Wolałbym abyś odnosił się do problemu ad rem a nie ad personam,ale dobrze,skoro tak wolisz to ja z kolei odsyłam cie do tego co napisałem i przypominam,że remont rzeczonego odcinka jest już w toku i nie rozumiem po co dodatkowo jeszcze jakieś studia wykonalności teraz,kiedy machina została wprawiona w ruch.Jesteś w stanie zrozumieć tę banalną rzeczywistość?Ponad to zdaję się że ja grzecznie pytałem a pytanie moje skierowane było do normalnych ludzi,po co zatem zabierasz głos?
1.Z jakich środków jest/był remont do roku 2014 ?
2. Z jakich środków będzie remont po 2014 ?
Jak to zrozumiesz to będziesz wiedział dlaczego potrzeba SW.
A jak ktoś się uważa za "normalnego" to powinien to zrozumieć ! Chyba , że "normalni" są na Onecie/Wp/ect.
1.Z jakich środków jest/był remont do roku 2014 ?
2. Z jakich środków będzie remont po 2014 ?
Jak to zrozumiesz to będziesz wiedział dlaczego potrzeba SW.
Sorry ale wetnę się w dyskurs,bo jeśli tak jest jak piszesz,oznacza to że studium wykonalności robi się "pod perspektywę finansową"a nie pod konkretny projekt.Jeżeli remont został już rozpoczęty,oznacza to tak na chłopski łeb,że takie studium dla tej linii zostało już zrobione a studium wykonalności robi się wg.ściśle określonych wytycznych,których kryteria nie zmieniły się od 2009r.do dotychczas i nic nie wiadomo aby ktoś w ogóle próbował przy tym majstrować.Na mój chłopski rozum,pytanie postawione przez marudę jest zasadne,bo nawet jeśli jest tak jak piszesz kolego,oznacza że ktoś będzie za publiczną kasę wyważał otwarte drzwi.
A może w poprzednich etapach nie musiano robić SW ? Bo np. finansowanie bylo z FK lub Budżetu ? A teraz postanowiono , ze z ( bożą) "pomocą' UE ?!
Poczytac trochę o zasadachnprzyznawania środków "pomocowych". To naprawdę nie boli a nie wewszystkim wietrzyć spisek bankomatów/platformersów/żydów/masonów i Bóg raczy wiedziec kogo.
A może w poprzednich etapach nie musiano robić SW ? Bo np. finansowanie bylo z FK lub Budżetu ? A teraz postanowiono , ze z ( bożą) "pomocą' UE ?!
Poczytac trochę o zasadachnprzyznawania środków "pomocowych". To naprawdę nie boli
Ja myślałem że skoro uderzyłeś w mentorsko pouczające tony,to wiesz na ten temat wszystko mecenasie wiedzy wszelakiej,bo przecież czytanie nie boli Zawiodłem się...
Modernizacja trasy ze Skarżyska-Kamiennej do Sandomierza.
Efektem modernizacji prawie 100 km linii Skarżysko-Kamienna – Sandomierz będą dobre warunki do przywrócenia regularnego ruchu pasażerskiego z Ostrowca Świętokrzyskiego do Sandomierza. Podróżni zyskają wygodny dostęp do pociągów na 22 stacjach i przystankach. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe 80 km/h, co skróci czas przejazdu. Roboty planowane są do 2021 roku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum