A któryś SA137 stoi od paru dni na Cisowej (SKM). SA138 chyba wszystkie jeżdżą, widzę je codziennie przez okno, jak jeżdżą na Hel. Dzisiaj np. nie było na tej linii nic poza SA138
Od dłuższego czasu nie ma. Na niektórych kursach jest to zbawienne, a jak zrobi się tylko nieznacznie cieplej - ten dodatkowy człon będzie można docenić jeszcze bardziej.
Dzisiaj - po długiej przerwie - znowu odwołany jeden z porannych pociągów do Gdyni. Ktoś zna przyczynę? Jednak fachowcy z Nowego Sącza nie dali rady? Czy też wychodzi niekompetencja PR, a NEWAGi nie są idiotoodporne (tak, jak PESY)?
_________________ ... już pociąg będzie dyszał, powiesz krótko - mamy czas...
Wczoraj jechał SA138-002 o 7:45 z Gdyni Głównej do Kościerzyny. Badziewie, badziewie i jeszcze raz badziewie. Nie dość ze głośny to jeszcze można było w środku przy grzejniku wódkę chłodzić, tak było zimno. Dobrze że Arriva miała nagrzanego SA106 do Bydgoszczy. Pierwszy raz od wielu miesięcy muszę pochwalić działanie pojazdów z PESY, jechaliśmy wczoraj trzema różnymi i w każdym było przyjemnie ciepło. Wyjątkiem był SA132 relacji Kościerzyna - Gdynia gdzie było aż za gorąco.
Przy okazji - 14:20 z Bydgoszczy SA106 do Kościerzyny, frekwencja ok 140% - 150% ale stopniowo się zmniejszała, do Kościerzyny nie dojechał pusty, było z 20 osób, w drogę powrotną wziął ok 15 osób.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Wczoraj jechał SA138-002 o 7:45 z Gdyni Głównej do Kościerzyny. Badziewie, badziewie i jeszcze raz badziewie. Nie dość ze głośny to jeszcze można było w środku przy grzejniku wódkę chłodzić, tak było zimno.
Jeżeli głośny, to musi być z nim coś nie tak gdyż z tego co mi wiadomo można je dość dobrze wyciszyć. Gdy ja jechałem SA137 z K-rzyny do Gdyni to bardzo cichutko, praktycznie brak odgłosów silnika. Niestety z tymi pojazdami są wciąż problemy. Jednak wierzę, że z czasem sytuacja się uspokoi na korzyść produkcji Newagu.
Tomek1990 napisał/a:
To z pewnością chwilowa zbieżność okoliczności, że Przewozy Regionalne dają radę - sprzyja im szczęście, jak tylko zaczną się problemy znów ujrzymy ich niekompetencję
Zapraszam do Chojnic by przyjrzeć się jak można bardzo dobrze funkcjonować nawet w srogiej zimie. Nie było sytuacji by jakiś pociąg obsługiwany przez chojnicką sekcję został odwołany. Mogło zdarzyć się, że nie grzało lub, że się spóźnił. Ale jeździł i zawsze docierał do stacji docelowej.
[ Dodano: 11-02-2011, 16:53 ]
yusek napisał/a:
Moim zdaniem jednak przydał by się jakiś konkretny remont pomiędzy Lipuszem a Chojnicami bo z Lipusza do Kościerzyny jest już w miarę.
Dzisiaj poseł Stanisław Lamczyk w lokalnym Radiu Weekend mówił o Pomorskiej Kolei Metropolitarnej. Wspomniał o remontach i podobno uwzględniony też jest remont na odcinku Chojnice - Lipusz.
http://www.weekendfm.pl/?n=33042
Czy w Chojnicach nadal są SN81 i SA104?Podczas ostatnich dwóch pobytów na tej stacji w porze przyjazdów pociągów ze Szczecinka nie stwierdziłem obecności tego taboru.Zdarzyło się nawet,że SA101 który przyjechał ze Szczecinka pojechał dalej do Tczewa.
Czy w Chojnicach nadal są SN81 i SA104?Podczas ostatnich dwóch pobytów na tej stacji w porze przyjazdów pociągów ze Szczecinka nie stwierdziłem obecności tego taboru.Zdarzyło się nawet,że SA101 który przyjechał ze Szczecinka pojechał dalej do Tczewa.
Pewnie, że są. Ostatnio częstym widokiem jest stojąca zaraz w jednym rzędzie z odstawionymi SU45, SN81 (obydwa pojazdy) ;-)
Ale czasem jeszcze Kolzamik jeździ do Szczecinka. W ogóle przez ostatni czas często można było spotkać na niektórych połączeniach Regio z Chojnic (ale trasy wszystkie zaliczone), Małopolski SA109-002, po rewizji którą też przechodził w Chojnicach.
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Jeden z pierwszych pojazdów SA101 zostanie zezłomowany.
Pomorski oddział Przewozów Regionalnych ogłosił przetarg na sprzedaż autobusu szynowego SA 101-002 przeznaczonego do złomowania.
Autobus szynowy o szacunkowej wadze 33,53 ton był jednym z pierwszych pojazdów tego typu w Polsce. Był eksploatowany do 2010 roku, potem jednak uległ wypadkowi. Przewoźnik nie zdecydował się na przeprowadzenie prac naprawczych, gdyż byłyby one nieopłacalne.
Kupujący zobowiązany jest do wymontowania w trakcje fizycznej likwidacji i zwrotu sprzedającemu jednej sztuki zestawu kołowego napędnego oraz 2 sztuk zestawu kołowego tocznego. Autobus szynowy SA 101-002 nie posiada skrzyni biegów.
Oferty należy składać do 10 lutego 2014 r. do godz. 10.00 w siedzibie PR na ul. Bolesława Krzywoustego 7 w Gdyni.
W ostatnią niedzielę września z Tczewa kursował szynobus do Chojnic z napisem "Małopolskie". Pożyczony?
Za to z Chojnic jechał lok spalinowy z...jednym wagonem piętrowym, a na bocznych torach "walają" się wagony. Złom?? Ten składzik jechał do Krzyża /na tablicach Chojnice - Piła/. Czy ten składzik obsługuje wielkopolska? Z Chojnic do Krzyża są 3 kursy, a z powrotem ani jeden.
Marzyłoby się dołożenie 2 wagonów i przedłużenie kursu do Gorzowa, bo przesiadka w Krzyżu jest uciążliwa dla starszych.
Na koniec łykendu w tym jednym wagoniku ludzie wręcz głośno narzekali na tłok i bidny konduktor starał się jakoś bronić. Co wy na to??? A może reportaż dla TV i marszałków?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum