Czy ktoś ustalił dlaczego ostatni pociąg do Kudowy i pierwszy do Kłodzka jest na KKA? Chodzi o nieopłacalny nocleg szynobusu czy o co? Przygotowuje się do pisania artykułu i potrzebna mi bardzo ta informacja. Najlepiej powód oficjalny i ten prawdziwy
O kiedy ci chodzi? Od nowego rozkłądu nie ostatni będzie KKA tylko środkowy. A ostatnio przez ćwiczenia wojskowe na wiadukcie w Lewinie Kłodzki była KKA na ostatnim i pierwszym.
Chyba już nic, może poza uzupełnieniem brakujących prowadnic i uruchomieniem SRK w Kudowie.
A mogliby się za tą 30 od Kłodzka Nowego do Książka wziąć, tragedia po prostu. Zamiast pruć przynajmniej 60 to się tłuczemy jak Ursusem na polu. Kłodzko Nowe powinno zostać przebudowane na jazdę z V=60 na bok na kierunek Kudowa (jest możliwe tyle ale na Międzylesie).
to podobnie jak przejazd kolejowy w Kudowie. Chore ograniczenie zamiast wjeżdzać pełną prędkością na stacje. Przecież po to są rogatki, że pozwalają na to...
Zwróćcie jednak uwagę, że z tego co pamiętam zakręt między Kłodzkiem Nowym a Książkiem jest po prowadnicy, więc o v=60 km/h nie ma co marzyć, przy dobrym wyprofilowaniu łuku i rozjeździe przystosowanym do v>40 km/h oraz zrobionym moście nad bodaj Nysą Kłodzką może udałoby się tam pojechać pięćdziesiątką.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
@EU07-469
Chyba chodziło Ci o v<40 km/h. Ten rozjazd jest właśnie do takiej prędkości przystosowany, jest to rozjazd o standardowym promieniu. Natomiast ten na Międzylesie jest przystosowany do 60 km/h, stąd pas świetlny na semaforze. Niestety wstawienie takiego rozjazdu na Kudowę jest raczej nie możliwe ze względu na krótki odcinek między linią do Międzylesia, a mostem nad Nysą Kłodzką. Mała odległość wymusza mały promień całego łuku. Przynajmniej tak to wygląda na moje oko.
Właśnie dlatego pociąg między Nowym a Książkiem tak wolno się toczy. Nie będzie tam szybciej niż 40-50 km/h, a co dopiero mówić o 60-tce, jak sugerują niektórzy...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Chciałbym coś pochwalić, ale po prostu się nie da... Tak obserwuje od paru dni czasy przyjazdów i odjazdów do Kudowy no i oczywiście znowu wielka porażka, ciągle kursy odwołane, szynobusy się spóźniają, nie dają rady z upałem i sie przegrzewają, dzisiejszy kurs o 11.20 według infopasażera na odcinku Duszniki-Kudowa 87 minut spóźniony. Wczoraj podobnie. Nie wiem z czego to wynika ale było gwarantowane, że te szynobusy bez problemu do Kudowy dadzą rade, a tutaj jeszcze nie mamy pełnego lata i upałów... Cóż jak tak dalej pójdzie to chyba całe lato będzie KKA...
No właśnie. Ja wczoraj słyszałem w Szczytnej jak szynobus trąbił gdzieś tak o 14:30 a normalnie jest o 14. Ale o kurs do Kudowy słyszałem już normalnie o 16:49 więc chyba problemy są na odcinku Duszniki Kudowa. A tak wogóle skończyli kłaść pomarańczowy kabel na Polanica Szczytna?
Cytat:
Cóż jak tak dalej pójdzie to chyba całe lato będzie KKA...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum