Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Pociąg który mógłby być szybszy ale nie jest
Autor Wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 09-01-2012, 22:08    Odpowiedz z cytatem

Bouzer,

No ale, bez przesady... Łódź Chojny dopiero od 12 grudnia przyjmuje pasażerów w relacjach innych, niż Łódź - Warszawa. Pasażerowie jeszcze nie dostosowali się do tego, że po 9 letniej przerwie, dworzec ponownie przyjmuje podróżnych. Jestem w prost pewien, że z czasem frekwencja osób wsiadających/wysiadających na stacji Łódź Chojny znacznie wzrośnie.

Dęba Opoczyńska jest stacją położoną w polu, a najbliższe skupiska ludzkie to wieś Dęba. Wątpię, aby tam dojeżdżały osoby z samego Opoczna. Co do Włoszczowy, to może jest jeszcze sens, lecz tutaj rozmawiamy o pociągu który mógł by jechać szybciej, a bark postoju na stacji Włoszczowa Płn. (jak i Dęba Opoczyńska, Tunel, czy Słupca) mógł by zawszę poprawić czas przejazdu o kilka (kilkanaście?) minut.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 10-01-2012, 09:35    Odpowiedz z cytatem

Tylko pytanie kto by tym pociągiem jeździł ? Ludzie z dużych miast będą jechać, czy podróż wynosi 6:15 czy 6:30 (15 min nie powoduje aż takiej różnicy, że oni zrezygnują). Natomiast brak postojów w mniejszych miejscowościach może zmniejszyć popyt. Z Dębą się mylisz - dojeżdżają z Opoczna. Ostatnio wracając z Poznania rozmawiałem z dwójką ludzi, którzy jechali z tego miasta właśnie, do Szczecina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 10-01-2012, 12:58    Odpowiedz z cytatem

snajper napisał/a:
@sasho33 - A powiedz mi jak się oblicza potrzebną masę hamującą, są jakieś wzory na to ??



dodam pare liczb- jednak podkreslajac ze ta sa wartosci w DB, nie orientuje sie czy w polsce jest inaczej :

na 140 potrzebujesz przy odestepie semaforu 1000metrow 146% , na 160 juz 208%.

wartosci powyrzej 170% sa dopuszczalne tylko jezeli sklad ma hamulce magnetyczne bo inaczej przyczepnosc kol moze nie wystarczyc.

w praktyce u nas jezdzi sie 160 bez kabinowki tylko jezeli sklad ma hamulce magnetyczne.

pozdrowienia !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 27-12-2012, 21:36    Odpowiedz z cytatem

DZIWNE... W/g infopasażera "Tetmajer" w drugi dzień świąt miał postoje: 11 min. w Kozłowie (po co?), ok. pół godziny Shocked w... Koniecpolu i drugie tyle w Częstochowie. Najbliższe kursowanie tego pociągu w/g Sitkolu nie przewiduje postojów w Kozłowie i Koniecpolu. Robi się z tego blisko godzina Confused Nie da się szybciej?..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kububu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2009

PostWysłany: 27-12-2012, 21:46    Odpowiedz z cytatem

Tetmajer 35510/1 ma postój techniczny w Koniecpolu 19:14 do 19:52
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-12-2012, 06:30    Odpowiedz z cytatem

A po co taki długi postój? Wymiana drużyn?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 21-12-2013, 13:43    Odpowiedz z cytatem

A jednak będę się dalej "czepiał" argumentów tych, którzy na "węglówce" nie chcą widzieć dalekobieżnych pociągów: Jeszcze pod koniec zeszłego wieku i na początku tego WSZYSTKIE pociągi ze Śląska do Trójmiasta jeździły tą trasą a nie przez żadne Łodzie, Warszawy czy Białogardy bo było NAJSZYBCIEJ!
Jak się okazuje JEST TAK NADAL bo porównując czasy jazdy na www.infopasazer.pl okazuje się że jadący dzisiaj "węglówką" "Tetmajer" trasę pomiędzy Częstochową a Bydgoszczą pokona w 4 godziny i 50 minut podczas gdy jadące przez Łódź "Doker w 6 godzin i 5 minut, a "Stoczniowiec" w 6 godzin i 9 minut.
Trasy tych dwóch ostatnich prawie się pokrywają i oba są pociągami jadącymi w dzień. Z tego powodu moim zdaniem "Doker" mógłby powrócić na całą długość linii 131 zaoszczędzając w ten sposób czas i stając się konkurencją np dla "Polskiego Busa".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 21-12-2013, 15:17    Odpowiedz z cytatem

Co z tego, że się pokrywają? Kursują w innych godzinach... Gdybyś odsuną Dokera na węglówkę, to pierwszy pociąg z Łodzi do Trójmiasta, byłby o 16:39! Śmiech

Szaleństwo, a podchodzące pod głupotę.

Żadnych węglówek na dzień dzisiejszy, jedynie do obsługi sezonówek. Może po ogarnięciu całej węglówki, (na co nam jeszcze przyjdzie poczekać) jakieś połączenia powinny zostać uruchomione, ale też nie koniecznie, gdyż jak wiadomo, PIC kupuje pociągi chcąc skupić się na wykreowania porządnej siatki połączeń, na trasie GOP - Trójmiasto, przez Częstochowę, Łódź, Toruń, Bydgoszcz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-12-2013, 16:38   

Widzę, że i na tym forum łódzkie lobby działa prężnie
Sukiennice, Reymont i Cegielski w obecnej formie powinny stać się EIC jak Bóg przykazał - jadąc linią wydzieloną, specjalistyczną o profilu HS jaką jest CMK. Skoro są takie rentowne, ciekawe jak długo wytrzymają w taryfie E.
Powrót do góry

Michal35l Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2013

PostWysłany: 24-12-2013, 12:50    Odpowiedz z cytatem

Remont na odcinku Łódź - Zgierz choć potrzebny wcale nie przyśpieszy w znaczący sposób przejazdu Sukiennic do Kutna. Następny odcinek Zgierz -Kutno woła o pomstę do nieba.Z każdym rokiem coraz gorzej. Jeden tor z Łodzi w kierunku Północnym jest nieporozumieniem. Wiem że na tą chwile rzucono wszystkie siły na szlak do Wawy ale prędkość szlakowa w rejonie Ozorkowa czy Łęczycy po prostu powala Smile.

Wracając do tematu TLK POBRZEŻE Wawa Wschodnia 20 minut poźniej WaWa Centralna kolejne 20 minut Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 24-12-2013, 21:25    Odpowiedz z cytatem

Nie widzę żadnego rozsądnego powodu dla którego TLK Reymont, Cegielski, Sukiennice miały zostać pociągami EIC Lub zostać skierowane p. Piotrków Trybunalski, Częstochowę. Niektórzy zwyczajnie czują zawiść z tego powodu że Łódź ma swoje pociągi na CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kalinamich Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Paź 2014

PostWysłany: 17-10-2014, 11:58    Odpowiedz z cytatem

a ja chcialabym się pożalić o odcinku Poznań - Kołobrzeg.
Jest to ok 250 km. W najlepszym wypadku da się autkiem podjechać w ok. 3,5 h,

Nie znam się na kolei za bardzo, ale uwielbiam podróżować pociagiem, tylko chciałabym tą trasę pokonywać w np. 3 h, a nie do 5h!

Myślę, że jest to do zrobienia, żeby puścić taki pociag, pewnie wiąże się to z modernizacją torów... no ale wydaje mi się, że dużo osób byłoby chętnych na taki układ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 17-10-2014, 16:57    Odpowiedz z cytatem

Odcinek Poznań - Piła będzie za parę lat remontowany, więc pociąg pospieszny będzie miał szanse dojechać do Kołobrzegu w czasie około 3h 25 min.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wielkopolanin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2007

PostWysłany: 19-10-2014, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Najszybszym bezpośrednim połączeniem ze Szczecina Głównego do Krakowa Głównego był sezonowy pociąg TLK PODHALANIN, czas przejazdu 9.34h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kalinamich Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Paź 2014

PostWysłany: 20-10-2014, 10:50    Odpowiedz z cytatem

Tomek_poz napisał/a:
Odcinek Poznań - Piła będzie za parę lat remontowany, więc pociąg pospieszny będzie miał szanse dojechać do Kołobrzegu w czasie około 3h 25 min.


CZEKAM Z UTĘSKNIENIEM Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl