Przewoźnik chce się pozbyć dużej partii nieużywanych wagonów. Gdyby wszystkie z nich udało się sprzedać po cenach wywoławczych do kasy PKP Intercity wpłynęłoby aż 4 mln 270 tys. złotych. Do kupienia są wagony różnych typów wyprodukowane w latach 1974-1991. Sprzedaż 164 wagonów odbędzie się podczas licytacji elektronicznej. Każdy z pojazdów będzie wystawiony odrębnie.
PKP Intercity ogłosiła sprzedaż w formie licytacji elektronicznej 9 lokomotyw elektrycznych serii EU07 i EP07. Cena wywoławcza wszystkich pojazdów to ponad 4,38 mln zł netto. Lokomotywy EP07-455 oraz EU07-528 przebywają w Warszawie. Kolejne dwa elektrowozy EP07-476 oraz EU07-536 stoją w Krakowie , natomiast sześć lokomotyw serii EP07 o numerach 371, 502, 424, 427 oraz 522 stacjonują w Gdyni. Wystawiona na sprzedaż lokomotywy zostały wyprodukowane w latach 1985-1990.
PKP Intercity wystawiły na sprzedaż 165 wagonów. A ściślej mówiąc ich wraków. Wszystkie są bowiem przeznaczone na złom. Wagony można nabyć w drodze licytacji elektronicznej, która odbędzie się 26 stycznia br. Jedyne kryterium stanowi najwyższa cena. Przedmiot licytacji został podzielony na 13 zadań. Warunkiem udziału jest natomiast wadium, w wysokości 10% ceny wywoławczej.
Spółka PKP Intercity, w licytacji elektronicznej, chce sprzedać lokomotywę elektryczną EU07-131, która uległa uszkodzeniu w 2012 r. W październiku 2012 r., ciągnąc międzynarodowy pociąg Polonez z Moskwy do Warszawy, lokomotywa ta zderzyła się z samochodem ciężarowym, który wjechał pod skład na przejeździe kolejowym w Rembertowie. W wyniku zderzenia wgniecione zostało czoło lokomotywy. Lokomotywa EU07-131 została wyprodukowana w 1970 r. Jej cena wywoławcza wynosi: 396.000,00 zł netto. Termin przesyłania wniosków o dopuszczenie do licytacji upływa w dniu 30 marca br.
PKP Intercity pozbywa się kolejnych niesprawnych i nienadających się do remontów wagonów osobowych. Tym razem na licytację elektroniczną spółka wystawiła ich 49. Obecnie znajdują się w bardzo różnych lokalizacjach.
Przewoźnik już od kilku miesięcy stara się zlicytować 90 wagonów pasażerskich różnego typu wyprodukowanych w latach 1969-1988. Do tej pory zużyty tabor nie znalazł swoich nabywców.
Przewoźnik chce się pozbyć kilkudziesięciu wraków wagonów pasażerskich w trybie licytacji elektronicznej. Cena wywoławcza wszystkich pojazdów wynosi 1 mln 216 tys. złotych.
Do kupienia są wagony osobowe pierwszej i drugiej klasy, sypialne, bagażowe, barowe. Wystawiony na licytację tabor został wyprodukowany w latach 1969-1988.
I dobrze. Gdy czytam komentarze typu: "sprzedają, a od Czechów wypożyczają" to nóż mi się w kieszeni otwiera. Wiadomo. Mają problemy z taborem, ale te wagony, które chcą zezłomować do NICZEGO się nie nadają. Sam osobiście widziałem te wagony i one naprawdę nie nadają się do modernizacji...
I dobrze. Gdy czytam komentarze typu: "sprzedają, a od Czechów wypożyczają" to nóż mi się w kieszeni otwiera. Wiadomo. Mają problemy z taborem, ale te wagony, które chcą zezłomować do NICZEGO się nie nadają. Sam osobiście widziałem te wagony i one naprawdę nie nadają się do modernizacji...
Każdy się nadaje, byle miał ramę całą. To sie chyba "ostoja" nazywa
LoloPendolo -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-07-2015, 18:09
Dokładnie. Ostoja jest najważniejsza, bo tylko ona zostaje.
PKP Intercity nie sprzedało 38 wagonów pasażerskich. Stare pojazdy nie okazały się interesującym kąskiem dla operatorów. Spółka chce sprzedać je ponownie.
PKP Intercity wystawiło na sprzedaż 5 lokomotyw elektrycznych EU/EP07, które odstawione są na terenie lokomotywowni Kraków Prokocim oraz stacji Gdynia Postojowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum