Dzień dobry,
aktualnie poszukuję Maszynistów do obsługi Pendolino
Lokalizacja: Warszawa
Od Kandydatów wymagamy:
- aktualnych uprawnień na prowadzenie lokomotyw elektrycznych,
- kilkuletniego doświadczenia na stanowisku Maszynisty,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze SA133, Siemensów lub Bombardierów,
- otwartości na nowe wyzwania.
Oferujemy:
- bardzo dobre warunki pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę.
Osoby zainteresowane ofertą proszę o kontakt pod numerem telefonu 607-973-757
lub przesyłanie aplikacji na adres mailowy: researcher3@arche-consulting.pl
Panie Mateuszu, nie wiem gdzie Pan tu widzi spam.
Zadaniem mojej firmy jest znalezienie jak najlepszych Kandydatów, post na tym forum potraktowałem jako notkę informacyjną o aktualnym procesie rekrutacyjnym, może kogoś zainteresuje.
ArcheConsulting,
Po prostu dziwi mnie, że IC szuka poprzez jakąś firmę zewnętrzną. Niedługo będą takie absurdy że dla każdej kategorii pociągu będą osobne drużyny, dyspozytor, a nawet spółka...
Ale jaja . Absurd goni absurd, a pieniążki uciekają,
Podobnie sprawa wygląda z drużynami konduktorskimi, z tym, że rekrutacja podobno będzie wewnętrzna.
konduktorzy mieli wysyłać CV i listy motywacyjne jeśli chcą jeździć w Pendolino. Przecież pracodawca,
zna swoich pracowników. Nie mówiąc już o Kadrach, które dobre podśmiech*jki muszą sobie stroić z kanarów
Panowie spokojnie
Coś mi się wydaje, że to nie IC szuka maszynistów, tylko Alstom. Na Grochowie będzie punkt przekazywania tych składów do obsługi Alstomowi, do którego będzie dojeżdżać obsługa IC. Na teren hali obsługowej pojazdy wprowadzał i po obsłudze wyprowadzał będzie pracownik Alstomu.
To chyba chodzi właśnie o tych maszynistów (kiedyś się to nazywało "maszynista zakładowy").
_________________ KIBLE NASZĄ PRZYSZŁOŚCIĄ!
TAK JESZCZE Z 50 LAT.P
Fakt nigdzie nie jest napisane że chodzi o IC, taka to taktyka nic nie powiedzieć nie dementować, jak najwięcej ma się skusić, jak od początku takimi półprawdami się operuje to nie wróżył bym udanej współpracy..
...taka to taktyka nic nie powiedzieć nie dementować, jak najwięcej ma się skusić..
Wg mnie tu chodzi o coś zupełnie innego - chodzi o stworzenie bazy danych czynnych maszynistów z nadesłanych aplikacji. Jest wiele firm, które poszukują wykwalifikowanych i wyszkolonych czynnych maszynistów, a nie kandydatów z ulicy, których trzeba najpierw wyszkolić zanim zaczną prowadzić poj. trakcyjne. Prywaciarz z reguły potrzebuje maszynisty na tu i teraz, dziś go zatrudnia a jutro ma prowadzić skład
Firma headhunterska np. taka jak ta, da swojemu klientowi czynnego maszynistę i sama na tym zarobi krocie, zarobi jej klient bo nie musi szkolić sobie pracownika i zarobi sam maszynista, wystarczy że na przejściu od dotychczasowego pracodawcy zarobi 500 zł więcej i będzie pozornie bliżej domu (ale tylko pozornie), na pierwszy rzut oka szczęśliwi są wszyscy, jednak najbardziej headhunter z doskonałą bazą danych, której doskonałość zapewniają maszyniści wysyłający swoje CV
Ostatnio zmieniony przez buballo dnia 13-02-2014, 23:37, w całości zmieniany 1 raz
Klient zleca headhunterowi znalezienie konkretnego kandydata spełniającego określone kryteria i za to płaci naprawdę duże pieniądze
Chyba wiem o czym piszesz, ale ja myślę o kierunku migracji maszynistów raczej w stronę "prywaciarzy", a tam jedyną zorganizowaną niespodzianką może być konieczność szybkiego przeszkolenia się na Traxxa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum