji to inwestycja w wagony Kolei Ślaskich. GPW może zainwestowane pieniądze bezpowrotnie stracić. Marszałek Mirosław Sekuła - jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie - postanowił o zmianach w szefostwie GPW. Kandydatem na szefa spółki wodociągowej - jednej z największych w Europie - jest Łukasz Czopik, obecnie sekretarz Urzędu Marszałkowskiego.Pochodzi z Jaworzna
zródło: http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/1024951,jaroslaw-kania-odchodzi-z-gpw-za-wagony-kolei-slaskich,id,t.html
........................................................................................................................................................................................................................... Zamiast w wodociągi przelano/wzorem naszego guru finasowego Rostowskiego-vide -OFE/- pieniądze. które na te dzialalnośc nie powinny byc przeznaczone..Ani nie ma wodociągów ani rzetelnej i stabilnej kolei.Polityczna hucpa- P O pozbawiła pracy 2000-kolejarzy ze Śląska z Przewozów Regionalnych. A pieniądze przepadły??.Co na to Prokuratura? Jest tam więcej takich pieniędzy które maja problem sie odnalezć u prawowitego własciciela? czyli Kolei śląskich i nie tylko ??Ilu jeszcze pieniędzy się nie doliczą ,żeby utrzymać PO-lityczna spółkę Koleje Śląskie i kto za to zapłaci? Pewnie społeczeństwo ? - w zwiększonych PO-datkach.. ?
A wy chcecie kochani mieć wodociągi ... I NOWOCZESNĄ KOLEJ...z czego mają być sfninasowane jak je PO-życzyli - ? - na wieczne oddanie ??? ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Śląskie przedostatnie w kraju. Województwo skąpi na drogi i wodociągi
Najwięcej na infrastrukturę wydają u nas gminy Jaworzno i Tychy, najmniej Siemianowice Śląskie. W sumie woj. śląskie jest na przedostatnim, 15. miejscu w kraju. Wydaje się u nas na infrastrukturę 75 zł na jednego mieszkańca (największe nakłady są w woj. zachodniopomorskim: 194 zł, najmniejsze w mazowieckim: 61 zł).
czyt info: http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/1021781,slaskie-przedostatnie-w-kraju-wojewodztwo-skapi-na-drogi-i-wodociagi,id,t.html
2013-11-04 11:42:05 Autor: Popo ---.tktelekom.pl
Sekuła pisze to co CHCIAŁBY aby się wydarzyło, czyli chciałby aby PRy przestały jeździć i chciałby by majątek PRów trafił do PLKi bo CHCIAŁBY m.in:
A. Przejąć na tzw. sępa kibelki aby zacząć wozić ludzi jak... ludzi... a nie jak śledzie w słoiku tak jak ma to miejsce teraz m.in na trasie Gliwice-Częstochowa;
B. Przejąć na tzw. śepa budynek PR w Katowicach, bo teraz nie mają bazy z prawdziwego zdarzenia, a bazy w Gliwicach jak nie było tak nie ma.
Skąd takie wnioski ? bo Pan Sekuła jak i poprzednicy wszystko załatwiają na tzw. Sępa, tak załatwiono sobie bazę w Łazach, Cargo nie chciało oddać, to się poskarżono do ministerstwa - telefon od "Zegarmistrza" do Dyrektora CARGO i tydzień później CARGO ŁAZY w raz z całym dobytkiem (ileś tam ET22, ET41, ET42, SM...) musiało spieprzać do Szczakowej i gnieździć się w małej hali żeby Koleje Śląskie z paroma plastikowymi ELFami mogło sie wprowadzić, podobnie było z torami postojowymi w bazie INTERCITY w Katowicach i torach postojowo-technicznych w Gliwicach, wszystko to należało do kogoś innego i WSZYSTKO TO JEST AKTUALNIE WYKORZYSTYWANE ZA FREE PRZEZ KOLEJE ŚLĄSKIE KTÓRE Np. CARGO W ŁAZACH NIE DOSTAŁO JESZCZE ZŁAMANEGO GROSZA ZA KORZYSTANIE Z BUDYNKÓW.
Na bank zaraz ktoś opisze że KŚ za wszystko płacą (tylko zmieńcie chociaż IP z plus gsm na jakieś inne ), ja napiszę tylko raz i nie będę się powtarzał... nie płacą
Jeżeli wynik testów systemu będzie pozytywny, to w połowie roku Koleje Śląskie powinny zakończyć negocjacje z PKP Intercity ws. sprzedaży biletów dalekobieżnego przewoźnika.
Kwestia sprzedaży biletów PKP IC przez KŚ jest o tyle istotna, że KŚ przejęły w grudniu 2012 r. obsługę pociągów wewnątrz całego województwa od Przewozów Regionalnych, a w kasach PR sprzedawane były wcześniej bilety PKP IC. Brak takiej możliwości w przypadku systemu sprzedażowego KŚ powoduje problemy z dystrybucją biletów PKP IC na terenie woj. śląskiego.
Rozszerzenie systemu sprzedażowego KŚ wymaga zmiany oprogramowania systemów komputerowych, które dostarcza PKP Informatyka. Ewa Jońska, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji PKP Informatyka, nie chciała jednak ujawnić szczegółów – finansowych i technicznych – rozszerzenia systemu KŚ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum