Sezonowe pociągi nie są zestawione z super wagonów, jednak 100% pewności możesz mieć - TLK "Karlik" zawsze jest zestawiony z wagonów 141A, 140A i 111Arow bardzo dobry standard tak jak w dobrym Ex.
No właśnie ostatnio jechałem karlikiem i byłem baaardzo zadowolony, z bezprzedziałowego
No właśnie, bo te modele wagonów mi wiele nie mówią. Będę zamawiał bilety przez internet, jest znana numeracja tych wagonów juz może ? Oraz samych siedzeń.
Jeśli chodzi o "Karlika" to numeracja jest stała, wagon bezprzedziałowy wystarczy, że wybierzesz rodzaj wagonu: bezprzedziałowy i miejsce np. przy oknie, ale lepiej byś znał nr miejsca, bo często jest, że w bezprzedziałowych zamiast okna jest ściana fakt "Karlik" prezentuje się świetnie, również w takim zestawieniu jeźdżą TLK "Kinga', "Zielonogórzanin", "Bydgoszczanin", "Wrocławianin" trzy wagony do Wrocławia to 2x141A i 140A. 141A to wagon 2 klasy z przedziałami, 140A 1 klasa z przedziałami, 111Arow wagon bezprzedziałowy. Spokojnie, "Karlik" w takim zestawieniu będzie jeździł do końca rozkładu.
A w sezonowych jak mówię, szału nie ma. W "Korsarzu" często jeździła 1 klasa 140A standard jak na nocną TLK wysoki, gniazdka w przedziałach itd. a jak teraz będzie nie wiem. Jeśli mam jechać nocnym zawsze wybieram sypialny, bo wolę dopłacić 3 razy więcej a jechać bezpiecznie i być wypoczętym.
[ Dodano: 23-05-2014, 20:59 ]
Dzisiejszy "Ondraszek" Warszawa Wsch. - Bielsko Biała:
Husarz + 112ALux + Z2A-FPSMg + bar + Z2B + Z2B + XB + 111Arow + 154A.
Frekwencja bardzo wysoka zarówno w 1 jak i 2 klasie.
[ Dodano: 23-05-2014, 21:01 ]
Dzisiejszy TLK "Goplana" Warszawa Wsch. - Poznań Gł.
EP08-011 + 111Arow + 141A + 140A + 141A + 141A + 112A* + 112Am
* wagony z nr 17 i 19 1 klasa jako 2 klasa, zwykłe czerwone dodatkowe pudła kursujące tylko w piątki i niedzielę. Poza tym skład bardzo ładny, w przedziałach czysto i standard wysoki. Frekwencja również niezła.
[ Dodano: 23-05-2014, 21:26 ]
Czy wie ktoś czy nadal "Zefir" prowadzi jedynkę 140A?
Dzisiejszych kilka składów odjeżdżających z Warszawy:
1. EIC "Górnik" do Wrocławia i Bielska Białej: EP09-022 + 154A + Z2B + Z1B Berl. + 111Arow + XBNMg2 + Z2B + restaurant + 156A + Z1A + wagony do Bielska: Z2A + 144A + 136A. Frekwencja w pierwszych dwóch wagonach do Wrocławia około 50%, pozostałe około 80-90%, wagony do Bielska około 50% w jedynce, ok. 80% w dwójkach.
2. TLK "Łodzianin" do Łodzi Kal. EP07-435 + 141A + 141A + 141A + 141A + 140A-IC3 + 111Ainw. + 141A + 141A + 141A. Wszystkie wagony bardzo ładnie się prezentowały, z wyświetlaczami (poza 111Ainw. oczywiście), frekwencja maksymalnie 70%.
3. TLK "Niemen" do Piły: EU07-214 + B + A + B(IC) + B(IC) + A (zdeklasowany wagon z nr 11) + A(IC-zdeklasowany wagon z nr 10).
Frekwencja około 100%.
4. TLK "Wysocki" do Częstochowy: EP07-1023 + B(IC) + B +A(IC) + B. Tutaj bez dodatkowych wagonów i tradycyjnie bez jakiegoś dramatu z frekwencją, około 80%.
5. EIC "Chrobry" do Szczecina: EP09-009 + 154A + 154A + 136A-IC6 + 111Arow + XBNMg2 + Z2B + restaurant + 145Ab + 152A. Klasa 2 około 100%, poza pierwszym wagonem z nr 11, gdzie może z 60% miejsc było zajętych, klasa 1 o dziwo nawet 50% nie było, w menedżerskich nikogo nie było, chyba że na dworcu zachodnim ktoś wsiadł.
6. EIC "Norwid" do Gdyni: EP09-025 + Z2B (dodatkowy wagon z nr 17) + 154Aa (wagon "Małego Podróżnika" ) + 111Arow + 111Arow + Z2B + Z2B + bar + Z2A + 152A. Frekwencja bardzo ładna, praktycznie 100% miejsc zajętych, klasa 1 około 50%. Wagony również bardzo ładnie się prezentowały.
7. TLK "Baczyński" do Wrocławia: EP07-1029 + B + B(IC) + A + B(IC) + B. Około 90% zajętych miejsc.
8. TLK "Skarbek" do Raciborza: EP08-008 + B(IC) + B(IC) + A + B + B(IC) + A (zdeklasowany wagon z nr 21) + A(zdeklasowany wagon z nr 22). Frekwencja bardzo wysoka, mimo dwóch dodatkowych wagonów korytarze pełne podróżnych bez miejscówek.
9. EIC "Sawa" do Krakowa: EP09-047 + Z1A + 139A + bar + 144A + Z2B + Z2B + 144A. Klasa 1 około 60-70%, klasa 2 90-100%.
10. EIC/EC "Berlin-Warszawa Express" z wagonami EN "Jan Kiepura" do Amsterdamu CS: Husarz + 154A + Z1B + Z1B + Z1B (IC) + restaurant + Z2A (IC) + wagony do Holandii: sleepertka + kuszteka DB + 305Ad (sypialny). Wagony do Berlina okolo 80-90%.
11. IR "Warta" do Poznania: EP07P-2002 + 120A + 120A + 112Ag + wagon multimedialny + 161A + 163A. W bonanzach około 70%, pozostał wagony praktycznie komplet, ale bez jakiegoś dramatu, mimo że piątek.
12. IR " Matejko" do Krakowa: Czeszka163 034-2 + wagon multimiedialny + 112A + 162A + 161A + 113Aa (Cafe Regio) + 163A. Tradycyjnie w piątek frekwencja dobrze ponad 100%.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum