khamul, ale jednak cena robi swoje, i ludzie jeżdżą, a jak już ICC zwinie segment ekonomiczny z tej relacji, to myślę, że jeszcze nie jednego przewoźnika zobaczymy na tej trasie. Chyba że się uda wjechać Leo, bądź PR jakimś cudem przeforsują jakiegoś IR.
TLK/IR na 160 km/h zawsze chętnie zobaczę, ICC brakuje fajnej promocji na segment ekonomiczny. Leo kibicuje mocno, konkurencja na torach się przyda.
Cena ceną, klientela segmentu EIP patrzy na czas przejazdu. Planuje wyjazdy wczesniej, kupuje bilety w promocji. Jak mam do wyboru pojechać za 49zł 2:30 (ktw-waw) a za kilkanaście jechać dwa razy dłuzej to wybór jest jeden. za 105 zł już rozumiem ze można się zastanawiać, ale ja bym ciągle wybrał EIP.
Lux i Szkot to kompletnie inny profil konsumenta, dla nich ma być tanio i dużo brokatu. Ma się świecić, być coś za darmo i niwiele kosztować, co z tego ze tłucze się pół dnia, dla mnie jak i większości klientów EIP taki czas przejazdu PB jest nie do przyjęcia( jeszcze mnie do centrum nie zawiezie wiec doliczmy 30 min)
Nie każdy przejazd da się zaplanować, PKP IC doskonale zdaje sobie z tego sprawę. O ile jeszcze TLK z czasem przejazdu 3 h 30' jest do przyjęcia, o tyle wersja z 4 h 15' w konfrontacji z Lux Express wypada już słabo. Czas przejazdu niemal identyczny, a będzie drożej, bo przez to wężykowanie TLK-i wpadną nam do wyższej kategorii cenowej. Za t ą zabawę w EIP zapłacą jednak podatnicy, miliony złotych pójdą na refundację ulg, podczas gdy bez dopłat Lux Express też uzyskuje już sensowny czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum