Nie, no. Białogard - Słupsk ma obłożenie. Z Białogardu wyjeżdża po 15 osób nawet. A po postoju w Koszalinie jedzie już naprawdę sporo ludzi i mowa tu raczej o zapełnieniu ok. 3/4 składu nawet. Jak chcesz zobaczyć powietrze, to zapraszam na kurs Kołobrzeg - Białogard (p. 11:56) i powrotny do Kołobrzegu Tam jeeszcze więcej niż 10 osób nie widziałem
Dlatego to wylatuje od marca :p
I o dziwo to zawsze miało skomunikowanie z Rybakiem ;p (nie wiem dla kogo)
Moja propozycja jest taka, aby Słowińca dzielić na pół i jedna część dopinana do Warszawy, a druga do Wrocławia, bo ile osób jedzie nim tylko do Pzn, a ile traktuje to jako przesiadkę.
Został on przerzucony do Gdynii, ponieważ IC likwidowało swoje zbędne punkty utrzymania, i tak wyleciał właśnie Słupsk, Gorzów, Zamość, Piła. Dziwi mnie tylko że wszystkie te punkty wróciły na mapę IC, za wyjątkiem Słupska. No ale mają punkt w Kołobrzegu, który patrząc ich okiem w niedalekiej przyszłości podzieli losy Słupska.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Wakacje żaden problem, otworzy się na sezon jak Słupsk się otwiera ;p
Pobrzeże żaden problem, IC nawet będzie na rękę aby dać go z Gdynii, i nawet zmienią kategorie z TLK na EIC
Zefir i Ustronie też da się coś z nim zrobić.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Słowa powszechnie uważane za niecenzuralne cisną mi się na usta. Koleją rządzą idioci oraz niedorozwinięci umysłowo ludzie.
Linia 202, pierwszorzędna, łącząca ze sobą dwie największe aglomeracje północnej Polski przez duże miasta jak Słupsk, Koszalin i Stargard Szczeciński. Spoglądam w nowy rozkład jazdy, który obowiązuje od dziś.
Odcinek Białogard - Świdwin (32 kilometry). Dostępnych pociągów 7 (siedem!, na 24-godzinną dobę). Ponad sześciogodzinna, ogromna dziura!
Białogard 6:30
Świdwin 7:00
następny pociąg:
Białogard 12:38
Świdwin 12:57
i jeszcze trzygodzinna dziura pomiędzy pociągami:
Białogard 16:30
Świdwin 16:53
Białogard 19:17
Świdwin 19:42.
Dotacje zwiększają się z każdym rokiem, pociągów ubywa. Kolej stała się problemem samą dla siebie. W tym kraju naprawdę nie ma paru mądrych głów, które doprowadzą kolej do rozkwitu? Odpowiadam: są, ale są zbyt niebezpieczni dla bandy nieudaczników.
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Mówię o dniu dzisiejszym - niedzieli. A PKS mnie nie interesuje, nie jestem przecież na forum miłośników komunikacji autobusowej. Mowa o kolei jako systemie. A nawet biorąc pod uwagę autobusy, to dzisiaj jedzie tylko ten o 12:15.
Policz ile jest połączeń dzisiaj. Nie czepiam się braku pociągów o 4:00 czy 5:00, bo w niedzielę wydają się zbędne, ale wywalenie porannego Albatrosa i 6-godzinna dziura to przesada.
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Pewnie, że mało. Po Przyspieszeniu Albatrosa powstała duża luka godzinowa a niedzielę wyrwa. Powinien jeździć codzienny Regio ok. 10 - 10 30 z Koszalina/ Słupska do Szczecina jak to było jeszcze 2 lata temu. Świdwin stopniowo traci połączenia bo najpierw stracił wieczorne regio Słupsk - Świdwin odjeżdżający ok . 2145 z Białogardu ( teraz skrócone do Białogardu o też śmiesznej godzinie bowiem ostatni pociąg w dobie z Koszalina do Białogardu nie może jechać o 2030 tylko z minimum 50 min później) Rok później przyszło obcięcie wymienionego połączenia a w bieżącym rozkładzie do kosza poszło Regio Koszalin 1420 - Świdwin.
Także kolego Dróżnik nie mydl nikomu oczu , że jest wystarczająco bo albo się nie znasz albo jesteś z komitywy obcinającej nam kolejne połączenia i mówieniu jak Ci zbrodniarze z PKP IC, że wszystko będzie ok ale dalej będziem ciąć aż do skutku , błędne koło.
Nie no bez przesady panowie, patrząc na odcinek Koszalin - Kołobrzeg to kolej już tam dawno wymarła, za to ożywia się tylko w niedziele, jak żaden bus nie kursuje.
Teraz na spokojnie, ile ludzi jeździ w niedziele z Białogardu między 8 a 12 do Świdwina? Obstawiam że max 3 osoby. Więc po co robić jakiś pociąg co by woził powietrze. Zobaczcie sami jaką politykę wobec nas ma zarówno IC i PR? Żadną, po prostu żadną jesteśmy i już. Zróbmy kilka par pociągów przelotowych Gdynia - Słupsk - Koszalin - Stargard i tyle. Nie róbmy skomunikowań w Gdynii, Białogardzie i Stargardzie bo i tak z tego nikt nie korzysta, oni tylko jeżdżą po swoim wsiach (przepraszam jak kogos urazilem), ale tak właśnie o nas wszyscy myślą. Co z tego że mamy kible po modernie, jak już Szczecin zaczyna nimi kursować. Jeszcze trochę i pojadą na SWH, a wtedy powiedzą cięcia bo braki taboru.
Od dawna wnioskuję aby nawet SA103 puszczać na trasie Runowo - Słupsk, by w jednej i w drugiej stacji były skomunikowania dalej, a nie tylko ograniczać się do nas.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Dróżnik: patrz szerzej, czepiasz się Świdwina i Białogardu. A to jest konsekwencja tego, że nic nie wyjeżdża z Gdyni. Tak więc traci np. Słupsk - Koszalin, Koszalin - Białogard, Stargard - Szczecin. Świdwin i Białogard to tylko przystanki na połączeniu AGLOMERACJI. Brak połączenia - brak pociągów dla nas. Świdwin zadowala się resztkami, pociągami które są przelotem przez miasto. A i tych jest coraz mniej.
Nie mam ambicji bycia pępkiem świata, jednak chciałbym żyć w cywilizowanym kraju. I skoro bierze na siebie obowiązek zapewnienia przewozów, to niech je zapewnia. I tak moje podatki idą na dotacje dla PKP IC na pociągi TLK. Płacę więc podatki, które przekazywane są na dotacje i... nie mogę skorzystać z tych pociągów bo są likwidowane. Paranoja.
_________________ 2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
A dodając do tego komfort podróży, wydłużany sztucznie czas jazdy, bo przecież każdy TLK musi mieć rezerwy, czyli postój na zwiedzanie Białogardu, to wolałbym, żeby te TLK polikwidować i w zamian puścić Impulsa do Słupska z przesiadką na SKM. Ciszej, czas jazdy ten sam, klima, Internet...
Tak nawiązując do tych nieszczęsnych TLK: poranny "Gryf" zabiera ze Świdwina około 50 osób. No w poniedziałki jest więcej, jak jest w weekend to nie wiem. Osobowy o 6:20 bierze tyle samo, a ostatnio naliczyłem 64 osoby. "Sztorm" o 9:20 często przeżywa takie oblężenie, że w Białogardzie część ludzi już stoi. I teraz jeszcze najlepsze: osobowym do Koszalina dojedziesz za 14,60, a pośpiechem za 19zł. W dwie strony masz już prawie 9zł. To powoduje odpływ pasażerów, bo sam znam osoby, które jeżdżą osobowymi, bo jest taniej.
Jak dla mnie to szkoda tylko 2 pociągów: około 10:45-11:00 jakiś osobowy Koszalin - Szczecin (kiedyś nawet ze Słupska jechał) i ten 14:20 co go do Białogardu skrócono. Pierwszy w D, drugi w D oprócz ferii i wakacji. Do tego jakiś takt typu 13:40, 14:40, 15:40 i to by wystarczyło.
Ja jestem z wykształcenia ekonomistą i wiem na pewno, sprawdza się w to wielu dziedzinach, jak jest podaż to jest popyt. Im większa siatka połączeń tym więcej pasażerów korzysta z pociągów bo.... po prostu mają:
1. większy wybór w połączeniach
2. większą możliwość przesiadki/skomunikowania z innym pociągiem jadącym gdzieś dalej poza nasz region
3. bo po prostu kolej jest dla ludzi a nie dla idei, bo coś musi kursować, bo kasa idzie, więc udajemy (IC i PR), że prowadzimy fachowo przewozy pasażerskie, co jest bzdurą, bo już dawno tak debilnego rozkładu nie było. Za to ok 6.20-6.30 na stacji w Koszalinie ruch jak na Centralnym.
PR powinny wykorzystać głupotę IC i puścić IR w godzinach kursowania Słowińca i Albatrosa, ale tutaj też chyba na górze zależy na tym, aby tu IR nie kursowało.
Szczecin ma naszą część województwa w d...e i wcale im nie zależy, aby połączeń z Koszalinem było więcej. Szczecin ma więcej lub tyle samo połączeń z Angermunde i Loecknitz co z Koszalinem. Normalne to to nie jest.
Proponuję takie połaczenia ze Szczecinem:
04.20 06.02 07.37 10.00 13.39 15.29 17.25 18.49 Regio
oraz 14.22 i 20.3 do Świdwina
8.15 12.16 16.13 19.20 TLK
ze Szczecina też jest luka między 15.33 a 18 spokojnie jakies regio mogłoby kursować
[ Dodano: 17-02-2014, 06:48 ]
Trochę z innej beczki. Pojeździłem ostatnio regio w naszym regionie i są dwa pociągi, które wożą powietrze. Regio Koszalin - Słupsk o 13.18 oraz 12.44 Koszalin - Szczecinek, ten skład od Białogardu całkowicie się wyludnił i w Szczecinku razem ze mną wysiadło pięć osób!!!!
Od 27 kwietnia oba wymienione przez Ciebie pociągi będą miały zmienione godziny kursowania.
Ten pierwszy (Koszalin - Słupsk) odjedzie z Koszalina o jakąś godzinę później, a drugi z Koszalina wyjedzie około 14:15. Poza tym będzie kilka zmian poprawiających skomunikowania w Białogardzie i lekkie skrócenie czasów jazdy pociągów obsługiwanych Impulsami.
A od czerwca TLK Albatros dostanie nowe wcielenie i będzie się nazywał TLK Pogoria. Nowa będzie tez jego relacja: Szczecin - Bielsko Biała - Szczecin przez Gdynię.
Poza tym z Koszalina do Białogardu będzie nowe Regio o 9:40 na skomunikowanie z TLK Zefir do Krakowa.
Stoker, może pomyślcie o przywróceniu połączenia Koszalin - Świdwin koło 14:30 przynajmniej od września na okres dni nauki szkolnej. Okoliczna ludność będzie wdzięczna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum