Bardzo się cieszę, że te wagony pojawią się na IR Matejko . Przy tej liczbie pociągów chodzi zapewne o góra dwa wagony na każdy z wymienionych IR. Czy koncepcja z RE nie była jednak lepsza?
Nie była lepsza. Wystarczy zobaczyc na Bolka gdzie normą był jeden wagon bezprzedziałowy. Jak by RE był wyłacznie z nowych wagonów to by miało sens ale nie w takim przypadku.
Również uważam, że bez sensu jest takie rozrzucenie po wszystkich składach zmodernizowanych wagonów RE. To traci cały swój sens. Lepiej, żeby były 3-4 pociągi REGIOekspres, które będą miały przynajmniej te 3 wagony RE, a nie, że będą te wagony doczepiane do pierwszego lepszego iR.
Szymsza wiesz dlaczego już nie ma ktegori RE? Bo podróżni narzekali, że nie raz jadą w zwykłych przedziałówkach lub na kiblach np BOLKO. PR zrezygnowali z tej kategorii.
Szymsza wiesz dlaczego już nie ma ktegori RE? Bo podróżni narzekali, że nie raz jadą w zwykłych przedziałówkach lub na kiblach np BOLKO. PR zrezygnowali z tej kategorii.
W ruchu krajowym. A co z RegioEkspresami z Wrocławia do Drezna?
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Przewozy Regionalne potwierdziły, że za niecałe dwa tygodnie zainaugurują obsługę połączenia Poznań – Frankfurt nad Odrą. Podobnie jak kursy do Drezna, nowe pociągi będą obsługiwane taborem niemieckim. Przewoźnik zapowiada, że przygotuje dla pasażerów promocje, które pozwolą obniżyć cenę biletu międzynarodowego.
Obawiam się, że jeśli nowe pociągi PR z Poznania do Niemiec zgarną część pasażerów z BWE i PKP IC odnotuje znaczący spadek frekwencji to rząd Tuska obwieści (nie po raz pierwszy), że REGIOekspresy zagrażają integralności terytorialnej naszego państwa i trzeba je zlikwidować.
Victoria, spokojnie, nie spadnie frekwencja z BWE. Nie zapominaj też o Warszawie, Kutnie i Koninie z tych miast też bardzo dużo ludzi korzysta z BWE, wątpię, aby stali bywalcy BWE/BGE z Poznania nagle przesiedli się do RE poza tym za, ile będzie? Nie mniej niż 16 Euro, wątpię, aby za 10 euro był RE z Poznania do Niemiec.
Spokojnie. Po pierwsze RE będą jeździły w relacji Poznań-Frankfurt/O, po drugie nie zapominajmy łaskawie że to właśnie za kadencji rządu premiera Tuska wyruszyły na tory pociągi Inter Regio. Regio Expresy owszem, ta marka zniknęła ale pociągi nie, jak i nowe wagony Malborasy kursują przecież na składach IR.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum