PKP IC straci więcej pasażerów. Znalazłem coś takiego:
http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/przetargi/wyniki-postepowan-przetargowych/przetarg-nieograniczony-na-swiadczenie-uslug-marketingowych-realizowanych-przez-pkp-intercity-s.a.html
PYTANIE NR 6: Do kogo kierowana jest kampania o której mowa w zadaniu przetargowym? Bardzo bylibyśmy wdzięczni za podanie wszelkich pomocnych danych (demografia: wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zarobki, stan rodzinny, psychografia)?
ODPOWIEDŹ: Podstawowe grupy, do których kierujemy komunikację to: biznesmeni, rodziny z dziećmi oraz młodzi ludzie, którzy często podróżują.(...) Pod względem demograficznym są to: Kobiety i mężczyźni w wieku 20-54, przynajmniej średnie wykształcenie i dochód (3000+ na gospodarstwo domowe), mieszkańcy miast.
Widzimy tu kogo chce wozić PIC. Studenci wiadomo, bo mają zniżkę, ale reszta to ludzie lepiej sytuowani. Zwykła tłuszcza won do busów, kolej dla każdego się kończy.
PS. i ciekawostka:
PYTANIE NR 18: Co jest Państwa zdaniem dominującą wartością i zaletą Inter City, spośród trzech wymienionych, na które warto położyć nacisk: komfort, bezpieczeństwo czy europejski poziom usług?
ODPOWIEDŹ: Kluczowym atrybutem marki PKP Intercity jest komfort rozumiany jako "Przyjemność i swoboda podróżowania".
Nie ma jak dobra propaganda hehe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum