Temat jest o wykorzystaniu w pełni nowoczesnego Taboru kupowanego za środki Unijne tudzież podatnicze.
Mamy na stanie 5 Acatusów (2011). 1-2 sztuki jeżdzą na Dunajcu 1 sztuka Kraków Oświęcim. Co z resztą ? Gdzie stacjonują
Sprawa nr 2.
5 Sztuk En 81
2 Sztuki na BB-Kraków i to nie zawsze
co z resztą??
Sprawa nr 3
Autobusy szynowe spalinowe wojewódzkie. Niby spalinowe ale nowoczesnym ten tabor jest nazywanym.
Dlaczego tez nie są maksymalnie wykorzystane ?
Sprawa nr 4
Pociąg Papieski ? Dlaczegóz to już ponad rok Gnije w Suchej?
Biorąc przykład z Krakowskiego mpk (tylko 24 sztuki nowych bombardierów jeźzi na 3-5 Liniach 13, 50, 14 a sporadycznie nawet 9) dlaczego nowoczesny tabor w Woj małopolskim niszczeje zamiast jeździć maksymalnie wykorzystany?
Papieski jeździł w ubiegłym roku do Wadowic jako kursowe połączenie, ale i tak z licznymi przestojami. Raz jeździł cały tydzień, później znowu znikał na parę miesięcy.
Małopolskie SA nadal kręcą się na Pomorzu (chyba do końca wakacji obowiązuje aneksowana umowa), Acatusy oprócz Dunajca obstawiaja na przemian z Impulsami Jaworzynę, często pojawiają się na REGIO (Kraków) - Tarnów - Rzeszów. Do Zakopanego również często można złapać Impulsa/Acatusa. EN81 ostatnio zaczynają się również pojawiać w obsłudze weekendowych REGIO Sucha Besk. - Żywiec. Do tego jeden małopolski Impuls ogarnia parę REGIO do/z Rybnika.
@dyżurny, a czemu ciągle w Tarnowie widać najgorszy szrot kiblowy, gdzie się podziały EDki /te w malowaniu IR i te bez/ gdzie acatusy, impulsy, acatusy-plusy???
Desiro2, to chyba Ty masz jakiegoś pecha jeżeli chodzi o ten nówki. Acatusy tak jak pisałem obskakują Dunajca, plus często na Jaworzynie (chociaż ostatnio wiewiórki z Nowego Sącza doniosły że Impulsy zaczynają tam jeździć). Rzeszów również często jeździ na Impulsach, często podkarpackie, ale małopolskie też czasem tam rzucają. A EDki stoją na Trypolisie i w Suchej.
ss123, czy ja wiem, czy 100% wykorzystania. To że jeżdża, nie znaczy że jeżdżą wszystkie i wszędzie. Po za tym jest tego za mało, żeby obstawić całe województwo i pozbyć się kibli. Planowane przeglądy i inne cyrki są normą, i tabor zastępczy się przyda. Bo lepiej żeby było tak jak w Zach-Pom, gdzie po wypadkach SA136 jeździł skład wagonowy, niż tak jak na Podkarpaciu gdzie po awariach po prostu wprowadzano KKA, która doprowadziła do agonii większość linii spalinowych w tym woj.
Kasacji kibli nie będzie, bo wszystkie acatusy+ pojadą do Rębilasa. Co do składów wagonowych, to nawet jak się jeszcze ostały jakieś wagony, to nie ma ich co pociągnąć. Chyba że jakiś zakibel będzie w zestawieniu EN81+bohun...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum