Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
3M62 - dane techniczne
Autor Wiadomość

Bilet Ś-krzyski Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Ostrowiec Świętokrz

PostWysłany: 06-03-2012, 02:14   3M62 - dane techniczne Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś ma dane techniczne 3M62: wymiary, waga, moc silnika, zapas i zużycie paliwa,
max uciąg w tonach (?)
Tutaj niby wszystko proste - 167 tonowy ET41 waży tyle co dwa EU07 (83,5 t)
Natomiast gagar: 1 waży 116,5 tony, ale 2M62 to 2 człony po 120 t=240 ton.
Proszę o info

3M62U.jpg
Plik ściągnięto 517 raz(y) 33.67 KB

Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Orion Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 10-03-2012, 22:14    Odpowiedz z cytatem

V max 100 km/h,maksymalna siła pociągowa 588 kN,masa służbowa 363 tony,łączna moc silników spalinowych 4410 kW.Łącznie wyprodukowano 104 lokomotywy tej serii.Jako ciekawostka : 4TE10S - siła pociągowa 1000 kN,masa służbowa 520 ton,moc silników 8840 kW !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 08-03-2014, 02:11    Odpowiedz z cytatem

Co za monstrum - szukam lepszej jakości fotek?

Czy ktoś ma jakieś informacje o starowaniu takim potworem? Czy może chodzić np. tylko jeden silnik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Orion Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 08-03-2014, 20:59    Odpowiedz z cytatem

Zdjęcia można znaleźć na stronie www.parovoz.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 09-03-2014, 20:30    Odpowiedz z cytatem

Pewnie może pracować jeden człon, no tylko że masz wtedy moc/siłę pociągową jednego członu, inna sprawa, że też niemałą. Odpalanie diesli pewnie odbywa się po kolei członami. Na ukraińskich i rosyjskich stronach jest sporo pięknych książek o ichnich lokomotywach w formatach pdf/djvu. Kompletne rysunki techniczne, wszystko. Tej 4TE10 nie mam, ale 2TE10 tak. Jakby ktoś chciał to tu jest link, ogólnie jak się wpisze po rosyjsku typ loka i dopisze *djvu, *pdf to wyskoczą.

link

_________________
PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl