Przypomina mi się sytuacja z biletami SparDay na EC Praha: można było kupić z Katowic do Pragi, ale już z Pragi do Katowic nie Za to do Warszawy bez problemu. Sytuacja z 2010 i 2011 roku.
Ok, tylko SporoTiket jest do kupienia tylko w Czechach, ja natomiast mówię o sytuacji gdzie chcę w polskiej kasie kupić bilet z Pragi do Katowic w ofercie SparDay. Nie dało się. Ale w relacji z Pragi do Warszawy można było zakupić. Tak jak wspomniałem, 2 lata z rzędu miałem taki przypadek. Według warunków oferty powinno się dać kupić bilet z Pragi do Katowic.
Cytat:
Indywidualni podróżni zamierzający skorzystać z przejazdu w pociągach wskazanych w ust. 1, mogą nabyć bilet wg oferty SparDay ważny na przejazd w relacji:
1) Warszawa - Praha (na wszystkie odcinki międzynarodowe),
2) Praha - Warszawa (na wszystkie odcinki międzynarodowe)
Akurat cena biletu SparDay w relacji Praha - Warszawa jest taka sama, jak Praha - Katowice. Skoro nie dało się kupić do Katowic, mogłeś kupić bilet do Warszawy i wysiąść w Katowicach...
Mozno z tego w koncu nic niebende maszinisty PKP chca sztrajk okupacny by maszinisti ČD nejezdzili do Katowic i nieubirali pracu. Wsytko juz bylo gotowe i u was odbory niedali zgode.
witja - i tak robiłem za każdym razem, kupując bilet do Warszawy a wysiadałem w Katowicach. Ale jeśli ktoś sam na to nie wpadnie, bo i kasjerki nie wiedziały co jest grane, to można odnieść po prostu wrażenie, że biletów w ofercie SparDay już nie ma i podróżny odejdzie z kwitkiem.
OJ 380 020 na testach w Polsce byla? I na 380 mialy jezdzic polski maszinisty do granice austriackej Břeclav Na EC 110 Praga bede Husar. To wasza sprawa czi dajete zgode 380 na linie PKP czi maszinisty PKp sahetny srobic examinow z pradu premienego bo na Austriacke granice juz jest 25 000 V 50 Hz.
[ Dodano: 09-12-2012, 16:31 ]
oglondal ktos aki lok jechal na EC 110/111 po polskej stronie? ranek jechala na EC 111 z Pragi w kierunku Warszawy 380 jezeli ostala na pociagu to ja juz niezobaczem.
Od nowego rozkładu podrożały promocyjne bilety CD. Zamiast 19 euro pierwszy szczebel kosztuje obecnie 24 euro. Drugi szczebel wynosi tyle co poprzednio - 29 euro. Kupując bilet w Czechach trzeba doliczyć jeszcze 3 euro za obowiązkową miejscówkę na polski odcinek trasy.
Z resztą nie będzie już ŻADNEGO BEZPOŚREDNIEGO POCIĄGU Z MIEJSCAMI DO SIEDZENIA łączącego te dwie stolice
Dodam że Pragę ze stolicami pozostałych graniczących z Czechami państw połączy SIEDEM bezpośrednich pociągów z Berlinem czy Bratysławą oraz OSIEM z Wiedniem.
Z resztą nie będzie już ŻADNEGO BEZPOŚREDNIEGO POCIĄGU Z MIEJSCAMI DO SIEDZENIA łączącego te dwie stolice
Tutaj trochę minąłeś się z prawdą. Gdybyś napisał, że nie będzie żadnego DZIENNEGO ... to wtedy miałbyś rację. Trzeba jednak pamiętać, że Chopin oprócz wagonu sypialnego i kuszetki prowadzi również bezpośredni wagon z miejscami do siedzenia w relacji WWO - Praha Hl.n. - WWO.
sympatyk napisał/a:
Dodam że Pragę ze stolicami pozostałych graniczących z Czechami państw połączy SIEDEM bezpośrednich pociągów z Berlinem czy Bratysławą oraz OSIEM z Wiedniem.
Tu masz całkowicie rację. W "naszym" przypadku jednak zarządy obydwu kolei (CD i PKP) doszły do wniosku, że w ciągu dnia wystarczą trzy pociągi EIC/EC do Bohumina i Ostravy, skąd można bez problemu dotrzeć do Prahy jednym z wielu połączeń obsługiwanych przez CD, REGIOJET czy LEO Express.
_________________ Nigdy nie rozmawiaj z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum