"Kingę" widziałem w ubiegłą sobotę w Krakowie jak odjeżdżała do Warszawy. 2 klasa to 141A dwa wagony i dwa to zwykłe zielone z przedziałami 8-miejscowymi.
Natomiast dzień później wracałem tym pociągiem z Pionek, i zamiast tych zielonych były 111Arow z wyświetlaczami, zaokrąglonymi oknami i granatowymi siedzeniami.
Także na to wygląda, że są dwa różne obiegi, i pomieszane na dodatek, bo raz są wagony bezprzedziałowe, raz ich nie ma.
"Kingę" widziałem w ubiegłą sobotę w Krakowie jak odjeżdżała do Warszawy. 2 klasa to 141A dwa wagony i dwa to zwykłe zielone z przedziałami 8-miejscowymi.
Natomiast dzień później wracałem tym pociągiem z Pionek, i zamiast tych zielonych były 111Arow z wyświetlaczami, zaokrąglonymi oknami i granatowymi siedzeniami.
Także na to wygląda, że są dwa różne obiegi, i pomieszane na dodatek, bo raz są wagony bezprzedziałowe, raz ich nie ma.
A nie pomyliły Ci się pociągi albo dni?
W sobotę jechałem Kingą z Krakowa do W-wy w bezprzedziałowym, zestawiona była jak EIC:
Gdzieś te badziewia ED74 muszą jeździć....... IC lansuje je jako super nowoczesne pojazdy, szkoda że maja tak fatalne siedzenia... szkoda, że na tak długiej trasie. Ale z drugiej strony Kingą prawie nikt w całej relacji nie jeździ, wiec moze nie bedzie tak zle.
Z innej strony.
Dlaczego w modernizowanych wagonach i nowych EZT wstawiane są tak
niewygodne, twarde fotele? Bardziej niewygodne niż w zwykłej starej dwójce. Nie wspominając
o jedynkach z grubymi fotelami... gdzie tyłek się zapada i można tak jechać kilkanaście
godzin i nie odczuwa się dyskomfortu.
Czy nie można tego zmienić? Bo nowe wagony PiCu to totalna porażka, praktycznie się nie
odsuwają i są twarde straszliwe. Do tego wąskie zagłówki, uniemożliwiają dowolne ułożenie głowy. (kl.1 - te niebieskie fotele na pociągach na E-30)
Nie da się zrobić foteli wygodnych? Takich jakich są w starszych wagonach?
Może i na całej trasie z Krakowa do Warszawy mało kto jedzie, bo większość wybiera "Norwida", który jedzie 3 h a nie "Kingę", która jedzie 5 h, ale dużo ludzi korzysta z Sędziszowa, Kielc, Skarżyska, Dęblina... więc to, że nikt nie pojedzie 5 h z Krakowa do Warszawy to nie znaczy, że z pozostałych miast nikt nie pojedzie!
[ Dodano: 06-06-2014, 14:28 ] buuuuum, 141A przecież to są bardzo wygodne wagony takie jak na "Kindze", "Zielonogórzaninie" itp. a jeśli chodzi o te najnowsze w "Mieszku" wiesz są zrobione za tanie pieniądze dla TLK, więc nie oczekuj cudów.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-06-2014, 13:45
dyżurny napisał/a:
Ciekawe czy będzie w dalszym ciągu przechodziła w Krakowie na Lubomirskiego do Przemyśla, czy jednak podzielą te obiegi.
Juz nie bedzie takiej mozliwosci przejscia - Kinga od czerwcowej korekty przyjezdzac bedzie mniej wiecej tak jak przyjezdza teraz, ale Lubomirski pojedzie wczesniej - o 16:46 (godzine wczesniej niz obecnie).
Cytat:
Może i na całej trasie z Krakowa do Warszawy mało kto jedzie, bo większość wybiera "Norwida", który jedzie 3 h a nie "Kingę", która jedzie 5 h, ale dużo ludzi korzysta z Sędziszowa, Kielc, Skarżyska, Dęblina... więc to, że nikt nie pojedzie 5 h z Krakowa do Warszawy to nie znaczy, że z pozostałych miast nikt nie pojedzie!
Nie mówie, ze nikt Kinga nie jezdzi bo frekwencje ma przyzwoitą, a w weekendy wrecz znakomitą, mowie tylko ze w CAŁEJ relacji malo kto jezdzi.
buuuuum, ja się w pełni zgodzę, jeśli chodzi o 1 klasę to jak dotąd nie trafiłem lepszego wagonu niż 112A z fotelami z Twojego zdjęcia.
A jak chodzi o 2 klasę to też uważam, że 141A z Newagu są takie jak być powinny (mi osobiście jeździ się nimi lepiej niż wagonami standardu Z za wyjątkiem 136A-IC4-FPS), ale tylko one. Jak się trafia 111A 6-cio miejscowy albo 141A sześciomiejscowy ale inny niż te Newagi z wyświetlaczami (chodzi o wersję z takim fotelami http://polskakolej.com.pl/photogallery.php?photo_id=1478 ) to już wolę zwykłe, 8 miejscowe.
Od 15 czerwca TLK przedziałowe 2kl. 6 osobowe będzie można spotkać m.in. na TLK: Bydgoszczanin, Cegielski, Esperanto, Goplana, Karlik, Nida, Sienkiewicz, Śnieżka, Wisła, Zielonogórzanin i jakieś Łodzie, a zmodernizowane na Dolnoślązak, Kossak, Mieszko, Morcinek, Ślązak, Wyspiański.
Od 15 czerwca TLK przedziałowe 2kl. 6 osobowe będzie można spotkać m.in. na TLK: Bydgoszczanin, Cegielski, Esperanto, Goplana, Karlik, Nida, Sienkiewicz, Śnieżka, Wisła, Zielonogórzanin i jakieś Łodzie, a zmodernizowane na Dolnoślązak, Kossak, Mieszko, Morcinek, Ślązak, Wyspiański.
Przecież te wagony jeżdżą od samego początku nowego RJ, więc żadna nowość. W "Śnieżce" tylko trzy wagony w relacji: Warszawa - Wrocław - Warszawa, bo do Szklarskiej Poręby jeżdżą zwykłe wagony.
[ Dodano: 06-06-2014, 20:49 ] Hapek, Nie wiem jak w tym sezonie, ale w zeszłym w "Korsarzu" jeździła jedynka 140A z ciemnymi oknami taka jak w EIC "Warmia"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum