Podróż pociągiem interREGIO za symboliczną złotówkę? Czemu nie! Dzięki Super Biletowi, nowej promocji Przewozów Regionalnych, kupując bilety z wyprzedzeniem przez internet, podobnie jak na samolot czy autobus, można podróżować znacznie taniej! Przez półtora miesiąca, do końca stycznia 2014 r., na naszych pasażerów będzie czekało prawie 51 tysięcy biletów w super cenach!
Ceny Super Biletów zaczynają się już od złotówki, ale bilety znajdujące się na pozostałych „półkach" cenowych (9, 19, 29 i 39 zł) również są atrakcyjną propozycją dla pasażerów przemieszczających się na dłuższych trasach. Każdego dnia, do końca stycznia 2014 r., wybierający szybkie i tanie pociągi inteREGIO będą mogli upolować średnio 1100 Super Biletów! Promocja działa na zasadzie systemu dynamicznej sprzedaży biletów, który doskonale znany jest pasażerom tanich linii lotniczych i autobusowych. Ceny Super Biletów uzależnione są m.in. od daty podróży, relacji wybranego pociągu i terminu zakupu biletu. Bilety w ramach nowej promocji dostępne są wyłącznie przez internet, dzięki czemu ich zakup trwa zaledwie kilka minut. W internetowej kasie biletowej nie ma kolejek! Zasada działania nowej oferty promocyjnej jest bardzo prosta: Super Bilet jest ważny tylko w konkretnym pociągu interREGIO, na który został kupiony. Z promocji mogą korzystać również pasażerowie interREGIO busów. Każdy Super Bilet jest dostępny także w wersji ulgowej, dzięki czemu posiadacze zniżek ustawowych (np. uczniowie i studenci) mogą podróżować jeszcze taniej!
Takiej promocji od wielu miesięcy domagali się pasażerowie największego kolejowego przewoźnika dalekobieżnego – PKP Intercity.
– Nie wprowadzimy takiej oferty. Przy klasie usług PKP Intercity, nikt nie uwierzy w bilety za złotówkę – mówi „Rynkowi Kolejowemu” wiceprezes ds. marketingu spółki PKP Intercity Marcin Celejewski.
---
Zacytowana wypowiedź wiceprezesa PKP IC została z artykułu "RK" usunięta.
Fanatyczna oferta, nie spodziewałem się takiego kroku przewoźnika, szkoda, że tak pocięli siatkę połączeń, mogli by ponieść spory sukces i skutecznie rywalizować z Polskim Busem.
Najbardziej podoba mi się taki zapis:
Cytat:
Z promocji mogą korzystać również pasażerowie interREGIO busów. Każdy Super Bilet jest dostępny także w wersji ulgowej, dzięki czemu posiadacze zniżek ustawowych (np. uczniowie i studenci) mogą podróżować jeszcze taniej! Bilety w ramach nowej promocji będą dostępne w sprzedaży już od 15 grudnia.
Czyli podróż za 49 gr Żegnaj Polski Busie na trasie Warszawa-Poznań
PR mają zdecydowanie lepszy system sprzedaży biletów przez Internet niż PB, wielkorotnie za pośrednictwem ich strony kupowałem bilet i nie było żadnych problemów, od razu po pozytywnej autoryzacji otrzymywałem bilet w Pdf na e-mail
Cytat:
Nie wprowadzimy takiej oferty. Przy klasie usług PKP Intercity, nikt nie uwierzy w bilety za złotówkę – mówi „Rynkowi Kolejowemu” wiceprezes ds. marketingu spółki PKP Intercity Marcin Celejewski.
I taka osoba pracuje w marketingu !!!! Skandal, w przedsiębiorstwie prywatnym za takie słowa grozi wywalenie z pracy!! Ale nie firmie państwowej....
Nie wprowadzimy takiej oferty. Przy klasie usług PKP Intercity, nikt nie uwierzy w bilety za złotówkę – mówi „Rynkowi Kolejowemu” wiceprezes ds. marketingu spółki PKP Intercity Marcin Celejewski.
Dla przytłaczającej większości pasażerów przy wyborze środka lokomocji lub firmy przewozowej liczą się tylko dwa czynniki:
Cena biletu i czas przejazdu.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-12-2013, 19:40
Nie ma co się podniecać biletami za złotówkę. Spodziewam się, że niedługo po północy w niedzielę nie będzie po nich śladu. Pytanie jak wiele (choćby procentowo) będzie biletów w kolejnych progach
Zacytowana wypowiedź wiceprezesa PKP IC została z artykułu "RK" usunięta.
Kolejna modyfikacja artykułu w wykonaniu redakcji "RK". Teraz ciemny lud ma łyknąć, że sprawstwo kierownicze nowej promocji PR jest w... PKP Intercity. Cytat:
Takiej promocji, jaką zaproponowały Przewozy Regionalne od wielu miesięcy domagali się pasażerowie największego kolejowego przewoźnika dalekobieżnego – PKP Intercity. Podczas targów Trako członek zarządu PKP Intercity ds. handlowych Marcin Celejewski powiedział "Rynkowi Kolejowemu", że taka oferta nie zostanie wprowadzona, ze względu na niską wiarygodność tego typu promocji. Komentując dziś ofertę Przewozów Regionalnych powiedział, że wykorzystuje ona rozwiązania już funkcjonujące w PKP Intercity.
Czego dowiemy się za godzinę z kolejnej modyfikacji artykułu? Że PR bezczelnie przywłaszczyły sobie promocję PKP Intercity?
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Nowa promocja PR musiała wywołać wielkie poruszenie w centrali PKP IC, ponieważ artykuł "Rynku Kolejowego" przeszedł kolejną mutację, tak aby jak najbardziej odpowiadał potencjalnemu reklamodawcy z Grupy PKP. I tak z pierwotnego tekstu o promocjach w interREGIO po kilku mutacjach wychwyconych w komentarzach przez internautów zrobił się tekst pochwalny dla cudowności zmysłu marketingowego wiceprezesa PKP IC.
Cytuję:
Takiej promocji, jaką zaproponowały Przewozy Regionalne od wielu miesięcy domagali się pasażerowie największego kolejowego przewoźnika dalekobieżnego – PKP Intercity. Podczas targów Trako członek zarządu PKP Intercity ds. handlowych Marcin Celejewski powiedział "Rynkowi Kolejowemu", że taka oferta nie zostanie wprowadzona, ze względu na niską wiarygodność tego typu promocji. Komentując dziś ofertę Przewozów Regionalnych powiedział, że wykorzystuje ona rozwiązania już funkcjonujące w PKP Intercity.
– Nasze 10% i 15% upusty w ramach oferty „Wcześniej” obowiązują we wszystkich uruchamianych pociągach. Dzięki temu każdy pasażer może kupić bilet w dobrej cenie. Dodatkowo, na blisko 160 relacjach funkcjonuje „Bilet Relacyjny” z atrakcyjnymi upustami. Obie oferty działają bez ograniczeń – zawsze na tych samych zasadach. Uważam, że to właściwy kierunek rozwoju polityki handlowej i cieszę się, że nasze działania są traktowane jako wyznacznik nowego podejścia do klienta – powiedział Celejewski.
PKP Intercity zoferowało pasażerom bilet na okres świąteczny w cenie 39 złotych na pociągi TLK i 69 złotych na pociągi EIC. Półtora roku temu PKP Intercity proponowało pasażerom podróże za 29 zł w ofercie…”Super Bilet”. Widać kolejarze lubią tę nazwę, skoro teraz posłużą się nią Przewozy Regionalne.
PKP IC niestety za bardzo PR się nie obawia. Na CMK kokurencja np. w nowym rozkładzie będzie śladowa, zresztą Super Bilet na CMK za 1 zł to zwykła niegospodarność.
Pytanie jest zasadnicze ile? Ile jest biletów w danym szczeblu? 10 na daną relację? 10 na cały kraj w danym dniu?Swego czasu w IC było 8 dosłownie osiem promocyjnych biletów....samo posunięcie marketingowe należy pochwalić , podobnie zresztą jak bilet swiąteczny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum