Peronu 3a nie ma (jeszcze !). Jest to przyszły peron KDP zaplanowany za torem nr 10. Jest natomiast klatka schodowa w "tubie" - oczywiście zaślepiona. Ale za chwilę "problem" peronu 3A sam się rozwiąże.
A najlrótszym peronem w Poznaniu jest peron 2A. Nr 6 przebija Nr 2 o ok. ... 20 m
Aha...
No to ja myślę, że jak już tablice są przygotowane i wywieszone to faktycznie to już tylko kwestia dni jak "Y" ruszy Może na początek to nie będzie Y, tylko inna samogłoska - np. I, albo choćby sama kropka od I (w postaci owego peronu 3a), no ale zawsze!!
W szóstce z matematycznego punktu widzenia jest chyba przekłamanie. Jedna jego krawędź jest linią prostą, druga w dużej części eliptyczną, więc obie krawędzie nie mogą mieć równo po 205m
Wartości pochodzą z regulaminu korzystania z przydzielonych tras 2013/2014, załącznik 2.4.A.
I co do peronu nr 6 są błędne. Bo nie potrafią poprawić ( wprowadzić prawidłowych danych ).
To samo tyczy się również peronu nr 3 i toru nr 8. Owszem peron jest długi na 215 m ale długość użyteczna jest mniejsza zależnie od kierunku ( pn/pd).
Wartości są zdecydowanie poprawne, to od ich poprawności układne są wjazdy na poszczególne tory na każdej stacji.
Podane przeze mnie wartości to długości użytkowe które są podstawową "jednostką".
To polecam wycieczkę w "teren". I np. sprawdzenie gdzie przy torze nr 8 w kierunku południowym ustawiony jest semafor wyjazdowy ( czoło pociągu raczej stac za semaforem nie powinno ). Po drugie w jakiej odl. od początku peronu w torze nr 8 znajduja się liczniki do zwalniania przebiegu. I nie musisz mieć miary. ja to policzyłem biorąc pod uwagę płyty peronowe ( 1 płyta to 1 m ).
To samo na peronie nr 6 tor 58 ( ale tu już musi być miara ).
[ Dodano: 07-01-2014, 19:55 ]
xMICHCIOx napisał/a:
Najkrótszy znajduje się na poznańskim Karolinie (tor 1 przy peronie nr 1) o długości 100 metrów.
Na całej linii wągrowieckiej zmodrnizowane perony mają po 100 m.
Dobrym przykładem dla podawanej przez Ciebie sytuacji jest Centralna gdzie przy niektórych peronach nie ma widoczności semafora. Od tego są odpowiednio przeszkolone osoby, środki radiołączności.
Taka jest długość użytkowa peronu, pozwalająca na zatrzymanie się składów mieszczących się w tych kryteriach. Oczywiście w rzeczywistości LCS kieruje na inne perony, aczkolwiek w sytuacji awaryjnej jest to dozwolone.
Dobrym przykładem dla podawanej przez Ciebie sytuacji jest Centralna gdzie przy niektórych peronach nie ma widoczności semafora. Od tego są odpowiednio przeszkolone osoby, środki radiołączności.
Taka jest długość użytkowa peronu, pozwalająca na zatrzymanie się składów mieszczących się w tych kryteriach. Oczywiście w rzeczywistości LCS kieruje na inne perony, aczkolwiek w sytuacji awaryjnej jest to dozwolone.
Ale się nie rozumiemy. Na Centralnym pociagi stoją przed semaforem. Natomiast na torze 8 kibel 3-wahadłowy ( czoło) stałby za semaforem wyjazdowym co jest niedopuszczalne. Sytuacja odwrotna - od strony południowej (szopy pasażerskiej/Hetmańskiej) wjeżdża kibello 3 wahadłowy, staje pod W4 przy Moscie Dworcowym i nie zwalnia częściowo przebiegu. "Uziemione" zostają przynajmniej jeszcze 3 tory 10, 6 i 4 .
Sytuację ratuje to, że w dzisiejszych czasach nie ma długich ( 3 wahadłowych ) skłądów. Ale zaczynają się pojawiać np. południowy Leszno - Krzyż. Ten z kolei nie mieści się w drodze powrotnej na peronie 1 na Woli.
A o której teraz jeździ 3 członowy kibel Krzyż-Leszno?? Do 15 grudnia odjeżdżał o 16.43 z głównego (przyjazd z Krzyża o 16.23). Ale teraz to odjeżdża o 16.50 i nie jako pociąg z Krzyża, tylko z Poznania i nie na kiblach tylko na Bohunach... Co ciekawe - 15 grudnia w pierwszym dniu tego nowego rozkładu jakiś geniusz stwierdził, że skoro do tej pory jeździły 3 kible, to jak teraz mają jechać Bohuny, to też mają być 3...
Oczywiście pociąg odjechał ze sporym opóźnieniem po podłączeniu dodatkowych wagonów...
Aha - te trzy kible planowo właśnie na szóstkę wjeżdżały (ale na tą "prostą" krawędź)
A o której teraz jeździ 3 członowy kibel Krzyż-Leszno?? Do 15 grudnia odjeżdżał o 16.43 z głównego (przyjazd z Krzyża o 16.23). Ale teraz to odjeżdża o 16.50 i nie jako pociąg z Krzyża, tylko z Poznania i nie na kiblach tylko na Bohunach... Co ciekawe - 15 grudnia w pierwszym dniu tego nowego rozkładu jakiś geniusz stwierdził, że skoro do tej pory jeździły 3 kible, to jak teraz mają jechać Bohuny, to też mają być 3...
Oczywiście pociąg odjechał ze sporym opóźnieniem po podłączeniu dodatkowych wagonów...
Widziano na 77437 (Leszno - Poznań Gł. p.11:19) Odjazd 11:58 jako 78371 do Krzyża. I pewnie zaraz jakiś zwrot.
Co do 3A to nawet nie jest w tym miejscu gdzie jest planowany. Po prostu jakiś genisz pociągnął "drabinkę" za Most Dworowy. Dtwierdzi, że skoro za MD jest 1A i 2A to 3 będzie zapewne 3A
Te plany to zdaje się robił TRIGRANIT na zlecenie PKP Nieudolności.
A jak tam nasz "właściwy" temat czyli stacja Lublin. Był ktoś na dworcu obserwował/fotografował ?
Ja myślałem o wylocie w kierunku Leszna i Kluczborka, ale faktycznie, pomyliłem się.
Ja w poznaniu byłem 3 razy, a i tak jakby trzeba było to nie byłoby problemu że znalezieniem peronu
Teraz patrzę na schemat i tam jest 1a i 2a , a peron trzeci to jest ten dalej.
Trudno, zdarza się
Jeszcze tylko wtrącę - ten o 16:50 co obecnie jeździ z Poznania już tylko do Leszna, a nie z Krzyża i tak ma stare tablice kierunkowe na wagonach jakoby z Krzyża jechał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum