A ja zapytam tych, którzy twierdzą, że Arriva za krótko szkoliła maszynistów:
- czy Arriva postąpiła niezgodnie z obowiązującymi przepisami?
- czy maszyniści o których mowa spowodowali podczas dotychczasowej pracy jakiś wypadek lub stworzyli poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu kolejowego?
Jeśli nie to o co chodzi? O to, że ZZM nie ma tam swoich członków i Miętek nie może tam bruździć?
- czy Arriva postąpiła niezgodnie z obowiązującymi przepisami?
Nie
Cytat:
- czy maszyniści o których mowa spowodowali podczas dotychczasowej pracy jakiś wypadek lub stworzyli poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu kolejowego?
Nie widziałem ale po dworcu w Bydgoszczy różne plotki biegają.
Cytat:
Jeśli nie to o co chodzi? O to, że ZZM nie ma tam swoich członków i Miętek nie może tam bruździć?
Albo, że nie zapłacili im za użyczenie ich jedynego słusznego programu szkolenia kto to wie.
Borys_q, jeśli możesz to podaj jaki przepis złamała Arriva w zakresie czasu szkolenia maszynistów.Przyznam, że trochę interesuję się działalnością Arrivy, ale o żadnym zagrożeniu wynikającym z winy pracowników tej spółki nie słyszałem. Oczywiście nie mówimy tu o początkach jej działalności, bo to zupełnie inna bajka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum