Studenci nie mają takiego natłoku zajęć żeby nie wybrać IR czy TLK-a.
Studenci są grupą, która czuwa chyba nocami przy komputerze i wykupuje bilety pewnego przewoźnika autobusowego po najniższych cenach. A niewielu jest studentów, którzy - mając wybór - nie wybrałaby tańszej opcji.
_________________ Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
A wracając do meritum, tym razem z punktu widzenia połączenia Bydgoszcz - Trójmiasto. Wygląda na to, że po zmianie kategorii połączenia tanieją (na trasie do GD Gł. TLK=42PLN, EIC Relacyjny=40PLN). Dodatkowo dochodzi darmowy poczęstunek.
Minus jest taki, że nie będzie już można korzystać z biletu abonamentowego (7 w cenie 5).
Dodatkowo właśnie rusza na tej trasie Polski Bus.
I niech konkuruje, bo wolę jeździć pociągiem niż autobusem, tym bardziej, że PB ma jechać 2:35. Jednak cenowo przedstawia się to dużo korzystniej (od 5 do 15PLN) dla PB. Jeżdżę na tej trasie prawie codziennie i różnica nawet kilku PLN jest odczuwalna.
Nie zawsze kupisz bilet za 5 zł w PB. Cena na EIC z Bydgoszczy do Gdańska, szczególnie dla studenta, będzie bardzo atrakcyjna i jak sądzę chętnych nie zabraknie. A kto chce jechać PB to już jego wola .
Nawet 15PLN to i tak sporo mniej niż za pociąg, zwłaszcza dla studenta
Ja się nie zamierzam przesiadać, bo wolę komfort EIC. Mam jednocześnie nadzieję, że kiedyś w końcu wprowadzą WiFi (obecnie zasięg po GSM na trasie jest zadowalający tylko na odcinku 3M-Tczew), a remont E65 będzie się przedłużał
Komfort EIC, to powinna być zmiana i wprowadzenie bezprzedziałowych jedynek, czy przedz. menadżerskich na Neptunie, Norwidzie, Artusie i Kaszubie. Chyba nie skończy się na przemianowaniu kategorii, zmianie tabliczek informacyjnych, nowych cenach i skromnym poczęstunku. Pasażer jadąc EIC, powinien mieć szerszy wybór, przynajmniej bezprzedziałowe wagony w 1 i 2 klasie. Czy PKP IC stać na taki przeskok w przypadku trójmiejskich EIC?
Sebek: zapomnij. Bezprzedziałowych jedynek na trójmiejskcih EIC na pewno nie zobaczymy. Skad IC nagle by wzięło tyle 152A, bo już nawet nie wspomnę o 158A. Bezprzedziałowe dwójki to raczej będą ale też nie 154A czy 159A tylko 111Arow. Oby wagony przedziałowe były przynajmniej w standardzie IC to już nie będzie źle. "Kaszub" dobre zestawienie ma raczej pewne bo zapewne utrzyma się jego obieg z EIC-EC "BGE". "Neptun" nawet teraz przedziałowe dwójki ma typu Z, także tu problemu być nie powinno. Natomiast nie wiem jak będzie "Artusem" i "Norwidem". Tu może być loteria.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum