Wysłany: 09-12-2014, 21:51 PR za drogie ale pociągi będą jeździły
Spółka Przewozy Regionalne zbyt dużo chciała za obsługę pasażerskiego ruchu kolejowego w Zachodniopomorskiem, więc Urząd Marszałkowski unieważnił przetarg, w którym była jedynym oferentem. Nie ma jednak obaw, że z tego powodu pociągi staną. Z ich operatorem od 14 bm. do 12 grudnia 2015 r. umowa zostanie zawarta bezpośrednio, tylko nie za tyle, co by chciał.
A nie pisałem że będzie taka opcja!!!!
PR miały racje że oni mogą dyktować warunki bo czas nagli i urząd musi zaakceptować bądź unieważnić. Teraz co podpiszą to podpiszą, kasa im się podobać nie będzie to zobaczycie ile pociągów od 15 marca pójdzie do piachu. Pociągów ba może i linie pójdą do piachu.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Pożyjemy, zobaczymy. Co do uwag do rj. PR-y i marszałek mogliby się w końcu zlitować nad pasażerami Rawi Koszalin - Poznań - Koszalin i teraz tego nowego regio Koszalin - Poznań o 4.55 i puścić EN57AL, skoro na Szczecin - Poznań kursują ED78 no to niech i tutaj komfort podróży będzie trochę lepszy.
Nie puszczą ani ED78, ani EN57AL, bo one są na konkretne trasy kupowane/modernizowane i przez kilka lat nigdzie indziej jeździć nie będą. Ale z uwagi na to, że Koszalin - Szczecin miał jeździć na EN57AL, to do Poznania mogliby dać ED72 chociaż. Kluczem jest "miał" i "mogliby", bo póki co jest jeszcze po staremu.
W tamtym rozkładzie swego czasu był Kołobrzeg - Poznań - Kołobrzeg na ED72, więc luksus pasażerowie mieli. Co do obecnego, powiedz mi jaka jest różnica dla przeciętnego pasażera pomiędzy AL a starym EN? Kolorem pudła i kolorem siedzeń.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Teraz co podpiszą to podpiszą, kasa im się podobać nie będzie to zobaczycie ile pociągów od 15 marca pójdzie do piachu. Pociągów ba może i linie pójdą do piachu.
Regio Białogard - Koszalin przyj do Koszalina 9:10 frekwencja 3 osoby
Regio Koszalin - Szczecin odj 9:12 frekwencja 8 osób
Regio Białogard - Słupsk przyj 16:23 na stacje Koszalin frekwencja 4 osoby.
Obstawiam że ten 9:10 przyjeżdżający wyleci jako pierwszy ;p Tak wiem że przegrać mogę, ale obstawić można ;p
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Miał być Białogard, co do porannego Poznania ludzi nie ma sporo, ale od Grzmiącej frekwencja coraz większa. Wg mnie to dobry pomysł był, bo ie trzeba siedzieć rano na dworcu w Białogardzie prawie 40 min
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Miał być Białogard, co do porannego Poznania ludzi nie ma sporo, ale od Grzmiącej frekwencja coraz większa. Wg mnie to dobry pomysł był, bo ie trzeba siedzieć rano na dworcu w Białogardzie prawie 40 min
Ja również uważam to za dobry pomysł. Jednak spóźniony o kilka lat. Mimo wszystko jest ten pociąg dobrze skomunikowany w Pile z pociągiem do Bydgoszczy i Poznaniu z RE Mewa i regio do Wrocławia. Gdyby nie obecnie skrócony czas przejazdu z Koszalina do Warszawy p. Gdynię to na pewno bym tym pociągiem jechał aby przesiąść się w Mewę. Teraz jednak wybiorę Pobrzeże, dlatego spóźniony pomysł.
Regio Białogard - Koszalin przyj do Koszalina 9:10 frekwencja 3 osoby
Regio Koszalin - Szczecin odj 9:12 frekwencja 8 osób
Regio Białogard - Słupsk przyj 16:23 na stacje Koszalin frekwencja 4 osoby.
Obstawiam że ten 9:10 przyjeżdżający wyleci jako pierwszy ;p Tak wiem że przegrać mogę, ale obstawić można ;p
Regio Koszalin - Szczecinek odj. 13:47 (?) na starcie 2-4 osoby (chwilę wcześniej jedzie "Ina"),
Regio Kołobrzeg - Białogard przyj. 16:12 w sobotę frekwencja na koniec 0... (45 minut wcześniej leci do Poznania kibel).
Ja też tego na 9:10 do Koszalina i powrót od razu obstawiam do wycięcia. Nikt chyba nie będzie płakał
Co do Białogard - Słupsk po południu, to on od zawsze miał słabą frekwencję. Do Białogardu ma tam ludzi trochę, tak ze 2/3 pociągu. Jak jeździł do Świdwina, to jeszcze z Białogardu po 50-70 osób wyjeżdżało nim, ale powrót był taki sam. Ze Świdwina 2-3, w porywach 10 osób. No ale lepiej wywalić tego rano dla kilku osób, a w zamian przedłużyć z Białogardu do Świdwina czy Łobza jednego. W końcu 70 osób, to więcej niż 20 No chyba, że policzymy jak UEFA i 1 będzie większe od 6
Prawda ten Rego Białogard- Słupsk zawsze miał słabą frekwencję a teraz jeszcze kursuje codziennie. Z Kołobrzegiem jest dziwna sprawa bo jedzie Poznań o 14:50 i potem regio do Białogardu o 15:35 to mała różnica zważywszy na to , że następny jest dopiero po 19. Regio o 15: 35 powinien być przesunięty w czasie albo co lepsze dołożyć pociąg odjeżdżający koło 17. Spowodowało by to cykliczność połączeń popołudniu oraz umożliwiło przesiadkę na RADEWKĘ. Wiadomo, że nowe dołożone pociągi Koszalin- Białogard z początku zawsze będą miały kiepską frekwencję, przydała by się reklama nowych połączeń przez banery w mieście i na dworcach oraz w Głosie Koszalińskim by zachęcić ludzi, busy na tej trasie i tak są droższe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum