Tym TLK, gdzie się chce w relacji bezpośredniej można pojechać nawet na 29 zł, a 49 zł jest dla EIC Tak więc ktoś z Koszalina czy Słupska będzie mógł upolować bilet za 29 zł do Katowic czy Bielska-Białej, a nie płacić 2x29 zł lub w taryfie normalnej coś ok. 80 zł. Skoro IC nie potrafi/nie chce dodać przesiadek do internetowego systemu sprzedaży, to zostaje tylko możliwość łączenia pociągów, by uzyskać promocyjne bilety [tu oczywiście mega ironia...]
A nikt nie zauważył, że na stronie PLK są już plakaty na kolejny rozkład zamknięciowy i pociąg lotniskowy o 18.49 zostaje wydłużony do Nowogardu, powrót z Nowogardu 22.25 - bardzo dobre posunięcie - nawet jeśli wynika to z przyczyn technicznych nieblokowania toru na lotnisku, to na pewno przełoży się na większą frekwencję, a mieszkańcy Nowogardu zyskają późnowieczorny powrót do Szczecina i w Dąbiu możliwość przesiadki na Szczecinianina do Warszawy.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Nie po prostu poszli po rozum do głowy, i zamiast cofać szynobusa do Goleniowa, gdzie następnie ponownie wysyłać go na lotnisko (oczywiście luzem jazdy się odbywają), to wolą tą przerwę wykorzystać na kurs do Nowogardu.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Pytanie mam - wie ktoś jak odbywa się obecnie wjazd Szczecinianina i Przemyslanina do Świnoujścia? Bo widzę w rozkładzie, że za osobówki jest KKA do Przytoru, a TLKi mają po 10-13 minut postoju na SiA.
Przewozy Regionalne poinformowały, że od 1 września 2014 r. stacja Stobno Szczecińskie zostanie otwarta dla obsługi pasażerów. Stobno Szczecińskie znajduje się na linii kolejowej Szczecin - Löcknitz - Pasewalk - Schwerin - Lübeck.
W Stobnie od poniedziałku do piątku będzie się zatrzymywać osiem par pociągów. W soboty i niedzielę w relacji Szczecin – Lübeck kursuje dodatkowy pociąg. Na odcinku Stobno Szczecińskie - Szczecin Główny odprawa pasażerów odbywa się wg. taryfy Przewozów Regionalnych.
Ja mam takie pytanie czy ktoś z was uwiecznił w tym sezonie EP09 w Kołobrzegu??
Była chyba ze dwa razy o ile pamiętam, na pewno 033 zawitała do nas jakoś w sierpniu.
Raz też zawitała do nas EP08-001. Jakby ktoś się pytał to kursowała z Fregatą .
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Nasze PR-y świetnie poradziły z sobie bez dwóch Sa136 , które uległy wypadkom w ostatnim tygodniu bowiem dzisiaj na kursie 88455 Szczecinek 16:02 - Szczecin skład stanowiła SM42 + 2xBmnopux. Bardzo przyjemna podróż wagony czyste i przyjemne, z tego co widziałem jeden z Krzyża a drugi z Ostrowa. Fajnie zobaczyć w naszym regionie na tej lini taki skład:)
Gwoli ścisłości 3xSA136 nie zapominaj o 005
Co do Szczecin - Szczecinek podobno trochę tam się zadomowi ten skład, więc można przypomnieć sobie stare dobre czasy. I o ile się nie mylę miała być SU42-504 bądz 514
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
One nie są jeszcze na gwarancji?
No i co w takim przypadku powie Unia, która dała dofinansowanie, na zakup ich. Wszak nie spełniliśmy jej wymagań i kasujemy 011.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum