A co do stany linii to jest w stanie katastrofalnym ograniczenia V co chwila. Stan tej lini pogarszają pociągi towarowe z węglem do Włoszakowic. Czuć jak się jedzie szynobusem te nierówności szyn.
To może jakieś konkrety, bo na razie (wg mnie) to pierdu, pierdu nt "katastrofalnego stanu linii"
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-12-2013, 20:50
To spójrz łaskawco do WOSu a znajdziesz sporo ograniczeń głównie na zły stan toru. To jest jeszcze do przeżycia ale ograniczeń na przejazdy kat D jest za dużo.
To spójrz łaskawco do WOSu a znajdziesz sporo ograniczeń głównie na zły stan toru. To jest jeszcze do przeżycia ale ograniczeń na przejazdy kat D jest za dużo.
Na prawie 70 km linii jest raptem 6 ograniczeń do 40 - 50 km/h. Z tym , że najdłuższy odcinek jest pod Zbąszyniem dł. 1200 m. Suma dł. ograniczeń wynosi 3470 m. I to jest "katasrofalny stan toru" ? To co powiedzieć o odc. St. Drzewce - Głogów na linii nr 14 , gdzie rozkładowa wynosi bodajże 20 km/h ?
Gdyby był "katastrofalny stan toru" to średniej prędkość dla szynobusu nie wynosiła by 47 km/h. Na dzień dzisiejszy nie można mówić o złym stanie toru lecz co najwyżej dostatecznym.
Większym problemem są ograniczenia związane z ograniczoną widzialnością na przejeździe - 11 ograniczeń 20-40 km/h.
Widać ze kolega prawdopodobnie nie jechał tą liną. Od Leszna w kierunku Włoszakowic jest jak się nie mylę 60 km/h i ładnie kolebota ZNTK- mi i pesami jak na statku z lewej do prawej myślę że szyny maja krawędź już wytartą a i ostatni remont był na początku lat 80. Jak zauważyłem spacerując w lesie i przechodząc przez tory czasami brakuje mocowań szyny do podkładów.
Często parowozy mają opóźnienia a wagony są niedogrzane wiem to z doświadczenia jak jeździłem do szkoły.
Z niedogrzaniem wagonów to się nie zgodzę. Nigdy nie trafiłem na niedogrzane wagony w pociągu parowym, ile razy jadę to jest albo OK albo nawet za gorąco. O wiele częściej trafiam nie niedogrzanego EN57 czy nawet TLK, a te pociągi jeżdżą codziennie po całym kraju. Oczywiste że jak się podjedzie na skład rano 10 min przed odjazdem to skład będzie zimny, ale od kiedy parowóz nocuje na kanale z wagonami to problemu tego nie trafiłem.
Widać ze kolega prawdopodobnie nie jechał tą liną. Od Leszna w kierunku Włoszakowic jest jak się nie mylę 60 km/h i ładnie kolebota ZNTK- mi i pesami jak na statku z lewej do prawej myślę że szyny maja krawędź już wytartą a i ostatni remont był na początku lat 80. Jak zauważyłem spacerując w lesie i przechodząc przez tory czasami brakuje mocowań szyny do podkładów.
A szynobusy przyjeżdzają planowo ( jak nie zdefektują ) ?
Problem polega na tym , że do km 10 jest 50 km/h dla wszystkich pociągów. Natomiast dalej "czajniki" i lokomotywy mają rozkładową 60 km/h a as 70 km/h. Dlastego składy wagonowe jeżdżą dłużej.
Kolego krzychu12231
Być w wagonie przed odjazdem i usiąść w nim to żadna przyjemność.
Były takie dni przy - 10C że czasami dopiero po 10 km robiło się ciepło.
co do defektów szynobusów to więcej jest kolizji na przejazdach niż tych defektów.
Jak usłyszałem rozmowę maszynisty KW który powiedział że każą jeździć na 1 silniku zamiast na dwóch to nie ma co się dziwić że są awarie.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-12-2013, 16:52
Cytat:
Jak usłyszałem rozmowę maszynisty KW który powiedział że każą jeździć na 1 silniku zamiast na dwóch to nie ma co się dziwić że są awarie.
O ile dobrze kojarzę to Ir-1 zabrania jazdy na 1 silniku.
Już w najbliższą sobotę tj. 19 lipca wszyscy miłośnicy podróży pociągiem retro z prawdziwym parowozem buchającym parą i dymem będą mieli okazję skorzystać z przejazdu specjalnego pociągu turystycznego „Joannita” na trasie z Wolsztyna przez Zbąszyń, Zbąszynek i Świebodzin do Łagowa i z powrotem.
Organizatorem pociagów turystycznych w ramach Turystyki Kolejowej TurKol.pl jest Instytut Rozwoju i Promocji Kolei z Poznania. Więcej szczegółów o ofercie dostępne jest na stronie www.TurKol.pl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum