Bartuś, nie mylisz się, dlatego na linii zgorzeleckiej odpadają. Można za to pojemniejsze szynobusy przenieść na relacje Wrocław-Zgorzelec a mniejsze szynobusy, wzmocnione wagonami można wysłać np. na podsudecką gdzie stówą rzadko się grzeje.
Wczoraj jechałam przedpołudniowym pociągiem KD z Wrocławia do Zgorzelca. Moje zdziwienie wzbudzili dwaj kontrolerzy, potocznie nazywani rewizorami, z PR Wrocław (mieli służbowe identyfikatory), którzy sprawdzali bilety. Oczywiście konduktor (kier. pociągu) KD był na pokładzie, a nawet było ich dwóch. Ktoś wie o co tu chodzi?
A ponadto: pociąg KD zapowiedzieli we Wrocławiu jako pociąg osobowy z Wołowa do Jeleniej Góry i był obsługiwany Impulsem, co skutkowało przymusową przesiadką w Węglińcu na szynobus ze względu na brak trakcji elektrycznej.
Dawno nie jechałam pociągiem KD, a jak już musiałam skorzystać z usług polskiej kolei byłam świadkiem cyrku (żeby nie powiedzieć burdelu) na szynach: obcy kontrolerzy z konkurencyjnej spółki, nie ta relacja pociągu, nie ten tabor, nieplanowa przesiadka... Tak jest codziennie?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Również widziałem "sępów" z PR. Mieli nawet identyfikatory z logiem Przewozów Regionalnych. Nie umiem tego wytłumaczyć, myślę że pytanie trzeba kierować do władz KD.
Jeżeli chodzi o Impuls w relacji do Jeleniej Góry - kursuje on tylko w dni, w których prognozuje się wysoką frekwencję. Myślę że za to nie powinnaś karcić KD, bo jeżeli ja jechałbym tym kursem, to wolałbym aby te 60-70% trasy przejechać w cywilizowanych warunkach, a nie cisnąć się w szynobusie od samego Wrocławia.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
voyager1231, ale ja nie karcę KD, stwierdzam tylko ogólny bałagan jaki panuje na kolei. Nawiasem mówiąc, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - wczoraj pierwszy raz przejechałam się Impulsem. Szkoda tylko, że WiFi nie działa, tzn. zasięg był, ale nie mogłam się połączyć.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Dnia 12.11.13 w pociągu KD69525 (odjazd z Wrocławia 8.35) też była ekpia z PR-u. Byłem z tego faktu bardzo zadowolony, jeszcze trochę i może KD padnie .
A ja dzisiaj słyszałem w porannym pociągu rel. Legnica-Wrocław jak konduktor KD przechwalał się, że wykurzyli oni PR z linii Wrocław-Legnica-Zgorzelec i nie ma już dla nich tutaj powrotu. Wspominał też, że KD przejmą pociągi do Drezna, jeszcze nie od grudnia, ale być może od korekty czerwcowej.
Rewizorzy PR jeżdżą u kd w celu wyłapania ludzi ktorzy kręca wałki z biletami internetowymi i tymi co chowaja sie chca przejechac jedna, dwie stacje za darmo i nie zgłaszają braku biletu. To podobno na polecenie marszałka. Zaznaczam ze konduktorzy nie maja jeszcze terminali odczytujacych bilety internetowe a maja je rewizorzy pr. A jesli chodzi o kurs impulsow to prawdopodobnie beda one od nowego rozkladu jezdzic jako wahadla na trasie wroclaw - wegliniec a dalej czyli na jelenia gore czy zary bedzie sie trzeba przesiadac na spalinowki. Zwiazane jest to z duza iloscia pasazerow wiec to chyba akurat na plus pomimo koniecznosci przesiadki w weglincu. Prawdopodobnie taka sytuacja bedzie miala miejsce do konca obecnego rozkladu na niektorych pociagach w piatki i niedziele kiedy potoki podroznych z i do wroclawia jest najwiekszy
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-11-2013, 19:51
Cytat:
A ja dzisiaj słyszałem w porannym pociągu rel. Legnica-Wrocław jak konduktor KD przechwalał się, że wykurzyli oni PR z linii Wrocław-Legnica-Zgorzelec i nie ma już dla nich tutaj powrotu.
Chyba nawet wiem który, nasz były forumowicz (nick miał jakoś na M).
Cytat:
Wspominał też, że KD przejmą pociągi do Drezna, jeszcze nie od grudnia, ale być może od korekty czerwcowej.
To prawda, bo DB jeździ do końca rozkładu 2013/14. Rok później pojedzie Vogtland Bahn i najpewniej będzie to relacja Wrocław-Goerlitz (być może dalej do Krzewiny Zgorzeleckiej).
Jerry, a ja Ci napiszę, że mógłbyś się zdziwić i to okrutnie !! Wiem już dlaczego szynobusy nie zostały wniesione aportem, kredyt na zakup Impulsów jest poręczony przez Zarząd Województwa, kiedy KD przestanie spłacać to samorząd przejmuje Impulsy i takie są fakty Wasza spółka nie ma totalnie żadnego majątku !! każda spółkę można powołać i rozwiązać. Ja z wiarygodnych źródeł słyszałem, że razem z PR Opole, Gorzów, Szczecin Dolny Śląsk ma powołać grupę i zakupową i wielką spółkę w celu puszczania składów dalekobieżnych, czy do tego dojdzie jeszcze nie wiadomo ale rozmowy toczyły się na bardzo wysokim szczeblu, Wystarczy, że samorząd cofnie poręczenie i KD przestanie spłacać kredyt wtedy bank wypowie umowę, samorząd spłaci zadłużenie i przejmie Wasze Impulsy Ma również prawo przeznaczyć je do obsługi przewozów przez nową spółkę utworzoną z połączonych peerów i to nie są żadne rewelacje to są fakty, szynobusy są również użyczane i nie są Waszą własnością więc jaki macie tabor ??
Freddie, o jakim kredycie mówisz? Z tego co mi wiadomo to KD nie spłacają żadnego kredytu. Impulsy formalnie są własnością KD i zostały kupione za fundusze, które swego czasu UMWD przelał na konto KD (na poczet kapitału zakładowego spółki) + dotacja z UE.
Natomiast co do szynobusów to UMWD jako beneficjent projektu nie może ich zbyć na rzecz KD przez okres 5 lat od zakupu, ponieważ skutkowałoby to zwrotem unijnej dotacji.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-11-2013, 21:56
Freddie napisał/a:
Jerry, a ja Ci napiszę, że mógłbyś się zdziwić i to okrutnie !! Wiem już dlaczego szynobusy nie zostały wniesione aportem, kredyt na zakup Impulsów jest poręczony przez Zarząd Województwa, kiedy KD przestanie spłacać to samorząd przejmuje Impulsy i takie są fakty Wasza spółka nie ma totalnie żadnego majątku !! każda spółkę można powołać i rozwiązać. Ja z wiarygodnych źródeł słyszałem, że razem z PR Opole, Gorzów, Szczecin Dolny Śląsk ma powołać grupę i zakupową i wielką spółkę w celu puszczania składów dalekobieżnych, czy do tego dojdzie jeszcze nie wiadomo ale rozmowy toczyły się na bardzo wysokim szczeblu, Wystarczy, że samorząd cofnie poręczenie i KD przestanie spłacać kredyt wtedy bank wypowie umowę, samorząd spłaci zadłużenie i przejmie Wasze Impulsy Ma również prawo przeznaczyć je do obsługi przewozów przez nową spółkę utworzoną z połączonych peerów i to nie są żadne rewelacje to są fakty, szynobusy są również użyczane i nie są Waszą własnością więc jaki macie tabor ??
Co to za rewelacje? Listy z Berdyczowa?
O ile wiem UMWD przekazał aportem tabor, tak samo UMWW do KW.
Virakocha. Ciekawe kiedy przekazał ?? Uważam, że nie są to wiarygodne informacje no chyba, że jak Pan P. został szefem dolnośląskiej platformy No ja nie widziałem tego w bilansie no ale pewnie masz lepsze wieści. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum