Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Przewoźnicy kolejowi a social media
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-11-2013, 19:55   Przewoźnicy kolejowi a social media Odpowiedz z cytatem

Bić czy być w social media - czyli jak przewoźnicy radzą sobie z pasażerami w Internecie

Analizując aktywność polskich przewoźników kolejowych tylko ¼ z nich wie, co dają social media i co chcą w nich osiągnąć. Social media to 13 mln zaangażowanych użytkowników. W jednym dworcowym punkcie, informatorzy pomogą rocznie ok. 70 tysiącom pasażerów skupionym tylko wokół jednej aglomeracji. Za te same pieniądze sprawny system komunikacji poprzez social media na jednej tylko platformie społecznościowej obsłuży kilkaset tysięcy pasażerów kolei z całego kraju - pisze Michał Wrzosek:

http://www.rynek-kolejowy.pl/49021/bic_czy_byc_w_social_media_czyli_jak_przewoznicy_radza_sobie_z_pasazerami_w_internecie.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl