Masakra jakaś, nie ma dnia żeby nie przysłali 2 do 5 SMSów, a to odwołane, a to opóźnione (to już chyba niemal każdy). Jak kuźwa nie narzekałem tutaj, tak teraz,...
No jaki problem pytam się?. Torowisko jest nowe. Jak się szynobusy przegrzewają? Nie mają klimy? Na dworze jest 30stopni a nie 50. Dopóki nie będzie pociągu z wrocka do kudowy to nie ma opcji żeby to pykło. Ale debile z KD wiedzą lepiej.Pod drugie powinni być więcej kursów ,moim zdaniem w ciągu dnia 10 kursów szynobusów i ostatni do kłodzka koło 22.00- 22.30.
Na tą chwile jak by zrobili 10 kursów to by sie zrobił korek na torze Wczoraj jak sie nie myle odjechał z Kudowy aż 1 pociąg reszta... nie dotarła Dzis od rana podobnie pociągów nie widać...
skąd wiesz że błąd? Na stacjach wisi juz przyszły rozkład i rowniez jest tak podane.
Rozkład PKP PLK jest zwyczajnie nieaktualny i zawiera masę błędów (o tym, że jest strasznie nieczytelny nawet już nie wspomnę). Na stronie www.kolejedolnoslaskie.eu jest już nowy rozkład i KKA tam nie ma. Na stronie www.rozklad-pkp.pl również.
EU07-469 napisał/a:
Porwali się na linię nie mając czym jej obsłużyć... Ot polityka przewozowa KD...
KD nie jeżdżą sobie, bo lubią, tylko wykonują zadania zlecone przez UMWD.
Najwyraźniej KD ma problem z polityką taborową , zamówili 11 EZT za 170 baniek , i bardzo dobrze . Problem jest w tym że pół roku temu powinni rozpisać przetarg na 3 sztuki spalinowych szynobusów , wydatek na poziomie 16 milionów gdzie strona polska zapłaciłaby około 7 mln . Dzięki takiemu zakupowi mogliby mądrzej ułożyć rozkład i mieć rezerwę taborową rozlokowaną w Kłodzku , Jeleniej i Legnicy składającą się z tych pojazdów które najczęściej defektują .
Najgorsze dla pozycji kolei na rynku komunikacyjnym są odwołania i opóźnienia to co się dzieje w ostatnim czasie jest ewidentnym odpychaniem klienta od siebie . W latach osiemdziesiątych podróżowało się kolejami ponieważ były punktualne wiadomo było że przyjadą i że się do nich wciśnie w przeciwieństwie do PKS-u . Obecnie komunikacja prywatna taka sytuację jest w stanie wykorzystać na swoją korzyść , ale swój sukces nie powinna zawdzięczać sobie lecz KD .
Problemem nie jest nawet ilość, ale fakt, że wszystkie SZT są serwisowane w bazie w Miłkowicach, co sprawia, że każdy pojazd co 2-3 dni musi się tam pojawić, więc KD tak układa obiegi, by każdy zaczynał i kończył się w Legnicy, a to z kolei powoduje większe zapotrzebowanie na tabor i późniejsze jego braki w takiej sytuacji, jaką mamy teraz, gdy większości SZT powypadały PU3 i trzeba je wysłać na dwa miesiące do producenta.
Kłopot w tym, że PR wszystkie swoje szynobusy (3 szt. SA101, 3 szt. SA102 i 1 szt. SA104, które do Kudowy i tak by się nie wdrapały) ma w woj. Pomorskim (resztę dzierżawi od marszałków). Na skład na pudłach bym nie liczył - nawet gdyby naprawić rdzewiejące w Jeleniej SU42, w całym województwie dolnośląskim nie znajdziemy sprawnych wagonów choćby 120A - co najwyżej Kamieńczyk, Mamry i jeszcze jakiś na pudłach Poznań - Wrocław mógłby być przeciągniety do Kudowy...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie do końca jest to problem serwisowania w Mikołowicach , zauważ że w ostatnim czasie doszła Kudowa i Świdnica a szynobusów jest tyle samo .
Poza tym nie wiem czy KD monitoruje co się najczęściej psuje w konkretnych szynobusach i nie wymaga od producenta usunięcia wad konstrukcyjnych . Jeśli taka sama usterka się często powtarza to ewidentnie jest to wada konstrukcyjna .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum