ale za nim będzie szybkość 160 to jeszcze raz by mogły przejść rewizje i spokojnie kilometry wyjeździć przez 3-4 lata,zanim skonczą remont o ile skończą,bo inna sprawa
PKP IC ma w końcu budynie, na obecną ofertę loków wystarczy a wspomniane budynie wyremontowane przez PR-y po rewizjach powinny wystarczyć. Mam nadzieję, że do PR trafi kolejnych 9 siódemek.
Przewoźnik obsługujący połączenia dalekobieżne chce zbyć 100 jednostek taboru. W trybie licytacji elektronicznej planuje sprzedać 6 lokomotyw elektrycznych oraz 94 wagony.
PKP IC dąży do sprzedaży 6 lokomotyw elektrycznych serii EU07. Są to pojazdy o nr 070, 145, 153, 196, 238 i 240, zbudowane w latach 1969-1974. Cena wywoławcza netto kształtuje się pomiędzy 463 320 zł a 534 600 zł. Ponadto przewoźnik oferuje 94 wagony pasażerskie różnych typów, zbudowane pomiędzy 1974 r. a 1991 r. Ich ceny wahają się od 11 250 zł po 41 250 zł. Łączna cena wywoławcza oferowanego taboru wynosi około 5,15 mln zł.
Aby przystąpić do licytacji w trybie elektronicznym, zainteresowany pozyskaniem taboru musi złożyć stosowny wniosek i wpłacić wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej jednostki taboru. Termin składania wniosków upływa 4 czerwca 2014 r. o godzinie 12:00. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
ooo to chyba polecą wagony z KrakowaBieżanowa wśród nich 141 a i porządna sypialka. Z tego ci wiem to mieli naprawiać te wagony czyzby zrezygnowali ? ktoś ma jakieś info na temat tych wagonów ? z góry dzięki
Spółka PKP Intercity ogłosiła przetarg na sprzedaż 3 lokomotyw elektrycznych i 90 wagonów pasażerskich. Pojazdy nie znalazły nabywców w poprzednim przetargu ogłoszonym przez przewoźnika.
Przedmiotem aukcji jest sprzedaż 3 lokomotyw elektrycznych serii EU07. Dwie lokomotywy znajdują się obecnie w Krakowie, jedna w Warszawie. Cena wywoławcza wynosi 534 600 zł netto w przypadku każdego zadania.
Chętni mogą też nabyć wagony pasażerskie przewoźnika. Spółka oferuje 90 pojazdów z serii Adu, B10nouz, BD4osuv, As, Azdu, Bd, Bcou, WRou, Wro, Wlab10o, Sk, Ao, A9ou, Adu, Brdu i Bd. Wagony znajdują się w Katowicach, Krakowie, Gdyni, Kołobrzegu, Lublinie, Przemyślu, Warszawie i Wrocławiu. Ceny wywoławcze wahają się od 11 250 zł netto do 41 250 zł netto.
W poprzednim przetargu na sprzedaż 94 wagonów, który ogłoszony został w maju 2014 roku udało się znaleźć nabywców jedynie na 4 pojazdy.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny konkretnych pojazdów.
Spółka PKP Intercity ogłosiła sprzedaż w formie licytacji 10 lokomotyw elektrycznych typu EU07. Cena wywoławcza każdej z nich to ok. pół miliona złotych.
PKP Intercity pozbywa się starych lokomotyw spalinowych.
Przewoźnik ogłosił licytację w trybie elektronicznym 9 lokomotyw serii SU45. Na sprzedaż trafiają pojazdy wyprodukowane w latach 1974-1975. Warto przypomnieć, że projekt tego taboru pochodzi sprzed pół wieku.
Od 1970 do 1976 r. powstało 265 lokomotyw dla PKP, a w 1977 r. także 3 sztuki dla kolei libańskich (typ 301Dc). SP45 były wyposażone w kotły parowe wykorzystywane do ogrzewania wagonów pasażerskich. Były one jednak awaryjne, co spowodowało podjęcie decyzji o ich wymianie na prądnice grzewcze. Przedsięwzięcie to zostało zrealizowane w 190 lokomotywach przez ZNTK Poznań w latach 1988-1997. W ten sposób powstały lokomotywy SU45. Wkrótce stały się one podstawowymi środkami trakcyjnymi w połączeniach pasażerskich na liniach niezelektryfikowanych. Na początku XXI w. stopniowo wypierały je jednak autobusy szynowe, których uruchamianie w przypadku niewielkich potoków podróżnych było bardziej opłacalne ekonomicznie niż całych tradycyjnych składów.
PKP Intercity zaprasza do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej dotyczącej sprzedaży 112 wraków wagonów pasażerskich.
Ze sprzedaży zostają wyłączone zestawy kołowe z maźnicami. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji upływa 13 października.
Sprzedaż pojazdów będzie się odbywać w formie aukcji elektronicznej. Sześć z pośród tuzina lokomotyw pochodzi z Zakładu Centralnego PKP Intercity. Pięć pojazdów znajduje się na stanie Zakładu Południowego a jeden Północnego. Wszystkie lokomotywy zostały wyprodukowane w latach 80 ubiegłego wieku. Najstarsza w roku 1984, najmłodsza w 1989.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum