Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Zwrot biletu
Autor Wiadomość

biegowkowicz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Wrz 2009

PostWysłany: 13-09-2011, 16:47    Odpowiedz z cytatem

czy dobrze rozumiem?

jeżeli zwrócę bilet w normalnej taryfie kupiony przez eIC na EIC
i tego samego dnia kupie superbilet na ten sam dzień
to będę mógł zwrócić ten normalny bilet bez odstępnego?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 09-07-2014, 12:34    Odpowiedz z cytatem

PKP IC zwróci za bilety pasażerom TLK Pirat.

W związku z opóźnieniem w przejeździe pociągu TLK Pirat rel. Kołobrzeg – Bielsko Biała, kursującego w nocy z 8 na 9 lipca 2014 r., spółka PKP Intercity poinformowała, że pasażerowie w każdej kasie biletowej własnej należącej do przewoźnika otrzymają zwrot kosztów biletów.
TLK Pirat podczas wczorajszej podróży był opóźniony o ponad 400 minut. Powodem była awaria sieci trakcyjnej na odcinku Budzyń – Chodzież oraz interwencja Straży Pożarnej do jednego z wagonów - pożar poszycia dachu wagonu. Podczas zdarzenia nikomu z pasażerów, ani załogi, nic się nie stało.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/20264/PKP-IC-zwroci-za-bilety-pasazerom-TLK-Pirat.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

theart Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sie 2013

PostWysłany: 26-07-2014, 22:47    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi w tym zapisie, cytuję:

Cytat:
22. Ile mam czasu na złożenie wniosku o zwrot należności za niewykorzystane bilety internetowe i ile trzeba czekać na zwrot?

Wniosek, dotyczący zwrotu należności za niewykorzystane bilety internetowe, należy złożyć nie później, niż przed upływem jednego roku od dnia wykonania przewozu, a gdy przewóz nie został wykonany - od dnia, kiedy miał być wykonany.

Zwrot należności za częściowo lub całkowicie niewykorzystane bilety internetowe dokonywany jest niezwłocznie nie później niż w terminie 30 dni od daty przyjęcia wniosku lub daty wpływu do jednego z wyznaczonych przez PKP Intercity punktów.


Co oznacza bilet niewykorzystany? To nie trzeba zwalniać biletu do 15 min przed odjazdem pociągu? Cytat z FAQ IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 27-07-2014, 09:33    Odpowiedz z cytatem

Nie, jeżeli fakt niewykorzystania biletu wynika np. z winy przewoźnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 30-07-2014, 18:03    Odpowiedz z cytatem

Rekompensaty za zaniżony standard w pociągach EIC.

Urząd Transportu Kolejowego informuje, że jeśli w pociągu kategorii EIC nie było klimatyzowanego wagonu lub zamiast przedziału z sześcioma miejscami były przedziały ośmiomiejscowe, można złożyć reklamację do PKP Intercity. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia przewoźnik wypłaci rekompensatę w postaci bonu o wartości 25 proc. należności za przejazd.
Do reklamacji powinny być dołączone, odpowiednio do przedmiotu roszczenia, oryginały dokumentów dotyczących zawarcia umowy przewozu (w szczególności bilet na przejazd) oraz oryginały lub potwierdzone kopie innych dokumentów związanych z rodzajem i wysokością roszczenia - w tym poświadczających uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.
Jeżeli wniesiona reklamacja nie spełnia warunków, o których mowa powyżej, przewoźnik prosi klienta, aby uzupełnił dokumentację w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania, nieuzupełnienie dokumentów spowoduje, że reklamacja nie będzie rozpatrzona. Za datę wniesienia reklamacji przyjmuje się datę otrzymania przez przewoźnika uzupełnionej reklamacji.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/20538/Rekompensaty-za-zanizony-standard-w-pociagach-EIC.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 03-08-2014, 17:34    Odpowiedz z cytatem

To na WARMII powinni z automatu wszystkim dawać te bony już w momencie zakupu biletu.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl