O to widzę że nieźle się pozmieniało na kolei, skoro okręg przemyski dostał identyfikator "6". Najbardziej mnie interesuje skąd wziąłeś Przemyśl(?!), pewnie z plakatowych PLKi, gratulację jeśli wierzysz w to co jest tam napisane.
W tym widzisz niejasność Barnima? Jest przecież Wrocław - Szczecin - Wrocław, tylko że na odcinku Wrocław - Poznań jedzie jako Przemysław. Analogiczna sytuacja była w PRach z obiegiem Szczelińca.
Obieg nie wymyśliłem tylko wyczarowałem z kryształowej kuli którą dostałem od Małysza... Oczywiście że jest to dodatek b. Ale skoro Ty masz jeszcze lepsze rewelacje z okręgu przemyskiego to czekam na źródło
P.S.: Poznań nadal będzie "siódemką" czy może np. "dwójką"?
xMichciox ma rację. Przemysław będzie samodzielnym pociągiem Wrocław-Poznań (rozkładowo 7 zmodernizowanych wagonów w tym barowy) tylko skomunikowanym ze "Ślązakiem" zaś Ślązak Przemyśl-Zielona Góra również jako samodzielny pociąg. (rozkładowo 2-2-1-2) Zauważ że w drugą stronę (do Przemyśla) nic ze strony Poznania nie jedzie co by mogło być łącznikiem do 73100.
Mam pytanie odnośnie składu TLK Kinga z Warszawy do Krakowa. Czy ten pociąg nadal posiada wagony w dobrym standardzie (wyróżniającym inne TLK-i) czy posiada zwykłe, przeciętne wagony? Pytam, ponieważ widziałem filmik z stycznia 2014 r. i wtedy posiadał dobre wagony, dlatego ciekawi mnie, czy obecnie utrzymuje dobry standard.
Tak Zielonogórzanin w całości zestawiony w standardzie bardzo dobrego EX. Co do Kingi: jeden obieg następujący: 111Arow + 141A + 140A + 141A + 111Arow dzisiaj ten skład pojechał do Warszawy a jutro pojedzie Krakowa, drugi obieg: zwykłe wagony, bez rewelacji i dziś pojechał do Krakowa a jutro do Warszawy i tak na zmianę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum