Jak DH stacjonowały na Pomorzu to można było je spotkać na Gdynia - Somonino - Kartuzy, Kościerzyna - Chojnice, Chojnice - Tczew czy na ogryzku w postaci Kościerzyna - Czersk. Na tej ostatniej trasie spisywały się idealnie. Jeżeli trafią do nas ponownie to zakładam obecność na liniach Kościerzyna - Chojnice, Chojnice - Szczecinek czy może nawet do Słupska ze Szczecinka. Ewentualnie pierwsze/ostatnie kursy po Ostbahnie.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Po 25 latach kursowania na liniach lokalnych zniknęły z polskich szlaków pojazdy serii SN81. Przewozy Regionalne na początku tego roku zaprzestały eksploatacji tych pojazdów. Jak udało się ustalić „Rynkowi Kolejowemu", raczej nie wrócą już one na trasy.
Nie wiem czy kolega to przeczyta bo temat ma już parę lat, ale odpiszę.Spalanie zależy też od stanu samej maszyny (Jak ma się na stanie kopciucha maszynę na tak zwanym chodzie to i spalanie będziesz mieć rekordowe. podane wartości oczywiście dla jazdy luzem. Co Do wspomnianej przez kolegę SU45 to widywałem takie co i 200 litrów potrafiły spalić na godzinę pracy. Spalania BRki nie znam ale coś mi za dużo tu wychodzi z twojego opisu lecz może faktycznie spala więcej od ST44. Weźmy dane katalogowe rodzimej SM03 to przy takim przeliczaniu jakie podałeś wyszło by że na godzinę jazdy powinna spalić około 50 litrów paliwa a spala o wiele mniej.
Kolego pospieszny Można podać zużycie ON w kg ale jak tankujemy lokomotywę na stanowisku stacjonarnym lub przewoźnym to niby jak mamy licznik dystrybutora ustawiony? Z twego co wiem to w litrach podobnie jak na stacji paliwowej dla samochodów.
_________________ TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Koleje ukraińskie "Ukrzalizyncia" zapowiedziały uruchomienie połączenia pomiędzy głównym dworcem kolejowym w Kijowie a lotniskiem Boryspol. Trasę mają obsłużyć autobusy szynowe wyprodukowane w bydgoskiej Pesie.
Przewozy Regionalne będą naprawiać wrak SA109-009. Dorzucą ponad milion zł!
Przewozy Regionalne jednak dorzucą ponad milion złotych do naprawy wraku SA109-009. Jednostkę, która wstępnie została zakwalifikowana do złomowania, będzie naprawiać konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Lisi Ogon i ASO Mieczkowski.
W 70 spalinowych zespołach trakcyjnych, nazywanych często szynobusami, stosowano koła i tarcze hamulcowe inne niż wskazane w dokumentacji przez producentów pojazdów. Sytuacja ta została ustalona podczas prowadzenia działań nadzorczych przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego u przewoźników Polregio oraz Koleje Wielkopolskie. Po ujawnieniu problemu Prezes UTK postanowił wydać decyzje o ograniczeniu eksploatacji taboru z częściami niezgodnymi z dokumentacją.
Do końca obecnej dekady planowane jest w różnych regionach Polski przywrócenie do życia setek kilometrów linii kolejowych – w tym tras niezelektryfikowanych. Na zakup spalinowego taboru nie można już jednak otrzymać dofinansowania z funduszy unijnych. Czy polska kolej jest gotowa na Zielony Ład?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum