cyt.: "z ostatnich komisji rozwoju regionalnego był przedstawiciel Polskich Linii Kolejowych. Wbrew zapewnieniom marszałka Marka Sowy, jak się okazuje, PLK wcale nie są przygotowane do remontu linii 93 Trzebinia-Oświęcim Tymczasem trzy gminy: Trzebinia, Chrzanów i Libiąż przekazały łącznie 360 tysięcy złotych na studium wykonalności. "
http://przelom.pl/15710-buguslaw-masior-zwolal-konferencje-na-obskurnym-dworcu.html
A Szybka Kolej Aglomeracyjna dotrze tylko do Trzebini, bez Chrzanowa...
_________________ linia 103 Trzebinia-Wadowice
www.linia103.pl
Tymczasem od grudniowej zmiany rozkladu jazdy Wieliczka zostanie odcieta od Oswiecimia, a przede wszystkim skonczy sie mozliwosc bezposredniego szybkiego dojazdu np. z Plaszowa czy Zablocia na Lobzow czy do Business Park(ing)u. A przeciez baza PR jest na Plaszowie. Plk powinny wprowadzic karne oplaty za puste podsyly na obciazonej linii z Glownego na Plaszow, tak aby PRy byly zmuszone trasowac pociagi jadace od strony Trzebinii czy Sedziszowa na Plaszow.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Docelowo ma być nowa-stara relacja Trzebinia-Tarnów. Rozwiąże to kwestię dojazdów do Płaszowa. Pamiętam rozkłady w których pociągi do/z Tarnowa jeździły do/z Katowic i Czechowic Dz. Opóźnienia też pamiętam. Z pociągami do/z Wieliczki jest ten sam problem.
Tu chodzi o likwidację odcinka Trzebinia-Czechowice Dziedzice.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-11-2014, 10:21
sabatnik napisał/a:
Docelowo ma być nowa-stara relacja Trzebinia-Tarnów. Rozwiąże to kwestię dojazdów do Płaszowa. Pamiętam rozkłady w których pociągi do/z Tarnowa jeździły do/z Katowic i Czechowic Dz. Opóźnienia też pamiętam. Z pociągami do/z Wieliczki jest ten sam problem.
Ja pamiętam relację Czechowice-Dziedzice - Przemyśl...
Relację do Trzebini mają obsługiwać Koleje Małopolskie ale w nieco późniejszym okresie, więc relacja z Oświęcimia została skrócona do Krakowa, ale trzeba się przygotowywać na jej skrócenie do Trzebini
A następnie na likwidację całej linii.. Ciekawe po jakim czasie zaczną też likwidować kursy SKA do Trzebini skracając je do Krzeszowic. W szczycie z Trzebini ok 20/30 osób będzie jeździć ale przez większość dnia więcej niż 5 osób to będzie rzadkość.
Wątpię że zlikwidują połączenia do Oświęcimia.
Linia 93 ma iść do remontu. To jest główny szlak towarowy i główny wylot do Czech ze Wschodu.
Jak wyremontuje szlak, to myślę że przy dobrym rozkładzie i jednoczesnym remoncie Trzebinia - Kraków
frekwencja wzrośnie. Obecnie pociąg jedzie 2 h, po remontach może jechać nawet 1h ....
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-11-2014, 07:52
danio, Cały czas jest głównym szlakiem towarowym, ale na PLK jakoś nie robi to wrażenia i cały odcinek z Czechowic do Trzebini to dramat.
SKA ma zostać wydłużona dalej niż Trzebinia, nie wiadomo tylko czy do Katowic, Oświęcimia czy tu i tu. Raz pojawia się informacja o Katowicach.
,,Pierwszy etap wdrażania SKA obejmuje relację Kraków Główny – Wieliczka. Drugi etap opierać się będzie o relację Tarnów – Kraków – Trzebinia z przedłużeniem do Katowic''
http://www.rynek-kolejowy...lopolskiego.htm
Dziś zaś znalazłem informacje, że jednak Oświęcim ,,Kolejne przewidywane połączenia na następne lata to relacje: Tarnów - Kraków - Trzebinia, a docelowo Tarnów - Kraków - Trzebinia - Oświęcim"
http://logistyka.wnp.pl/n...0442_1_0_0.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum