Na razie i tak nic nie wiadomo. W tej chwili to są nase luźne dywagacje. Do moderny ( i wstrzymania ruchu) sporo czasu. Może wogóle nie będzie całorocznego TLK ZEFIR do Kołobrzegu ? Nie wiadamo co wymyślą "mądre głowy" w PKP IC
PORR zmodernizuje linię 356 z Poznania do Gołańczy.
PKP PLK wybrało projektanta i wykonawcę modernizacji infrastruktury linii 356 z Poznania do Gołańczy. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma PORR. Jedynym kryterium była cena.
Przedmiotem zamówienia jest m.in. wymiana bądź naprawa torów i rozjazdów, a także przebudowa peronów na stacji Wągrowiec. W ramach inwestycji powstaną też dwa nowe przystanki – Przebędowo (km 20,00) i Łopuchowo Osiedle (km 27,00), każdy ze 100-metrowymi peronami. W miejscach, gdzie jest to niezbędne, wykonawca będzie musiał przeprowadzić prace związane ze stabilizacją nasypów i wykopów oraz wszelkie roboty ziemne, około torowe i związane z odwodnieniem. Na dziewięciu przejazdach zostanie zastosowana samoczynna sygnalizacja kat. B.
Poznań – Gołańcz: Przypadek bardzo udanej rewitalizacji linii kolejowej.
Na przestrzeni trzech lat liczba pasażerów pociągów na linii łączącej Poznań z Wągrowcem i Gołańczą wzrosła o ponad połowę. Wszystko za sprawą udanego projektu rewitalizacji fragmentu linii kolejowej nr 356, pomiędzy stacją Poznań Wschód i Gołańczą.
Należy wspomnieć, że odcinek z Poznania do Gołańczy jest fragmentem linii kolejowej łączącej Poznań z Bydgoszczą przez Wągrowiec. Ruch pasażerski na odcinku pomiędzy Gołańczą i Bydgoszczą zawieszono w 2004 r. Niedaleko za Gołańcza (patrząc w stronę Bydgoszczy) znajduje się granica woj. wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum