Stoker , zmiany bardzo dobre na pewno wyjdą na plus. Nie chcecie może zaplanować od 27.04 codziennego kursowania Radwii bo po ograniczeniu kursowania przez IC Słowińca, w soboty ostatnie bezpośrednie połączenie Poznania z Pomorzem Środkowym to Regio o 15. Ogólnie nie macie w zamiarach jakichś zmian w rozkładzie Regio po de facto zlikwidowaniu Słowińca?? Pomysł z Albatrosem na prawdę godny pochwalenia.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-03-2014, 23:48
Cytat:
A od czerwca TLK Albatros dostanie nowe wcielenie i będzie się nazywał TLK Pogoria. Nowa będzie tez jego relacja: Szczecin - Bielsko Biała - Szczecin przez Gdynię.
Kursowanie "Pogorii" do Helu w sezonie mam nadzieję nie zagrożone?
Stoker, może pomyślcie o przywróceniu połączenia Koszalin - Świdwin koło 14:30 przynajmniej od września na okres dni nauki szkolnej. Okoliczna ludność będzie wdzięczna
Od września raczej nie ma szans, ale od grudnia myślę że może się udać. Tylko co potem zrobić z pociągiem powrotnym ze Świdwina, który woził powietrze?
wojtekbrd napisał/a:
Stoker, zmiany bardzo dobre na pewno wyjdą na plus. Nie chcecie może zaplanować od 27.04 codziennego kursowania Radwii bo po ograniczeniu kursowania przez IC Słowińca, w soboty ostatnie bezpośrednie połączenie Poznania z Pomorzem Środkowym to Regio o 15. Ogólnie nie macie w zamiarach jakichś zmian w rozkładzie Regio po de facto zlikwidowaniu Słowińca??
Słowiniec podlega pod ministra (sorry, pod ministrę) infrastruktury, więc my do niego nic nie mamy. Nie mamy też żadnej dodatkowej kasy na pociągi regio zastępujące dotychczasowe TLK-i. Radew w soboty (a jak by się lepiej przyjrzeć to nie tylko w soboty) na odcinku Szczecinek - Białogard woziła głównie powietrze, więc raczej powrotu do wersji codziennej szybko bym się nie spodziewał.
wojtekbrd napisał/a:
Pomysł z Albatrosem na prawdę godny pochwalenia.
No nie wiem. Mi osobiście się nie podoba, bo z pewnością często będzie przywoził spóźnienia gdzieś z południa kraju.
Oprócz tego co już napisałem, będzie jeszcze jedna zmiana na + od 27 kwietnia. Od tego dnia pociąg Regio 88729 Kołobrzeg - Szczecin stanie się pociągiem kursującym codziennie, a nie tylko w weekendy.
Stoker, może pomyślcie o przywróceniu połączenia Koszalin - Świdwin koło 14:30 przynajmniej od września na okres dni nauki szkolnej. Okoliczna ludność będzie wdzięczna
Od września raczej nie ma szans, ale od grudnia myślę że może się udać. Tylko co potem zrobić z pociągiem powrotnym ze Świdwina, który woził powietrze?
Tu niestety jest problem, bo on z Białogardu wiezie to samo
A jak wyglądałaby sprawa pozostawienia go w Świdwinie do następnego poranka celem obsługi połączenia Świdwin - Koszalin po 5 rano? Albo wydłużenie do Stargardu Szcz. z przesiadką na Poznań/Szczecin i tam "na bok" do rana?
Poproszę bilet do Bielska
Przez Rzepin?
Nie q....a przez Gdynię
Proszę bardzo poc. o 17 odjeżdża z toru 1.
Nie wydaję się wam lekką paranoją robienie tras na siłę
Rozumiem łączenie tras, obiegi, ale nie długo będzie w Polsce tylko 4 trasy i pociąg co 2 godziny, jadący przez całą Polskę np Szczecin - Świnoujście przez Rzepin, Wrocław, Kraków, Radom, Warszawę, Olsztyn, Gdynię, Stargard, SDC
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Ja proponuje od września połączyć Gryfa i Sielawę w Olsztynie na jeden skład relacji Szczecin - Olsztyn - Poznań. Nie dość że zaoszczędzimy loka i wagony, to jeszcze mieszkańcy Gniezna, Inowrocławia będą mieli bezpośredni pociąg do Szczecina czy Słupska. Czasowo jak widzę nie powinno być zbytnio problemów.
Jak tak dalej pójdzie polityka IC to za kilka lat będą tylko 4 trasy pociągów jadące po okręgu przez całą Polskę w takcie 2 godzinnym. Rozumiem braki taborowe, czy inne problemy, ale czy oni nie pomyśleli że takimi połączeniami to oni ludzi odstraszają. Wyszukiwarka poda pociąg bezpośredni ze Szczecina do Bielska jadący przez całą Polskę, zamiast krótką trasą np przez Rzepin czy Pzn, cena będzie kosmicza i ludzie podziękują za taką przyjemność.
A od nowego roku napiszą że pociąg Pogoria ma małą frekwencję na odcinku Szczecin - Gdynia i Łódź - Częstochowa więc z miejsca go zlikwidują.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Nikt normalny nie pojedzie do Bielska ze Szczecina przez Gdynię, tylko będzie wolał się przesiąść np. w Poznaniu i Katowicach niż zwiedzać nasz kraj. Dziwi polityka IC, odstraszająca klientów.
przecież takie polaczenie nie będzie dla ludzi jadących z Bielska do Szczecina, a teraz Pojezierzem ktos z Gdyni do Katowic jeździ?
Dla ciebie to jest odstarszanie klientów, a dla mnie zachęcanie ludzi ze Słupska, Lęborka, ba może nawet Koszalina do jazdy na Śląsk bezpośrednim pociągiem. Przede wszystkim ten pociąg zostanie dla ludzi jezdzacych na trasie Szczecin-Trójmiasto i Trójmiasto-Bielsko
Tylko że obecnie IC wprowadza tanie bilety i za 49zł można pojechać gdzie się tylko chce pociągiem TLK.
Są dwie strony tego medalu, jedna że ludzie cenią sobie bezpośrednie połączenie bo nie muszą patrzeć na przesiadki, opóźnienia itp, a druga owszem czas jazdy będzie kosmiczny.
Co do Pojezierza hmm a jazda z Tczewa do Katowic się liczy?? Bo ja tak jechałem, a w Katowicach przesiadka na pociąg do Łukowa, no ale to były inne stare czasy ;p
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum