Ale my mamy dostęp do neta, bez limitu, szerokopasmowo. A co robi przewoźnik? Puszcza niedoróbkę i spoczywa na laurach, bo z jego aplikacji nie da się skorzystać na najbardziej poręcznych urządzeniach.
Nie chodzi bynajmniej o to, że bez internetu się nie da żyć. Po prostu nie można oferować klientowi czegoś, z czego nie da się fizycznie skorzystać. To jest kpina z potencjalnych klientów i odstręcza od niepoważnego przewoźnika.
Aha, czyli gdy ktoś podnosi głos, że produkt niedopracowany i niedostępny dla klienta to żenada i niedoróbka (by nie powiedzieć: działanie na własną szkodę) to stosuje "argument z gimbazy"? Postaram się zapamiętać.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Aha, czyli gdy ktoś podnosi głos, że produkt niedopracowany i niedostępny dla klienta to żenada i niedoróbka (by nie powiedzieć: działanie na własną szkodę) to stosuje "argument z gimbazy"? Postaram się zapamiętać.
Nadal uwazasz, ze klient placac nie ma prawa wymagac?
Wedlug Ciebie biala strona* KŚ jest zajebistym produktem, ktory zadowoli klienta?
*wyglada jak pusta kartka A4, ktora wkladasz do xero/drukarki!
Tak ma prawo wymagać aby w komfortowych warunkach i o czasie dojechać do celu swojej podróży bo za to płaci. Aplikacje na smartfony to dodatkowe usługi - to zupełnie coś innego.
@hanys: a ile ludzi zawsze wozi zawsze komputer? to z telefonu nie mozna sprawdzic bo jakis wyksztalcony/doswiadczony debil nie wzial pod uwage telefonow/tabletow?
i czemu kuzwa mam sciagac aplikacje? to nie mam prawa sprawdzic bezposrednio przez przegladarke na stronie kolei?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum