Bez sensu nagłówek jak i informacja w linku. Przecież Celejewski wyraźnie temu zaprzecza i żadnych biletów za złotówkę na Pendolino na pewno nie będzie.
Ostatnio zmieniony przez tomeeek07 dnia 07-10-2014, 15:26, w całości zmieniany 1 raz
No to przy takim cenniku Wrocław padnie pierwszy na siatce połaczeń Pendolino. Dlaczego? Oferta PB oraz uwaga - lotnicza - może być o wiele mocniejsza i ciekawsza dla pasażera że o czasie doatrcia nie wspomnę. Od rozkładu zimowego lotów czyli od końca października będzie 9 połączeń do Warszawy i Warszawy Modlin z Wrocławia. Podejrzewam, że Eurolot też rzuci bilety promocyjne, bo uruchamia połaczenie typowo biznesowe w okolicach 7. Celejewski chyba kompletnie już na głowę upadł mówiąć że chce przyzwyczaić ludzi do kupowania wcześniej. Zakładając że chciałbym tak zrobić, wchodzę na pewnie kulawy i połatany DSS PKP IC i od razu mi pokazuje że żadnych tanich biletów już nie ma tylko są te za ponad 100 złotych. Co robię? Wychodzę i dziękuję i wrzucam stronę czy to Ryana czy PB bo tam mam wybór. W PKP IC wyboru nie będzie lub mocno ograniczony będzie. Zazdroszcze tylko muchom, bo będa miały komfortowe warunki podróży. PKP IC idzie z kretesem na dno. Zamiast przez 3 miechy zachęcić przez ceny 49 pln wszystkich do jazdy Pendolino i pokazania zalet oraz pewnie i wad tego pojazdu, to oni odstraszają Polaków. Wiem że biznesowo musi się to spinać ale czy nie byłaby to najlepsza promocja dla kolei? Sorry ale Polacy nie zarabiają w większości tyle co kiedyś klienci firmy w której Pan Celejewski pracował.
Słuszna uwaga, na "start" dajmy na to do połowy 2015 r bilety powinny kosztować 49 zł (cały skład) aby zachęcić jak największą ilość podróżnych do korzystania z EICP, podróżni z Wrocławia już dawno przerzucili się na busy i samoloty....skąpa oferta z połączeniami z Warszawą przez Katowice, oraz dość długi przejazd czasowy przez Poznań do Warszawy spowodował spory odpływ podróżnych, i teraz gdy połączeń jest więcej, czas przejazdu choć trochę atrakcyjniejszy....należało by na powrót zawalczyć o podróżnego, a czym o nie go najlepiej zawalczyć? oczywiście ceną
Z punktu biznesowego lepiej sprzedać 50 biletów za 100 zł niż 100 biletów za 49 zł
calsberg, Bilety od 1 zł, najdroższe za 80-100 zł w dniu wyjazdu, promocja na pierwszą klasę. A potem podnieść ceny. Widać kto pracuje w dziale marketingu.
Te 20 biletów w cenie 49 zł to jakaś kpina. Rozejdą się one w ciągu kilku minut, a pytanie komu się je w ogóle uda kupić bo przecież zaraz serwery się zawieszą. I tyle z tego będzie a potem system nas poinformuje, że możemy jechać za ponad 100 zł.
150 zł w dniu wyjazdu to już na pewno nikogo nie zachęci bo PB na trasie do Trójmiasta czy Wrocławia można zarezerwować za 39-45 zł właśnie w dniu wyjazdu. Także 100 zł różnicy to jest bardzo dużo dla przeciętnego Polaka, i nawet krótszy czas jazdy go nie zachęci.
Poza tym do Wrocławia najniższa cena 59 zł gdzie tam najwięcej podróżnych poszło do Polskiego Busa i linii lotniczych to tylko pokazanie środkowego palca pasażerom.
Brawo! Brak mozliwości zakupu biletu, w pociągu to wycięcie stałych klientów.
Celejewski za zniszczenie doszczętne firmy, powinien być wyprowadzony w kajdankach.
Na prawdę czekam kiedy tylko władza się zmieni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum