Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Wrocław: Pociągi nie dojadą na Dworzec Główny
Autor Wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 18-10-2014, 17:33   Wrocław: Pociągi nie dojadą na Dworzec Główny Odpowiedz z cytatem

Wrocław: Pociągi nie dojadą na Dworzec Główny. Zatrzymają się przy Grabiszyńskiej.

Wiosną 2015 roku pociągi z Jeleniej Góry, Wałbrzycha czy Jaworzyny nie dojadą na dworzec główny PKP. Krańcową stacją we Wrocławiu będzie nowy przystanek przy FAT na Grabiszyńskiej. Trwa już budowa nowego przystanku kolejowego.

Czytaj dalej...

FAT-Fabryka Automatów Tokarskich

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fiaa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2009
Skąd: Powodowo

PostWysłany: 18-10-2014, 20:56    Odpowiedz z cytatem

Jak długo potrwa ta chora sytuacja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-10-2014, 18:28    Odpowiedz z cytatem

Przez kilka miesięcy. W kolejnej fazie modernizacji zamknięty zostanie jeden tor na istniejącym wiadukcie, czyli cały ruch z/do Wałbrzycha, Legnicy i Wołowa pójdzie po jednym torze. W następnej fazie z linii 274 będzie możliwa jazda już tylko przez Gądów (jeden tor linii 273 będzie włączony w linię 271, więc z Legnicy i Wołowa ograniczony ruch będzie możliwy). W tym czasie zostanie wybudowany drugi wiadukt i dopiero wówczas będzie możliwa jednotorowa jazda z linii 274 na Główny. Jakby nie było, kicha Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fiaa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2009
Skąd: Powodowo

PostWysłany: 19-10-2014, 20:22    Odpowiedz z cytatem

Pytam, bo nawet i teraz dojazd z wielkopolskiej prowincji w stronę Karkonoszy i z powrotem był sporym wyzwaniem. Teraz zapowiada się kolejny stracony sezon. :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-10-2014, 20:28    Odpowiedz z cytatem

Pociągi z Wielkopolski, więc Kamieńczyk i Szklarka zapewne nie będą skracane i pojadą przez Gądów lub z pominięciem Głównego przez Nadodrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Freddie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Cze 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-10-2014, 14:48    Odpowiedz z cytatem

teraz się potwierdza to co pisałem 5 lat temu, że trzeba było uruchamiać Świebodzki bo jak przebudowa wrocławskich węzłów komunikacyjnych wejdzie w fazę rozkopania Grabiszyna to będzie wielka lipa i ta lipa za chwilkę będzie a wystarczyłoby uruchomić autobusy z dworca Świebodzkiego na Główny w celach przesiadek i robić sobie zamknięcia nie wiem czy to teraz miałoby sens ale zamiast za miliony robić tymczasowe przystanki mógłby być uruchomiony świebodzki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-10-2014, 14:57    Odpowiedz z cytatem

Freddie, utrzymanie targowiska na torach kolejowych i czerpanie z tego zysków okazało się ważniejsze dla betonu PKP. W normalnym kraju ktoś by za to siedział w kryminale!

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Freddie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Cze 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-10-2014, 15:46    Odpowiedz z cytatem

targowisko miało zostać zlikwidowane no to fest, masssssakra SadSad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-10-2014, 19:23    Odpowiedz z cytatem

Freddie: uruchomienie Świebodzkiego kosztowałby wielokrotnie więcej niż budowa tego przystanku (pomijam fakt, że przystanek w tym miejscu bardzo się przyda) i modernizacja kilku i tak już rozpadających się łącznic. Tam do odbudowy jest praktycznie wszystko. A jak już by odbudowano, to kilku niezbyt mądrym ludziom mogłoby by przyjść do głowy, by pociągi zostawić już tam na stałe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 20-10-2014, 19:25    Odpowiedz z cytatem

A pociągi z kierunku Legnicy gdzie będą kończyć swój bieg?

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-10-2014, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Wjazd na Główny od strony Muchoboru będzie cały czas możliwy, ale przepustowości może zabraknąć, więc wówczas naturalnym wydaje się skrócenie niektórych pociągów do Muchoboru. Ale oficjalnie to nic nie wiadomo jeszcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 20-10-2014, 20:56    Odpowiedz z cytatem

Podejrzewam, ze część pociagów będzie kończyla bieg przed Grabiszynem. Ale nie sadzę by byly to Legnice ( najbardziej frekwencyjne). Byc moze przed Głownym beda konczyć Olesnice. Powinny Trzebnice - no ale to linia "polityczna"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-10-2014, 21:03    Odpowiedz z cytatem

Frekwencyjne to są tam każde pociągi, a wszystkie na jednym torze się nie zmieszczą. Trzebnica to już dzisiaj mało która na Główny dojeżdża i tak pewnie zostanie. Niektóre Oleśnice i Rawicze też w miarę możliwości pewnie poskracają do Nadodrza lub Mikołajowa (jak skończą oba perony). A mimo to może być za ciasno i Legnica z Wołowem się nie zmieszczą.

Moim zdaniem należałoby rozważyć skierowanie pociągów TLK jadących przelotowo przez Wrocław (relacja Poznań - Kraków/Katowice) przez TOW z pominięciem Głównego. Ale szanse są na to mizerne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-10-2014, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Pociągi z kierunku Oleśnicy i Trzebnicy mogą jeździć tylko do Nadodrza lub Mikołajowa - to w zasadzie centrum miasta, więc osoby dojeżdżające do pracy i szkoły raczej nie ucierpią. Gorzej z pociągami z kierunku Legnicy i Głogowa, bo Muchobór to zadupie z kiepską komunikacją miejską (trzeba drałować na Strzegomską), skąd do centrum miasta jest spory kawałek. Nawet moi znajomi, którzy pracują na Muchoborze (np. w IBM) jeżdżą do pracy pociągiem z Dworca Głównego.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dienekes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2012

PostWysłany: 21-10-2014, 09:19    Odpowiedz z cytatem

A ja przypuszczam że niektóre pociągi od Legnicy mogą być skrócone do Leśnicy bo to jedyna tak duża stacja przed Wrocławiem Gł., z kilkoma peronami i ewentualne trzymanie jednostek do odjazdu nie stanowi problemu oczywiście inną kwestią jest dojazd z Leśnicy do centrum Wrocławia komunikacją miejską.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 6 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl