Żeby nie podcięli gałęzi, na której siedzą. Jak uświadomią nieuświadomionych, że pociąg to nie pociąg, tylko "pińcet" spółek i każda szczyci się np. własnymi biletami, to przerażonych korzystaniem z kolei może być jeszcze więcej.
Kolej to praca przewozowa, sensowny rozkłąd jazdy i skomunikowanie i to wszystko przez LATA , 365/365; 12/12, 24/24. to się nazywa marka. Przykład ? DB, CZ ...
Durna reklama to pieniadze wywalone w błoto, aby ktoś....
Ech o czym tu pisać.
PKP to nie [tylko] marka, to stan umysłu i organizacji.
Cisną się na usta dwa pytania:
1. Co to jest umysł ?
2. Co to jest organizacja ?
Jak na razie, patrząc na tory za oknem , to odpowiedź widzę w ciemnych barwach.
Jeśli praktyka ma wyglądać jak efekty P-----lino, to chyba dziadzio Bismarck miał rację.
Mikołaj Rej także . (
Poruszywszy dwa miesiące temu w duchu pozytywnym i umiarkowanie optymistycznym kwestię wdrożenia projektu Pendolino, a ostatnio dobrego przykładu odnowienia potrzebnej linii aglomeracyjnej z Krakowa do Wieliczki, zacząłem się zastanawiać, czy należy już odtrąbić odwrócenie trendu stanu naszej kolei.
Po wyborach powrót do wielkiej kolei jak za Gierka? "Przewozy powinny być pod jednym szyldem PKP".
W regionach ścierają się interesy Przewozów Regionalnych i kolei samorządowych. Po wyborach politycy PiS mogą dążyć do tego, by wchłonęła je państwowa spółka.
POLSKI POCIĄG DO RESTRUKTURYZACJI POGUBIŁ PASAŻERÓW
W dwukrotnie ludniejszych od Polski Niemczech w 2018 r. zrealizowano 2 mld 868 mln podróży koleją, czyli dziewięć razy więcej niż u nas. W Czechach w 2018 r. zrealizowano 189,7 mln podróży - w kraju liczącym 30% populacji Polski, przewozy koleją przekroczyły 60% polskiego wyniku. Kolej w Polsce - którą w 2018 r. zrealizowano 310,4 mln podróży - wozi znacznie mniej pasażerów niż przed restrukturyzacją.
Kolej na nowoczesność. Pociągi wreszcie wjeżdżają w XXI wiek.
Polska infrastruktura przechodzi wielką przebudowę. Grupa PKP wyda do 2023 r. w ramach Krajowego Programu Kolejowego ponad 100 mld zł, m.in. na modernizację dworców, taboru, modernizację i utrzymanie linii kolejowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum