Spokojnie jak stykówki od grudnia znowu przejmą KŚ-e od PR-ów, to nie ostanie się kamien na kamieniu, osobówka na osobówce w kierunku Strzelec Opolskich, Kędzierzyna i Opola. Nie oszukujmy się, jak KŚ tam wejdzie ponownie, to wykosi wszystko z powodu restrukturyzacji spółki. Jak tną na odcinku Gliwice- Częstochowa, to myślicie że zostawią jakieś składy na stykówki do Strzelec czy Kędzierzyna? Będą najwyżej 2 pociągi na dobę, jeśli w ogóle jakieś zostaną. Więc od grudnia osobowe będzie można pożegnać w kierunku Opola, Koluszek, Kielc, Sędziszowa itp. 3 świat.... Chciałem również zaznaczyć że z Gliwic do Opola jeżdżą całe 3 autobusy na dobę!!! sic!!!! W tym dwa w nocy........z przystanku oddalonego od centrum Gliwic 3 km! Tak poza tym zostaną tylko TLK-i i niedobitki IR.....a jak IR/RE wywalą, to zostanie tylko TLK-a do Opola bez żadnej alternatywy poza samochodem. Kocham ten kraj...
I co kłamiesz? Jest dość dużo pociągów relacji Gliwice-Opole
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego rozpisał przetarg na wykonywanie kolejowych usług przewozowych na dziewięciu trasach. Pięć z nich to połączenia stykowe. Termin prowadzenia przewozów to od 9 marca 2014 do 13 grudnia 2014. Przetarg dotyczy następujących tras:
z Sędziszowa/Kielc (woj. świętokrzyskie) Kozłów–Wolbrom–Olkusz–Sławków–Katowice (woj. śląskie),
Kraków Główny–Miechów–Kozłów i dalej do Sędziszowa/Kielc (woj. świętokrzyskie),
Kraków Główny–Bochnia–Brzesko–Tarnów,
Tarnów–Wola Rzędzińska i dalej do Dębicy/Rzeszowa (woj. podkarpackie),
Tarnów–Stróże–Nowy Sącz–Muszyna–Krynica,
Kraków Główny–Kraków Płaszów–Sucha Beskidzka–Zakopane,
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona–Wadowice–Kęty Podlesie–Bielsko Biała (woj. śląskie),
Kraków Główny–Krzeszowice–Trzebinia–Katowice (woj. śląskie),
Aglomeracja: Oświęcim–Trzebinia–Kraków Główny–Kraków Płaszów–Wieliczka Rynek–Kopalnia.
Kryteria wyboru najlepszej oferty to cena wykonania zamówienia brutto – 90 proc. wagi oraz wielkość pracy przewozowej (w pociągokilometrach) – 10 proc. wagi.
dddbb, Niekoniecznie. Umieściłem tę informację właśnie tutaj ze względu na wariant nr 1,7 i 8.
Wiem że z artykułu wynika jedynie kontynuacja dotychczasowej polityki obsadzania tras stykowych. Nie mniej w tych częściach dotyczy on akurat województwa śląskiego a taki jest właśnie temat wątku
Czy zna ktoś powody. dla których pociąg REGIO "Orlik" zatrzymuje się na stacji Poraj czy Łazy, a NIE ZATRZYMUJE SIĘ (!!!) na stacji Dąbrowa Górnicza oraz w Będzinie?
z uwagi na wstrzymanie ruchu na odc.D.g Zabkowice -Jaworzno Szczakowa pociag jedzie droga okrezna przez Katowice a tym samym ograniczona liczba postojów
Stało się to co mówiłem, na początku jak powstała spółka wydawanie kasy bez opamiętania , a teraz zaczyna się zwykła wegetacja. Jak by nie kasa z UE to i tych parę nowych pociągów nie było.
I coś tam KŚ wzięły w leasing/dzierżawę z wykupem same (długie elfy, część AKŚ-ów, 14WE, DH może pomińmy, bo nie wiem czy obecnie choć jedna sztuka jest na chodzie).
Coś słuchy chodzą , że Elfy odjadą z KŚ. Czyżby moja przepowiednia z przed dwóch lat aby robić zdjęcia przy Elfach na pamiątkę się sprawdziła , gdzie dziś są C iwszyscy krzykacze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum