Skoro pociąg jest za drogi w utrzymaniu to może PR zaproponuje swoje Interregio Busy w relacji Wrocław-Zgorzelec. Będzie taniej a połączenie bezpośrednie zostanie utrzymane. Może to się będzie opłacało?
Albo niech PolskiBus uruchomi kursy relacji Wrocław -> Drezno lub wydłuży część kursów z Krakowa do Drezna. Na pewno frekwencja by dopisała a i połączenie w sensownym czasie byłoby utrzymane.
Skoro na chwilę obecną nie pojedzie pociąg, to co szkodzi uruchomić autobus pod szyldem PR? Skoro i tak wszyscy krzyczą, że zaraz wejdą prywaciarze by wozić ludzi!
Jak najbardziej jestem za komunikacją kolejową, ale tu trzeba działać szybko, aby klienci kolei nie przesiedli się na stałe do aut i busów. "Odpadają" Drezna to trzeba znaleźć alternatywę - lepszy InterRegio Bus niż nic!
jano, dobry pomysł. Ja bym nawet poszła dalej i pojechała do Bogatyni. Zresztą kiedyś proponowałam na forum IR Busy Zgorzelec - Bogatynia skomunikowane z RE do/z Drezna. Pole do popisu jest, bo na trasie Zgorzelec - Wrocław nie jeździ żaden PKS (niedawno padł ostatni kurs pospieszny Zgorzelec - Konin), są tylko jakieś prywatne busy w śladowej ilości. Ale czy w PR Wrocław ktoś używa mózgu? IR Busy jadące autostradą (z pominięciem Bolesławca i Legnicy) mogą się sprawdzić, zanim KD się ogarną...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
NEIN zur Abschaffung der Zugverbindung Wrocław Główny - Dresden Hbf I tez trzeba miec ELBE /LABE Ticketu s mogliwosczi zakupu w Polsce. Dresden to nie tyle samowite miasto. Narodowopy park Swajcaria Czesko/Saksonska jet tip na Urloup.
"Are you joking? You can't be serious if you suggest to take 3 trains and one bus that takes in total almost 5 hours for 270 kilometres. Why do direct train from Wroclaw to Dresden that takes no more than 2.5 hours?"
No i tylko mikole (a raczej KD Trolle) uważają, że likwidacja RE do/z Drezna to fantastyczna decyzja i że nikt za tymi pociągami płakać nie będzie, bo jeżdżą puste. Jestem przekonana, że gdy jakimś cudem KD wjadą swoim szynobusem do Gorlitz to mikole będą twierdzić, że pociągi jeżdżą pełne, bo pasażerowie wolą jechać z przesiadką, gdyż tak jest taniej i wygodniej. Tak fanatycznych wyznawców nie miało nawet PKP IC za prezesury Prześlugi. KD gratuluję fanklubu złożonego z idiotów!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Po za niemcow Linia Dresden - Wroclaw byla z powodow wiekszych miast przes Walbrzych. FChodzilo o linie elektrifikowane i glowne! Z Dresdna lanczenie do Pragi , Berlina Lipsku nerozumiem po co tak wielke Miasto jakims jest Wroclaw skasuje s Dresden lanczenie? No jezeli w Polsce mozno skasowac lanczenie Wroclaw - Praha potym jest mogliwe tez powolo Dresden i nastempnie wsytke miedzinarodowe linie.
Plany likwidacji pociągów do Drezna były znane już od dawna. Pierwszym terminem był grudzień 2013, ale udało nam się wspólnie z PR Wrocław dotrzeć do tajnych dokumentów UMWD. Wiadomym było zatem, że finansowanie tych połączeń jest zapewnione na rj 2013/14 po ostrej zadymie, jaką udało się wspólnie zorganizować. Teraz dostęp do papierów UMu jest tak szczelnie chroniony, że nie wyciekło nic, kompletnie. Likwidacja tych pociągów nie jest żadnym zaskoczeniem. Urzędnicy z Wrocławia już od dawna planowali zamach na te połączenia. Plan uzyskania zgody na wjazd pociągów KD do Gorlitz był szeroko omawiany na konferencjach i spotkaniach już przynajmniej od 2010 roku. Wyborcom przypominam, że wybory prezydenckie już nie długo.
Przypomnę, Wrocław - Europejską Stolicą Kultury w 2016? Chyba zacofaną, bo nie sposób przyjechać i wyjechać, komunikacja kolejowa- miedzynarodowa rozłożona na łopatki.
Na szczęscie niebawem wybory, czas najwyższy na zmianę.
Szkoda, że u nas Partia Zielonych nie jest jszcze tak znana i aktywna jak w Niemczech! Może Grodzka to zmieni
Odnośnie powyższego artykułu warto dodać, że Michael Cramer był także zaangażowany w sprzeciw likwidacji EC Wawel. Brał udział w ostatnim przejeździe tego pociągu do samego Wrocławia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum