Po prostu tych biletów nie da się kupić.
Np. do Szczecina i Poznania na EIC nie ma oferty Super Promo, poza rabatem 30%.
Oczywiście w regulaminie przewozów wszystko jest ok.
Z Wrocławia do Warszawy tańsze bilety Super Promo kupisz tylko na 2 pociągi, ranny po 6 i wieczorny 18.50, reszta to składy wagonowe EIC i cena według tego co sprawdzałem, od 108zł za EIC Odra i Słowacki.
Dlaczego brak biletów za 59zł, dlaczego brak pociągów kwalifikowanych od godz.11.19 do 18.50.
Nie dość, że ciężko kupić promocyjny bilet, to rozkład jest kiepski, przerwa 7,5 godziny.
W godzinach dawnej Panoramy, jest TLK Opolanin z mało atrakcyjnym czasem przejazdu. Powinni zrobić korektę rozkładu na tej trasie i wprowadzić więcej tańszych biletów na EIP i EIC.
Wysłałam dziś do UTK za pośrednictwem ePUAP skargę w sprawie dostępności biletów SuperPromo w pociągach EIC. Mają 30 dni na zakończenie kontroli, zobaczymy co odpiszą
sheva17, nie rób ze mnie debilki... Problem w tym, że przepisy taryfowe oferty nie współgrają z rzeczywistością. Jeżeli pisze, że mogę kupić taki a taki bilet, a w rzeczywistości nie mogę kupić, to chyba jest coś nie tak i kwalifikuje się do skargi
Raczej jest napisane, ale co tam..........PKP IC ma prawo regulować kształt oferty i jej rozmiary, więc określiło, że liczba biletów w SuperPromo w EIC wynosi 0. Ja tu złamania prawa nie widzę, tym bardziej, że takiej oferty w tej spółce nie było nigdy.
sheva17; widzę, że Kolega kolejny raz ma problem z czytaniem ze zrozumieniem Nie neguję prawa PIC-u do kształtowania oferty jak im się podoba! Ale jeżeli w przepisach sami świadomie określili, że można kupić dany bilet na pociąg np: EIP 3500 to tak ma być; ponieważ na ten pociąg (to tylko przykład) w rzeczywistości biletu kupić się nie da, więc jest to czyste kłamstwo i za to muszą ponieść odpowiedzialność.
Brak DSS to zagrożenie finansowe dla projektu Pendolino.
Głównym zadaniem PKP Intercity przed startem połączeń EIPremium było wdrożenie dynamicznego systemu sprzedaży biletów. Zamiast niego mamy sztywny system, który dynamiczny jest tylko z nazwy. Sposób sprzedaży biletów na pociągi EIP zagraża całemu projektowi Pendolino - pisze Dominik Lebda, dziennikarz Rynku Kolejowego.
Bardzo ciężko kupić SUPERPROMO na jakikolwiek pociąg z miesięcznym wyprzedzeniem.
Np. Gdynia - Wawa, 15 lutego. System pokazuje ceny od 49 na 2 klasę i 69 zł.na 1, a tak naprawdę wszędzie są Wcześniej 30%. Chyba znalazłem tylko na 2 pociągi kat. EIC jeszcze dostępną ofertę SuperPromo. Szukałem możliwie na cały dzień.
Chyba system nie wyrabia z szybkimi zakupami
zajaclib, potwierdzam. Wczoraj w nocy równo o godzinie 1:01 kupiłam bilet SuperPromo na 15 lutego na EIC "Norwid" z Gdyni do Krakowa. Rano już takich biletów nie było (teraz cudownie powróciły ). Ewidentnie jest ich mniej na każdy kurs.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum